Philips SHE3905GD/00 goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHE3905GD/00 goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

LeonieM 14-07-2014
Geschreven voor: Philips SHE3905GD/00 goud

Ik heb de oordopjes nu een kleine twee weken in gebruik en ik ben er tot nu toe zeer tevreden over. Het design is prima en het geluid is voor dit type oordopjes ook naar wens. Het is fijn dat er een aantal verschillende maten opzet stukjes bij zitten, zo zit er voor iedereen wel een geschikte maat tussen. Het enige wat ik een beetje mis is een volume regelaar. Over het algemeen is de prijs/kwaliteit verhouding goed, het zijn comfortabele oordopjes waar ik zeer tevreden mee ben.

Martinewagenaar 07-07-2014
Geschreven voor: Philips SHE3905GD/00 goud

Ik heb deze oortjes vlak voor mijn vakantie aangeschaft, ik was op zoek naar een modern en leuk design die ik makkelijk mee kan nemen naar het strand of om te gaan hardlopen. De oortjes van Phillips hebben altijd mijn voorkeur en ook deze voldoen weer aan mijn verwachtingen. Het geluid is top en voor de prijs/kwaliteitsverhouding kan ik dit product zeker aanraden. Ik heb er in ieder geval veel plezier van en een heerlijke vakantie met een lekker muziekje op het strand.