JBL Tune 760 NC

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 2 andere uitvoeringen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

w*************@g******** 17-09-2024
  • Product vandaag in bezit
Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Product is goed in verhouding met de prijs. Je betaalt er niet teveel voor maar kwaliteit is perfect. JBL is goed in het maken van kwaliteit geluid, vooral als je van de bass houdt in muziek. De NC valt dan weer tegen, je hoort een lichte piep. Maar ook zonder de NC aan hoor je je omgeving amper. Dus voor een rustige treinrit perfect. Oorkussens passen goed om je oor, grootte is goed instelbaar.

Nova 31-08-2024

Doen!

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

De JBL Tune 760 NC gaat mijn verwachtingen te boven. Ik heb dit product getest omdat ik op zoek was naar een NC koptelefoon die geen pijn ging doen tijdens het dragen. Daar voldoet deze koptelefoon zeker aan. Daarnaast geeft het een mooi, diep geluid en zijn de knoppen gemakkelijk te bedienen. Ik gebruik hem ook tijdens bellen, waarbij ik volgens de beller goed te verstaan ben.

Met de meegeleverde kabel verbind ik hem gemakkelijk aan mijn controller waardoor ik ook tijdens het gamen kan genieten van het geluid zonder dat het mijn omgeving stoort.

Laura 22-08-2024

Bevalt erg goed

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Ik heb de JBL Tune 760NC een aantal weken geleden gekocht met als doel om hem te gebruiken tijdens mijn vakantie. Hij werd eerder geleverd dan gedacht en hierdoor besloot ik hem ook uit te testen tijdens mijn werk. Ik heb veel digitale overleggen en was erg benieuwd naar de kwaliteit van de JBL. Ik ben heel tevreden! Het geluid is goed. Niet alleen scherp, maar ook zonder ruis. Ik ben ook goed te verstaan door mijn collega’s. Het is heel fijn om geen snoer meer nodig te hebben; dat maakt vergaderen een stuk prettiger. Kortom, gekocht voor mijn vakantie, maar al enkele weken plezier van tijdens mijn werkzaamheden.

Pluspunten

• draadloos
  • goed geluid
  • helder geluid
  • snel opgeladen

Minpunten

• even wennen wat de juiste knopjes zijn

TonZelf 19-08-2024

Goede budget vriendelijke Noise Cancelling koptelefoon

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

De ultieme test voor mijn nieuwe JBL Tune 760NC koptelefoon. Ik lig een weekje in het ziekenhuis. Omdat ik hier wel eens meer verblijf ben ik overgegaan tot de aanschaf van deze koptelefoon. Lekker de ziekenhuis geluiden wegfilteren, genieten van lekkere muziek en ongestoord Netflixen. Ik moet zeggen dat de koptelefoon hiervoor prima geschikt is. De accuduur is prima, omdat de koptelefoon meerdere dagen meegaat op de accu. Ook het wisselen tussen gebruik met tablet en telefoon is een fluitje van een cent. Opladen via mijn powerbank is snel gebeurd. De geluidskwaliteit is meer dan prima voor mijn oren. Nu in het ziekenhuis nog een Smart TV met bluetooth, zodat je voor TV kijken niet overgeleverd bent aan die goedkope ziekenhuis koptelefoontjes.
Kortom: test geslaagd.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Eenvoudig in gebruik
  • Goede accuduur

Minpunten

• Beperkte gebruiksaanwijzing

Bert-Jan 18-08-2024

Prima koptelefoon met goede Noise Canceling

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

De JLB Tune 760NC is heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding. Mooie diepe tonen. Erg makkelijk te koppelen. Krijg hem direct gekoppeld aan mijn iphone en televisie. De koptelefoon ziet er kwalitatief goed uit en heeft knoppen voor harder en zachter zetten, bluetooth connectie, noise canceling en een aan- en uitknop. Ook zit er een 3.5mm aansluiting. De noise canceling werkt prima. Ik moet zeggen dat de koptelefoon al zo goed over te oren sluit, dat er sowieso weinig geluid doorheen komt.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Prima noise canceling
  • Lange batterijduur

Minpunten

• zit een beetje strak (kan aan mij liggen)

h**********@h********** 11-08-2024

Prima koptelefoon.

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Het product gekocht omdat mijn vrouw hem ook heeft en en zeer tevreden over is,ik heb hem nu 2 weken en gebruik hem voornamelijk met de iPad .
Ontvangst is echt perfect en het geluid idem.ben er zeer tevreden mee en zeker gezien de prijs een prima aanschaf.

Pluspunten

• Geluid
  • Ontvangst

Karolina 08-08-2024

JBL koptelefoon

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Mooie stevige koptelefoon van JBL. Eerste keer dat ik een koptelefoon hebt mogen uitproberen en ik ben best tevreden over de zit conform van deze koptelefoon. De knoppen zijn makkelijk te bedienen. Ik heb ze uitgebreid uitgeprobeerd ook in drukke supermarkt en merk dat de noise cancelling het goed doet maar hij schermpje niet geheel af van bepaalde tonen. Ik had de noise cancelling wat beter verwacht omdat dit een koptelefoon is. Maar in combinatie van muziek en noise cancelling Wil je goed afgesloten van geluid. De muziek kwaliteit is prima jammer dat je de muziek niet nog harder kan zetten, maar ik snap dat ze je oren ook willen beschermen.

Pluspunten

• Zitten goed

inge2807 08-08-2024

Goede deal voor een beetje me-time

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Ik heb de JBL Tune 760NC mogen testen. Het is een over-ear koptelefoon die je via bluetooth kan aansluiten op bijvoorbeeld je computer of telefoon. Direct na aansluiten hoorde ik het herkenbare JBL geluidje en de daarbij horende kwaliteit. Een fijne bass, mooie helderheid, kortom: mijn muziek hoor ik hier perfect doorheen. Ik gebruik de koptelefoon voornamelijk tijdens het reizen. Daarom is de noise cancellation perfect. Stilte. Het element dat ik het allerfijnst vind aan de passvorm is het feit dat deze koptelefoon over-ear is. Hierdoor worden je oren volledig afgesloten en heb je geen onprettige drukpunten. Zeker tijdens een lange reis is dat wenselijk. Daarnaast ziet de koptelefoon er ook nog eens mooi uit. Geen overbodige luxe. Ik kan er verder zeker een paar dagen mee doen zonder de koptelefoon op te hoeven laden. Op vakantie met kinderen? Je sluit je iedere dag heerlijk een paar uur mee af. Even me-time. En dat voor nog geen €80,-, ik vind het een goede deal.

Pluspunten

• Pasvorm
  • Noice-cancellation

Lvdijk 05-08-2024

Top

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

De JBL Tune 760NC koptelefoon levert een mooi geluid met diepe bassen en scherpe hoge tonen. De noice canceling zorgt er voor dat het omgevingsgeluid wordt verminderd, wat zorgt voor een betere luisterervaring en het gevoel dat helemaal in je eigen wereld zit. De koptelefoon zit heerlijk en maakt het dragen prettig. Met een batterijduur van 35 uur kun je langdurig genieten en gaat de koptelefoon dus echt lang mee. De draadloze connectiviteit is handig in gebruik. De bedieningstoetsen op de oorschelp zijn makkelijk bereikbaar. Over het algemeen ben ik heel tevreden en raad ik dit product aan.

m*********@g******** 15-06-2023

Teleurgesteld

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

We waren opzoek naar een koptelefoon die zowel mijn als ik zouden kunnen gebruiken. We zochten mooi geluid en noise reduction. Helaas was dit niet het juiste product. Ondanks dat we JBL normaal gesproken goed vinden. Geluid goed maar zacht. Noise reduction was matig.
Maar het ergste was het gekraak. Niet door het geluid maar door het materiaal. We hebben het product terug gestuurd.
Niet goed nagedacht van JBL.
Wat betreft levering. Een dikke 1!! Extra betaald voor snelle levering. Werkt dus niet. We kregen hem 2 dagen te laat.
Bol verkoopt gebakken lucht qua levering.
Met regelmaat mailtje ontvangen (bij een bestelling) waarin staat dat we niet thuis waren. Klinklare onzin. Man werkt vanuit huis.
Gr MD

Pluspunten

• Gewicht
  • Prijs

Minpunten

• Materiaal
  • Zacht geluid
  • Matige noise canceling

Cindy 29-12-2022

Toch teleurgesteld.

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Op zich is het geluid voor mij prima. Hij zit ook voor langere tijd prettig op mijn hoofd. Maar nu nog geen paar maanden verder. Hij laadt niet meer op en valt steeds uit. Ik heb nu al nieuwe kabels gekocht plus een ander blokje. Ik heb hem gereset etc. Niks helpt. Nu dus toch verplicht om hem weg te kleuren brengen en hem dus een aantal WEKEN kwijt te zijn. Dat is niet fijn als je een opname krijgt en je alleen gebruik mag maken van een koptelefoon om anderen niet te storen. Ik baal hier enorm van. Binnen zo'n korte tijd al niet meer goed. Ben ik niet gewend van JBL.

Pluspunten

• Geluid
  • Comfortabel op het hoofd
  • Normaal laadt hij snel op

Minpunten

• Binnen een paar maanden niet meer op te laden
  • Hij valt steeds uit en niet omdat hij leeg is

S.Pamhier 19-11-2022

Goed voor wat je in deze prijsklasse mag verwachten

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Ik ben redelijk tevreden over de JBL Tune 760NC koptelefoon, maar heb toch een aantal punten van kritiek. Het komt doordat ik te hoge verwachtingen heb gekregen door wat ik heb gelezen over ANC (Active Noise Cancelling). Ik wil mijn ervaringen delen opdat anderen de juiste verwachtingen hebben.

Ik had de indruk gekregen dat je met ANC geen geluid van buiten meer hoort. Dat blijkt niet waar te zijn. Zodra je de koptelefoon op zet wordt de helft van het buitengeluid gedempt, zoals bij alle over-ear koptelefoons. Een proef met een stofzuiger toont aan dat zodra de ANC inschakelt, de helft van het resterende geluid wordt geëlimineerd. Ruwweg een kwart van het buitengeluid blijf je dus horen. Voldoende om een gesprek te voeren mits je de muziek zacht zet. Iemand meldde dat ANC pas werkt als je de muziek aanzet. Dat is niet waar: ANC werkt onmiddellijk. ANC blijkt vooral frequenties in het middengebied te dempen. Hogere frequenties worden gewoon doorgelaten. Maar die worden (gedeeltelijk) mechanisch gedempt door de oorschelpen.

De hoofdtelefoon zit goed, ik had graag iets grotere oorschelpen gehad om ze goed over het oor te laten vallen, maar met een beetje schikken lukt het wel. Het materiaal voelt prettig aan, maar wordt op den duur een beetje zweterig. Langer dan een uur wil ik hem niet op mijn hoofd hebben. Voor mij is dat voldoende.

Het geluid is aangenaam. Sommige testers wijzen erop dat JBL altijd een zware bas geeft, maar dat blijkt niet zo nadrukkelijk te zijn dat het storend is. Bezwaarlijker is het dat de prestaties bij hoge tonen echt slecht zijn. Fijne percussie geluiden mis ik in de muziek. En dat blijkt te kloppen. Met de app "Frequency generator" kon ik testen dat het boven 3.500 Hz ophoudt. Mijn oude in-ear set (Sony WI-C200) komt ruim 2 keer zo hoog! En dan beweert JBL dat de drivers 20-20.000 Hz aankunnen. Onzin! Controleert niemand de specificaties?

Samenvattend: weliswaar valt deze koptelefoon mij wat tegen, maar gezien overige beoordelingen denk ik dat het apparaat gewoon biedt wat je in deze prijsklasse mag verwachten.

Pluspunten

• Mooi
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Tegenvallende hoge tonen
  • matige ANC (Active Nose Cancelling)

IvaT 21-10-2022

Goeie koptelefoon!

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Ik ben deze koptelefoon nu iets meer dan een week aan het testen en ik ben er meer dan tevreden over! Het is een lichte koptelefoon. Het design is strak en mooi mat zwart. Het zit heel prettig, het heeft een kussentje aan de bovenkant en je kunt hem ver verstellen. De kussentjes zitten comfortabel om je oren waardoor het fijn afsluit en je niks meer hoort van de omgeving hoort, dit vind ik zelf heel fijn tijdens het sporten. Het is een Bluetooth koptelefoon wat ik zelf erg prettig vind. Je kunt alles doen terwijl je telefoon aan het opladen is en op de koptelefoon zelf kun je het geluid instellen, volgende of op pauze klikken. Ook zit er op de koptelefoon een een noise canceling functie, dit werkte ver boven mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Noise canceling
  • Comfortabel

Minpunten

• Geen beschermhoes

Luna 07-10-2022

Mooi geluid, goed werkende features en makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Ik heb de JBL Tune 760 NC nu een paar weken in gebruik en merk dat ik bijna niet meer zonder de deur uit ga. Ik vind het een erg prettige koptelefoon! Het geluid is mooi, helder en een prettige bas. Ik hoor dingen terug in nummers die ik eerder niet gehoord heb! Ook vind ik de actieve noice canceling een ware uitvinding! Het maakt dat ik veel rustiger in een drukke omgeving kan zitten. Het blokt bijvoorbeeld het geluid van de trein helemaal uit. Ook het bellen via de koptelefoon gaat erg goed, op korte afstand (bij proberen eerste keer) leek er wat vertraging door de bleutooth, maar hier heb ik bij verdere telefoontjes helemaal geen last meer van gehad. Ook is de JBL Tune handzaam en gebruiksvriendelijk. De knopjes en werking heb je zo door en doordat hij te draaien is kan ik hem makkelijk opbergen in mijn tas. Wat ik verder erg prettig vindt is het feit dat de koptelefoon in korte tijd voor 2 uur oplaadt.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Gebruiksvriendelijk
  • Goede Active noice canceling

s*********@a***** 08-01-2022

Aanrader!

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Fijne koptelefoon! Mooi design, zit comfortabel, zeker ook als de koptelefoon langere tijd per dag gebruikt. De batterij gaat ook lang mee! Het onhandig korte kabeltje maakt het niet makkelijk hem te laden, maar voor een paar euro koop je een langer kabeltje! Kortom, als je een koptelefoon zoekt met goed geluid en prima werkende noice canceling… dit is een aanrader!

Kammanski 30-12-2021

Een echte aanrader.

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Een hele fijne koptelefoon. Ik heb deze nu zo'n 4 weken kunnen testen en niets dan lof. Zitcomfort is prima zelfs bij langdurig dragen. Het afspelen van muziek en podcasts gaat prima. Geluid is gewoon goed. De actieve ruisonderdrukking ben ik van onder de indruk, zeker voor deze prijs. Ik werk langdurig in omgevingen met veel achtergrond geluid en met de ruisonderdrukking aan is het een verademing.
Het opladen gaat via een meegeleverde USB - USB-C kabel, waarna de accu erg lang meegaat. Ik heb zelf de ruisonderdrukking continu aanstaan en zelfs dan gaat de accu lang mee. Meestal hoef ik maar 1 á 2 keer per week op te laden en dat doe ik dan 's nachts of in de auto.
Al met al een goed koptelefoon. Een aanrader.

Pluspunten

• Prijs
  • Accuduur
  • Ruisonderdrukking

Minpunten

• Geen opberghoes meegeleverd