Philips CitiScape Frames SHL5705BK/00 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CitiScape Frames SHL5705BK/00 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

ejsilva 29-07-2014

Het geluid is heel goed. het enige wat iets minder is, is de bass. Deze komt niet geheel tot zijn recht. De koptelefoon zit wel heel comfortabel.

Martijn Post 14-04-2014

Ik heb deze koptelefoon nu een tijdje in mijn bezit en tot zo ver bevalt hij erg goed.

Betreft het draagcomfort: De koptelefoon sluit goed over mijn oren heen waardoor ik geen last heb van geluid om mij heen. Hij voelt zacht aan op de oren. Enige minpuntje hier is dat het na langer gebruik van de koptelefoon ik wat last krijg aan de bovenkant van mijn oren door het drukken.

De vormgeving is super. De koptelefoon is niet al te opvallend, mooi vormgegeven en ziet er ook stevig uit.

De geluidskwaliteit bevalt mij ook erg goed. Zit een goede bass in en zoals ik al eerder zei je hebt geen last van omgevingsgeluid. Goede kwaliteit.

Duurzaamheid zit ook wel goed bij deze koptelefoon. Het is erg handig dat je de oren kan inklappen en de kabel kan losmaken om deze makkelijker mee te nemen in mijn tas. Hierbij zit ook een zakje waar de koptelefoon en de kabel makkelijk in kunnen waardoor de kans op schade nog kleiner is. De koptelefoon zelf zit ook stevig in elkaar.

Enige minpuntjes zijn het drukkende gevoel na langdurig gebruik. En het wil nog wel eens voorkomen dat afstelling van de grote van de koptelefoon verschuift als je hem op wil zetten dat gaat iets te makkelijk.

Verder ben ik erg blij met deze koptelefoon.

marler_nl 09-04-2014

Sinds kort in het bezit van de Philips SHL5705BK. Na enkele dagen gebruik merk ik dat dit een aangename koptelefoon is. Een aantal voordelen zijn al door de mensen voor mij aangegeven en voor mij geld ook dat met name het draagcomfort aangenaam is:

* Het een subtiele koptelefoon is die niet te opvallend is.
* Het een lichtgewicht koptelefoon is waarbij ik zelf veel plezier beleef tijdens het hardlopen.
* De koptelefoon in te klappen is en vervolgens erg handzaam is om mee te nemen.
* Het snoertje voorzien is van 'stoffen' omhulsel waardoor dit minder snel in de knoop komt te zitten dan bij snoertjes van oordopjes.

Daarnaast is het geluid van een prima niveau en komt het zelfs helder over. Ik gebruik de koptelefoon i.c.m. mijn smartphone en dat bevalt prima. Voor mij dus een ideale casual hoofdtelefoon.