Philips SHE8500/00 - Reviews

Model
in oor
Klankkast
open

Beoordeling op basis van 22 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

pascalkolkman 30-08-2015 Product maand in bezit

Dat kieskeurig de goedkoopste prijs € 28 aangeeft kopt niet echt. In nl misschien. Maar ik heb deze Phulips SHE8500 Extra Bass gekoccht bij Saturn net over de grens in Duitsland voor €13,05.
Toch zijn ze volgens mij ook wel € 28 waard daar niet van. In vergelijking met andere duurdere oordopjes zoals bv skullcandy geven deze in-ears de bass die ik wil horen en voelen mits goede kwaliteit muziek minimaal mp3 vanaf 320 kbp/s of flag lossless cd kwaliteit wel stevig door. Ik luister veel opswepende muziek uit het genre dance, hardstyle, techno tijdens het sporten en dan is het wel fijn dat de Beats , bassdrums etc binnenkomen zoals alsof je naar grotere monitor zuiluidspreker staanders zit te luisteren.
Kortom de prijs kwaliteit verhouding is top, en 9 voor de geluiskwaliteit.
Nadeeltje vid ik alleen de dunne lange kabeltjes die snel in de knoop raken. Een dikkere platte kabel was comfortabeler geweest. Wat dopjes s/m/l vallen de Mediums uit maar blijven vooral bij het hardlopen maar blijven de Larges wel redelijk goed in de oortjes zitten.
Hopelijk blijft Philips deze dopjes met 10mm drivers (of grotere) en krachtige neodymium magneetjes produceren en wellicht het kabeltje nog iets verbeteren.
Bij de specificaties opgegeven toonhoogte bereik vanaf 6 Herz heb ik wel vraagtekens. 6hz lijkt me wel een beetje overdreven laag. De bass is echt goed. Maar extreem lage tonen vanaf 6Hz zijn zelfs lastig weer te geven door kingsize subwoofers met 300mm woofers en 500Watt versterkers ipv met 10mm & 50miniWatt.

mjek 12-03-2015 Product jaar of meer in bezit

Na bijna 2 jaar is mijn paar nu aan vervanging toe. (Eén dopje doet het niet meer.) Ik heb de SHE3900 geprobeerd, maar ik merk een gigantisch verschil in kwaliteit: de SHE8500 is superieur. De 3900 retourgestuurd en ik sta op het punt weer een setje 8500 te bestellen.

De achtergrondsgeluidsdemping is prima en de kwaliteit van het geluid is perfect. (En al helemaal voor de prijs van het product.)

Malcom57 18-02-2013

Een zeer goede in ear telefoon van Philips, goed gezelschap.

Ik heb toentertijd dit in ear telefoon gekocht omdat ik toen niet veel geld had om een duurdere te kopen. En tot mijn verbazing heb ik geen spijt dat ik hem gekocht heb. Goed geluid lekker bas. Ik zou het zeer zeker aanraden. Ik ben er heel zuinig op. Ik heb hem al twee jaar in mijn bezit. Toppie.

Gertjan Eisink 12-04-2012 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze oordoppies een paar jaar geleden in Finland gekocht. Door mijn eigen fout ging het eerste paar redelijk snel kapot, maar ik had er garantie op. Ik kon bij de winkel zonder problemen nieuwe halen. Hier heb ik zo'n 15 maanden mee gedaan.
Ik ben naderhand lang op zoek geweest naar een soortgelijke geluidskwaliteit maar heb het nog niet gevonden. Ik heb besloten deze weer te bestellen.
Ps: in Finland kreeg ik een mini-verlengkabeltje erbij van ong 4 cm. Dit was super handig omdat de kabelbreuk meestal bij de plug zit. Ik hoop dat dit standaard is bij de Philips SHE8500. Helaas is het wel moeilijk om zo'n zelfde verlengkabeltje te vinden na een kabelbreuk.

Upgradedd 05-03-2012 Product paar weken in bezit

lekkere bass k had hem voor 20 euro bij de bcc
gewoon in mn htc wildfire(een hele fijne telefoon)
soms zitten ze heerlijk en soms echt klote maar toch als ze eenmaal zitten dan is het genieten ook het doosje is fijn de kabel is wel een beetje aan de dunne kant maar voelt wel stevig aan ik heb wel mn twijfels over de aansluiting naar de telefoon voor zo ver zit het wel goed ik ben geen exstreme audiofiel maar ben niet gouw te vreden en deze hebben mij zeer teverden gemaakt mischien nog wel beter als beats by dre maar daar kan ik niks over zeggen die heb ik 1 keer op gehad en dat was ook best kort

Rhoving94 16-01-2012 Product paar weken in bezit

Ik ben sinds een paar weken in het bezit van de Philips SHE8500. Ik had al erg goede verhalen gehoord over de koptelefoons. Ik kan deze verhalen alleen maar bevestigen.

De Philips SHE8500 heeft een goed geluidkwaliteit. Ook een zeer goede prijd/kwaliteit verhouding. Pasvorm is OK, en de omgevingsgeluiden worden goed afgeschermd. Ik ben dan ook zeer te vreden over de oortelefoontjes.

Enig nadeel is dat ze wel een klein beetje kwetsbaar zijn.

Mevrouws 03-11-2011

Dit product is uitstekend wat betreft kwaliteit

Dit product heeft een uitstekende geluidskwaliteit. Verder zitten de oordopjes ook lekker in de oren. Alleen heb je niks aan het doosje dat je er gratis bijkrijgt. En ik snap ook niet waarom de lengtes van de oortjes ongelijk zijn. Maar in principe is het een oké product.

BoDa 11-10-2011

Philips in ear oordopjes

Ik ben blij me deze oordopjes het is goede kwaliteit geluid en ik beveel ze zeker aan met de goede prijs/kwaliteit verhouding.

BartX26 09-10-2011

Goede oortjes, echter korte levensduur

De oortjes zien er mooi uit. Het geluid is goed en er zit een lekkere bass in. Na langdurig gebruik kunnen ze echter wel gaan irriteren omdat het natuurlijk in je oor zit.
Jammer genoeg hebben de oortjes niet zo'n lange levensduur. Ik heb in anderhalf jaar 4 paar van deze oortjes versleten omdat óf het plugje kapot was, óf een van de twee oortjes het niet meer deed.

Frank1990 09-10-2011

Goede kwaliteit voor een mooie prijs.

De oortelefoon geeft een mooi geluid met een diepe bass erin.
Ze zijn van goede kwaliteit aangezien ik er al een lange tijd gebruik van maak.
Er zit een lang snoer aan zodat je ook nog bewegingsvrijheid hebt. (bij eventueel aansluiten op computer)

Peter Bergmans 02-10-2011 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze gekocht op vakantie voor een aanbiedsingsprijs puur om te vergelijken met mn sennheiser cx400II. ik moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast was door de geluidskwaliteit .Ze doen niet onder aan de sennheisers qua helder en zuiver geluid. De bas is dieper bij de phillips. De vormgeving is eigenlijk prima in orde alleen de kabels zijn wat cheap. Het draagcomfort is duidelijk minder, mede door de hard plastic kabelinvoer. je moet ze echt goed plaatsen anders ziet er ook een beetje vreemd uit met zo'n uitstekende delen uit je oren. Dat hebben ze bij sennheiser dan beter gemaakt. Al met al een goede kwaliteit earphone die qua sound dus niet onder doet aan veel duurdere modellen.

joers1 23-03-2011 Product jaar of meer in bezit

Gisteren heeft mn oude SHE8500 het begeven na 16 maanden, na dagelijks gebruik op de fiets en tijdens hardlopen.
Heerlijk ding, zeker voor z'n prijs. Ik heb naast deze ook een Sennheiser en een Creative in-ear, maar die doen beide (ondanks feit dat ze ruim dubbel zo duur zijn!) absoluut onder voor het geluid uit deze Philips!

Kevin B 17-06-2010 Product paar dagen in bezit

Sinds enkele dagen in bezit en vallen mij qua geluid lichtelijk tegen. Ik had EP830 van Creative en die hadden toch echt een betere geluidsweergave.

Vooral bass mis ik hier een beetje in.

Verder is het draadje vrij dun en soepel, ben benieuwd of er snel draadbreuk in zit.

Buiten dit alles zijn het prima oordopjes!

blead 03-04-2010 Product kwartaal in bezit

zeer goede oordopjes gebruik ze nu 3 maand en het geluid is egt heel erg goed vormgeving is geweldig draag comfort is ook goed egt een aanrader

patrickvdvelden 28-12-2009 Product paar dagen in bezit

Qua geluid vind ik deze dopjes prima, al kan ik me voorstellen dat sommige mensen de bas aan de zware kant vinden. Ik heb zelf de equalizerstand bijgesteld (in dit geval in iTunes op mijn MacBook) en heb er geen last van.
De drie verschillende maten rubberen dopjes zijn handig, al is het 'standaard' dopje voor mij prima. De draadjes zien er inderdaad wat dun en fragiel uit, maar kan over de duurzaamheid nog niks zeggen.
Overal vind ik het een prima prijs/kwaliteitverhouding.

Jan E 04-10-2009 Product half jaar in bezit

Bevalt mij prima. De geluidskwaliteit is uitstekend en ze passen bij mij goed. Er zitten 3 verschillende dopjes bij. Ik hoop dat deze wat langer meegaan. Meestal zijn die dingen nogal kwetsbaar. Ook deze hebben erg dunne draadjes.

JanSmit 11-06-2008 Product half jaar in bezit

Zeer goede in-ear oordopjes! Blijven goed zitten doordat er ook 3 formaten rubberen dopjes bij geleverd zitten. Zien er ook nog mooi uit.

Geluidskwaliteit is zeer goed, ik heb geen betere oordoppen gehad dan deze. Het geeft dezelfde kwaliteit als je kan verwachten van reguliere boxen. Mooi bass welke veel beter is dan welke oordoppen dan ook. Geeft zeker een extra dimensie aan pop, r&b, hiphop en dance muziek.

Duurzaamheid is super! Ik gebruik ze dagelijks voor een half jaar nu en ze geven nog exact dezelfde kwaliteit als op de eerste dag.

Voor deze prijs zou ik ze zeker niet laten liggen. Echt een aanrader!

john de jong 09-03-2008 Product paar dagen in bezit

Pas aangeschaft en bevallen buitengewoon goed.
Bijna geen geluiden van buitenaf en ook de omgeving
heeft weinig of geen last van het verpesten van je trommelvliezen.
Jammer dat ik ook pas een senheisser hoofdtelefoon van meer dan 100 euro had aangeschaft , want ik ben over deze in-ear telefoon heel tevreden.
Ik ga overigens nog een andere proberen met meer decibel dan 102db van deze, voor de ultieme afbraak van mijn trommelvliezen.
Zeer tevreden.

Shailindra Madho 06-03-2008 Product paar dagen in bezit

Heb deze oordopjes Philips SHE8500 gekocht voor mijn Nokia 6120. (Met een aparte stekker van 2,5 mm naar 3,5 mm). Deze oordopjes klinken zeer goed. Met veel bas, dat kan een voordeel zijn of een nadeel, maar ik vindt dat een groot voordeel. Ook de midden en hoge tonen worden goed weergeven. Heb ook een Sony Ericsson music oordopjes gehad, maar de Philips is zeker net zo goed.

Hammer 04-01-2008 Product paar dagen in bezit

6,3
Een paar dagen terug gekocht, omdat ik gek werd van gewone in-ears die steeds uit m'n oren vielen. Qua draagcomfort bevalt me dit een stuk beter en de dopjes sluiten goed af voor omgevingsgeluid.

En dan de geluidskwaliteit. Ik weet niet of het tegenwoordig normaal is dat er zo achterlijk veel bas moet doorklinken in elk niemendallig pop-deuntje, maar de lage tonen weergave is dus veel te overdreven bij deze dopjes. Ik luister redelijk veel zware rock en metal en die wordt bijkans onbeluisterbaar met deze troep. Wat is er mis met een normale vlakke weergave van alle tonen? Nee, het zal wel weer aanslaan bij de jeugd, maar Philips slaat de plank echt volledig mis wat mij betreft. Dikke miskoop.