De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Audio-Technica ATH-M40X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Steven 14-01-2017

Beste gesloten hoofdtelefoon onder de 100 euro

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-M40X

Onder de 100 euro de beste hoofdtelefoon met gesloten systeem. Prettig geluid en goed draagcomfort. Maar zoals alle hoofdtelefoons die proberen het geluid af te schermen van de omgeving is het geluid toch altijd minder direct dan bij de halfopen types. Met name aan de onderkant krijg je daardoor wat onnauwkeurigheid en wordt het geluid wat wollig. Overigens is de afscherming beperkt.

Pluspunten

• Prettig geluid
  • Goed draagcomfort
  • Meerdere kabels mee geleverd
  • Minder wollig dan andere gesloten hoofdtelefoons

Minpunten

• Niet volledige afscherming van het geluid
  • Wolliger in de bas dan halfopen types

sandervernooij 01-07-2014
Geschreven voor: Audio-Technica ATH-M40X

zit lekker kan de hele dag/nacht op ( ben der mee in slaap gevallen en helemaal geen pijn aan mijn oren de volgende dag. Het geluid is geweldig vind ik alleen je hoort weinig bas wat ik wel fijn vindt. De m40 ziet er ook heel goed uit en je krijgt er 2 goede kabels bij en een mooi zakje waar je de koptelefoon in kan bewaren.