JBL Mixtureblk

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Mixtureblk op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

ImGooogle 04-06-2015
Geschreven voor: JBL Mixtureblk

Heb deze oortjes vandaag gekocht
En ben zeker tevreden!
Het geluid kwaliteit is TOP! maar had ook niets anders verwacht van JBL
Blijven ook goed in mijn oor zitten wat ik miste bij mijn oude oortjes

Ik raad zeker deze oortjes aan als je op zoek bent naar een mooi zuiver geluid met een mooie diepe bass

Willemh123 26-04-2015
Geschreven voor: JBL Mixtureblk

Ik vind het geweldig mooi geluid en ben daar heel blij mij. Helaas passen bij mij alleen de medium silleconen dopjes en die ben ik nu kwijt. Als je de dopjes in je zak meedraagt gaan die dopjes er snel af. Ik hoop dat ik deze dopjes nog bij kan bestellen? Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden. Zo ja, top! en heel blij mee!

Steffan98 14-07-2014
Geschreven voor: JBL Mixtureblk

Ik heb de JBL Synchros E10 nu een paar dagen, ze bevallen erg goed. Ze passen prima in mijn oren. De bas is goed, maar overheerst zeker niet. Ze zien er erg mooi uit, alleen ik stoor me wel aan het plastic, waardoor de oortjes er erg goedkoop uit zien. Daardoor ben ik benieuwd hoe lang ik met dit paar zal doen.

Conclusie: ze zitten ze erg goed, geluid is prima, zien er mooi uit, maar het plastic maakt ze 'goedkoop'.