Philips SHE2610/00 - Reviews

Verbindingstechnologie
bedraad
Type/soort
Hoofdtelefoons/headsets

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHE2610/00 op Kieskeurig.nl.

6,3

TomosFan_073 24-04-2012
  • Product half jaar in bezit

Review gaat over een eerder paar oortjes van het zelfde type.

Goede oortjes, En zeer degelijk, Oude paar was in het vliegwiel van een wasmachine gekomen, vraag me niet hoe dat gebeurde, Enige wat er daarna aan mankeerde is dat een dop los zat, maar dat heb ik vastgekit.

Heeft het daarna een jaar gedaan totdat het plugje kapot ging, Goede geluidskwaliteit via mijn telefoon [Nokia N900, muziekspeler Rockbox], Verder niet geprobeerd op andere apparaten.
Samenvatting: Toppie dingen als je weinig geld hebt, Heb deze gekocht op de markt voor 5 euro, Was de laatste die die man had.

WV3GT 09-10-2011

Oortelefoon is zeer goed, geluidskwaliteit idemdito. Prijs kwaliteit verhouding perfect!!

Geschreven voor: Philips SHE2610/00

Op Philips mogen we als Nederlanders trots op zijn, Philips brengt nog vaak producten uit, waaraan we veel aan hebben. Deze oortelefoons heeft een uitstekend geluid en gezien de lage prijsstelling aantrekkelijk voor een ieder. Besteed je geld niet nodeloos uit aan cheap oortelefoons, maar koop gewoon een Philips!
Oorspronkelijk gepost op philips.com

DennisES 18-03-2009

5,5
Echte baggeroordopjes, echte action-kwaliteit, zien er wel mooi uit, maar ik zweer het ik heb ze 3 keer achter elkaar gehad en ze gaan allemaal maar 6 weken mee, ook nog duur ook.

Orlibloompje 13-12-2008

3,5
Vreselijk slecht.
Na een maand zijn ze al kapot.
Dit zijn echt mijn laatste oordoppen van philips. Ik dacht, ik koop dure van €13, maar ze zijn gewoon veel slechter dan oordopjes van Sony van €8.
Deze zitten trouwens ook voor geen meter.
Vréselijk.

Kiregh 12-05-2007
  • Product kwartaal in bezit

Deze oordopjes gekocht omdat ik een op zoek was naar goede, maar goedkope oordopjes. Ik vind dat de oortjes er mooi uitzien, ze lijken op de bekende iPod oortjes. Ook zitten ze erg comfortabel in het oor en ze zijn lekker zacht.

Toch is de geluidskwaliteit minder. Zoals al gezegd hebben de oordopjes soms moeite met erg hoge tonen en ook een goede bas mist. Ben je op zoek naar prettig zittende oortjes voor weining geld, dan kan ik ze wel aanraden. Verwacht je meer geluidskwaliteit, zoek dan naar andere in een misschien wat hogere prijsklasse.
De kleurtjes zijn wel een leuke bijkomstigheid.

Ballerinatje 06-04-2007
  • Product maand in bezit

Ik heb deze oordopjes nu een maand in bezit en ze zijn stuk. Het was de verwachten voor die prijs. Na lang gepraat met een verkoper kwamen we uit op deze, na erg verpest te zijn met mijn eerste oordopjes wil ik iets dat daar qua geluid op leek. Hij zij dat deze het beste overeen kwamen, ik vertrouwde de kundigheid van deze meneer al niet meer maargoed.

Toen ik deze oordopjes indeed leek het een verademing ze zaten echt goed, na een half uur deed ik ze van ellende uit want het zat toch niet zo confortabel. Ook het geluid leek goed te zijn maar helaas, bij de eerste de beste hoge noot had ik het idee dat de zangeres behoorlijk de bocht uit vloog. (iets waar ik overigens met mijn boxen thuis absoluut geen last van heb) Jammer, alle middentonen zijn verder goed hoor.

De vormgeving is heel mooi wit jammer dat het plugje z,n hoek plugje is ipv een rechte.

Robert1989 26-02-2007
  • Product maand in bezit

Opzich prima oordopjes. Ik heb deze gekocht, omdat mijn iPod oordopjes kapot waren, en deze er het meest op lijkt (beide wit). De kleurkapjes nooit gebruikt. Voor deze prijs een aanrader. Verwacht geen bass.