Beats by Dr. Dre Studio

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beats by Dr. Dre Studio op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Carel 29-03-2016

Dure leerschool

Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Studio

De keuze voor een over the ear, bluetooth en noise cancelling headphone is bijzonder beperkt. Deze echt prachtig vormgegeven koptelefoon geeft mooi diep geluid. Kleine nadelen zijn dat de noise cancelling bij stilte een stevige ruis geeft en dat zonder stroom de koptelefoon het niet meer doet. Het belangrijkste nadeel is de duurzaamheid: na 10 maanden is de plastic behuizing van de beugel gaan scheuren, waar dus GEEN garantie op zit! Voor een koptelefoon in dit prijssegment kan dat dus echt niet. Nu dus met gaffa tape erger voorkomen. Voor mij dus nooit meer een Beats!

janaarnoutfaber 29-05-2014
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Studio

Erg duur, voor een koptelefoon, maar WAT IS HIJ MOOI!!!
Bovendien als ik op kieskeurig zoek naar een koptelefoon over het oor met noice canceling en bluetooth zijn ze allemaal wel prijzig.
Beginnend bij de verpakking, een plezier om het uit te pakken. De koptelefoon zit in een mooie ronde opbergbox met rits en komt met een gestijleerde oplader met kabel, een snoer met bedieningsknoppen (rood) en een snoer in de kleur van de koptelefoon. Die heb je natuurlijk niet nodig, maar kan handig zijn. in de koptelefoon zit de bediening verborgen links in het logo en de ring eromheen. (play , pause , volume, next , previous)
De koptelefoon voel lekker aan op het hoofd en je hoort ook zonder muziek gelijk al een rust (noice canceling).
Het geluid vind ik fantastisch. Een goede strakke bas en helder geluid. De hoge tonen zijn in verhouding met de bas wat minder op de voorgrond, maar ik heb begrepen dat de beats wel bekend staat om de bas. Voor mij is deze afregeling perfect. Het volume kan zo hard, dat het pijn doet... niet doen dus, maar in ieder geval geen vervorming van het geluid bij het verhogen van het volume.
Ik weet niet wat ik verder kan zeggen.... het is de Apple onder de koptelefonen, netjes, goed en mooi afgewerkt, daarvoor wel wat duurder.

(Oh en je wordt wel wat minder sociaal want met dit ding zit je perfect in je bubble.... je hoort niemand meer :) )

skubrik1 15-01-2016

Ik heb 3 beats gehad waaronder de Studio. Alle koptelefoons zijn binnen 2 jaar kapot gegaan. Ik ben erg zuinig op mijn spullen maar desondanks doen ze het geen van allen meer. +/-€ 700, uitgegeven aan dit merk. Zonden van je geld. Ik mag op het gebied van beats koptelefoons gerust stellen dat ik voldoende ervaringen heb opgedaan met dit merk. NOOIT MEER!!!!!