JBL Tour Pro+ TWS zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Tour Pro+ TWS zwart op Kieskeurig.nl.

Sproeteke 12-07-2021

Geweldig geluid

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ TWS zwart

Super Oortjes! De geluidskwaliteit is echt fenomenaal! Je kan de settings op noise cancelling zetten en je hoort er helemaal niets door! Iemand kan tegen je staan schreeuwen en je hoort enkel je muziek. Ook kan je via de app het geluid zo instellen als je zelf wil, of via standaard programma's. De batterij gaat heel lang mee, wat erg leuk is voor onderweg. Er zitten verschillende dopjes bij de oortjes, zodat je de perfecte fit kan aanpassen. Wel zijn ze vrij groot en aanwezig. De prijs is vrij hoog, rond 200 euro, maar als je een echte muziekliefhebber bent zijn deze oortjes wel echt een aanrader.

Pluspunten

• Noice cancelling
  • zelf geluid instellen via app
  • aanpasbare dopjes
  • lange batterij
  • ambient aware setting

Minpunten

• prijs

d**n@h**l.com 11-07-2021

Leuke gadget

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ TWS zwart

De dopjes zijn aan de zware kant, ik mag ze testen voor een paar weken maar ik denk niet dat ik ze zelf had gekocht. Het touchscreen op de dopjes blijft soms lastig en als je de dopjes niet perfect in de houder hebt, laad er eentje niet op terwijl het lampje wel brand van de lader. Het geluid is goed, hard genoeg en de vormgeving is erg mooi.

Pluspunten

• Geluid is goed
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Dopjes zijn zwaar
  • Vallen soms uit

Marijke24 09-07-2021

Super oortjes!

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ TWS zwart

Deze oordopjes ben ik gaan proberen omdat ik graag buiten tijdens het wandelen of hardlopen muziek wilde luisteren. Maar niet-draadloze oordopjes zijn dan vaak erg onhandig. De draden zitten in de weg of door een onverwachte beweging wordt het oordopje uit je oor getrokken. Daarnaast heb ik wel een draadloze overear koptelefoon, maar dan voel ik me buiten een beetje ongemakkelijk met dat ding op m’n hoofd. Deze JBL Tour PRO + TWS is echt een uitkomst. De oordopjes (met mooi onopvallend zwart design) zitten heel comfortabel en ook ‘stevig’ in je oor. Je draait ze als het ware in je oorgat waardoor ze goed vast zitten. Er zitten extra oortjes bijgeleverd in grotere en kleinere maten zaten het inear gedeelte altijd comfortabel is. Je kunt zelf kiezen of je 1 oortje in doet of twee. Het slimme systeem heeft vervolgens zelf door wat je hebt gekozen zodat het geluid erop wordt aangepast. Bovendien kun je middels een app op je telefoon de Smart Ambient aanzetten, ideaal voor als je buiten muziek luistert. Je omgevingsgeluid wordt dan goed gemixt met de muziek die je aan hebt staan. Zo hoor je het verkeer en het geluid van de vogels om je heen nog steeds heel duidelijk ook al heb je deze oordopjes in. Elke keer dat je je oordopjes terugdoet in de opbergcase, worden ze weer opgeladen. De opbergcase heb ik zelf nog maar 2x aan de lader hoeven hangen, ik ben dus erg tevreden over de batterijduur. Last but not least: De kwaliteit van het geluid is bijzonder goed! De hoge tonen klinken heel helder en loepzuiver, maar ook de bas komt goed binnen en klinkt warm. Eigenlijk precies zoals ik van JBL gewend ben. Een topprodruct, heel blij mee!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Oplaadcase

Truus 09-07-2021

Goede oortjes

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ TWS zwart

Ik was nog onbekend in de wereld van draadloze oortjes, dus ik ging er blanco in tijdens het testen van deze oortjes. Ik was meteen aangenaam verrast. Wat een mooi en zuiver geluid. Randgeluiden zoals vragende kinderen hoor je niet. De oortjes zitten goed in het oor en er worden genoeg dopjes meegeleverd zodat er altijd wel eentje pas. Met de linkerkant heb ik soms wel het gevoel dat deze uitvalt, maar dat zal meer aan mijn oor liggen. Daardoor ben ik soms wat onzeker tijdens het fietsen, want ze zijn wel prijzig om te verliezen.
Als ik een nadeel moet benoemen, dan is het de grote van het oortje. Het is wel een opvallend ding, maar om me heen kijkend tijdens het wandelen is het dus tegenwoordig normaal.
Al met al ben ik ontzettend tevreden en zou ik ze zeker aanraden als iemand me zou vragen of ik een tip heb voor draadloze oortjes.

Pluspunten

• Zuiver

Minpunten

• Best groot

Linnie 09-07-2021

Bevalt goed!

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ TWS zwart

Als iemand die JBL koptelefoons, oordopjes en hierbij ook wireless earbuds heeft gehad, kan ik zeggen dat de kwaliteit van het muziek en de gesprekken precies is zoals je gewend bent van JBL.

Het enige waar ik nog wel mee zit is dat deze earbuds wel een gewicht met zich mee dragen, waardoor het (voor mij) vaker voorkomt dat ze uitvallen. Zodra je ze wilt opladen vallen ze mooi op hun plek in het doosje door middel van magneren, en als je ze indoet connecten ze automatisch met je telefoon.

De batterij duur is perfect, en ook de accu in het oplaad doosje gaat lang mee. Het opladen gaat ook sneller dan verwacht, dus daar ben ik enorm positief over omdat ik leef op muziek!

Een voordeel van deze earbuds, vergeleken met de jbl 225tws die ik toevallig net voor het testen aangeschaft is, dat deze niet 'in de war raken' als er andere bluetooth devices in de buurt zijn. de 225 haperen dan nog wel eens eventjes, omdat ze in de war lijken te zijn.

De noise cancelling is een perfecte uitkomst, voor mij in de supermarkt en sportschool. Maar ook heeft deze een functie waarbij je omgevingsgeluiden kan versterken, wat voor veilige(re) situaties kan leiden als je bijvoorbeeld aan het wandelen bent of op de fiets zit. (guilty)

Een nadeel zijn de touch points die je kan aanraken om je earbuds te bedienen. Ik merk dat ik dan meer van de knopjes ben, omdat ik de touch per ongeluk aanraak als ik de earbuds corrigeer in mijn oren. Het is even een handigheid, maar ik merk dat mijn voorkeur naar iets gaat dat je kan voelen.

Pluspunten

• Helder geluid
  • Noise Cancelling

Minpunten

• Gewicht
  • Touch functie

Rassies 08-07-2021

Fijne oortjes

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ TWS zwart

Wat een fijne oortjes! Ik test deze oortjes nu een aantal weken, ben meerder keren met deze oortjes wezen hardlopen en fietsen en ik heb de oortjes maar 1x op hoeven laden. Door de handige oplaadcase worden de oortjes direct weer opgeladen wanneer je deze niet gebruikt. Het geluid van de oortjes is fantastisch en ook de noisecanceling werkt erg goed. De oortjes zijn wel wat aan de grote kant waardoor deze wat uit je oren steken. Het design is het enige wat niet zo mooi is, verder werken de oortjes makkelijk en snel. Ook het verbinden met je telefoon gaan erg snel. Ik raad deze oortjes bij iedereen aan.

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• design

tvong 07-07-2021

Goede kwaliteit

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ TWS zwart

Ik heb de oortjes nu zo'n maand in bezit. In het begin moest ik heel erg wennen aan de vorm van de oortjes. Ik heb vrij kleine oren en eentje viel er continue uit. Nu heb ik eindelijk de manier gevonden waarin ze blijven zitten! Het geluid is goed, noise cancelling werkt ook top. Het enige is dat ik het design niet zo mooi vind, het is nogal lomp. Maar als je zoekt naar goede kwaliteit en minder naar uitstraling is het een goede aankoop.

Pluspunten

Minpunten

• Uitstraling
  • Maat oortje lastig te vinden

Lucas 04-07-2021

JBL Tour Pro

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ TWS zwart

Bij de oordopjes zit een handige oplaadcase. Ik heb hierdoor de oordopjes na een maand pas hoeven op te laten. Het design van de oplaadcase is erg mooi, echter lijken de oordopjes erg groot en log. Het geluid valt een beetje tegen, ik merk geen verschil tussen de normale modus en de noise cancelling setting. Verder wordt het product geleverd met verschillende maten oordopjes, echter kon ik niet de ‘’perfecte’’ maat vinden. Ik heb de oortjes vooral gebruikt tijdens het sporten, wanneer je rent vallen ze constant uit je oren. De oordopjes maken wel erg makkelijk contact met mijn iPhone.

Jorissmo 01-07-2021

Prachtproduct, mits je de juiste oren hebt

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ TWS zwart

Laat ik bij het positieve beginnen.
Ik heb nog nooit oortjes gehad die zo ontzettend makkelijk connecten met mijn telefoon! Daarnaast is de geluidskwaliteit fantastisch en werkt de noice-cancceling ook tiptop!

Aan de andere kant heb ik ook nog nooit oortjes gehad waarbij ik zoveel moeite had om ze in te doen.
De JBL wordt geleverd met verschillende opzetstukjes, maar geen enkel stukje is geschikt voor mijn oor waardoor ik er zelf geen gebruiksplezier van heb.

Pluspunten

• connecten
  • geluidskwaliteit

Minpunten

• pasvorm
  • vallen snel uit

KFeenstra 01-07-2021

Fijne oortjes

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ TWS zwart

Ik mag deze oortjes tijdelijk testen en moet zeggen dat ik erg tevreden ben. De accuduur van zowel de oortjes als het opbergbakje/laadbakje gaan voor mijn gevoel erg lang mee. Het design van zowel de oortjes als het bakje vind ik er ook top uit zien. Daarnaast het allerbelangrijkste is het geluid en die is echt op en top. Het enige nadeel vind ik dat wanneer je 1 oortje eruit haalt ook het geluid van het andere oortje ermee stopt. Verder gebruik ik de oortjes voornamelijk tijdens het sporten in de sportschool als ook buiten tijdens het wandelen. Ze vallen niet zomaar uit je oor, zoals bij vele andere draadloze oortjes wel gebeurd. Je kan ze goed op je oor maat aanpassen door de bijgeleverde silicone opzetstukken.

• Accuduur
  • Comfort

Minpunten

• Je moet beide oortjes in hebben voor geluid

Heidi 01-07-2021

JBL Tour PRO+ TWS

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ TWS zwart

De JBL Tour PRO+ TWS oordopjes geven een heel goed geluid en hebben een lange batterijduur. Ze zijn ook heel makkelijk in gebruik, door een tikje op de dopjes verander je van modus of ga je door naar de volgende track. Daarnaast zijn deze oordopjes heel gemakkelijk te koppelen aan je telefoon. Door middel van de bijgevelerde opzetstukjes zijn de oordopjes eenvoudig op de juiste maat te maken, waardoor ze goed blijven zitten. Wel vind ik ze vrij groot qua vormgeving, wat er niet echt mooi uit ziet als je ze draagt. Daarnaast hoor ik weinig verschil tussen de noise cancelling functie en de ambient aware functie, hier had ik meer van verwacht.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Goed geluid

Minpunten

• Vrij grote oordopjes
  • Weinig verschil Noisecancalling en Ambient Aware

anoniem. 30-06-2021
  • Product gekregen

Wauw

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ TWS zwart

Ik heb voor mijn verjaardag de JBL Tour PRO + TWS oordopjes gekregen omdat ik altijd die van mijn vriend afpak, nu is het voortaan zo dat hij ze van mij pakt. Ik heb vaak voor het werk een teams meeting en daarbij zijn deze oordopjes perfect. Het geluid is luid en duidelijk zonder ruis en ook de andere kant kan me goed verstaan. Erg fijn is ook dat er een noise canceling aangezet kan worden hiervoor zodat ik geen last heb van achtergrond geluiden. De oordopjes zitten in een mooie en stevige case zodat ze beschermd worden als deze bijvoorbeeld in je tas moeten. De aanschaf is wat aan de hoge kant (gelukkig heb ik ze niet zelf gekocht) maar het is de moeite meer dan waard.

Femke 30-06-2021

JBL Tour PRO+ TWS

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ TWS zwart

De oortjes van JBL zijn makkelijk in gebruik. De oortjes zelf zijn best groot van formaat. Bij de oortjes worden diverse dopjes meegeleverd om een goede pasvorm te geven, desondanks is het lastig om de juiste pasvorm te vinden. In de Quick Start Guide staat een goeie tip waardoor de oortjes beter blijven zitten in je oren.

Verder zijn de oortjes zeer makkelijk in gebruik en volledig aan te passen via de app van JBL. Via de app is makkelijk de noise cancelling in te stellen. De case die wordt meegeleverd is niet te groot en gaat lang mee qua batterijduur.

Ook de oortjes zelf hebben ook een lange batterijduur.

Geluid van de oortjes is ook goed, precies wat je van JBL kan verwachten. De oortjes moeten wel goed zitten om de noise cancelling goed te laten werken. Ook de Ambient Aware functie werkt goed, hierdoor is de muziek prima te horen maar krijg je ook nog genoeg mee van de geluiden uit de omgeving.

Al met al zijn dit prima oortjes van JBL

Pluspunten

• Goed geluid
  • Ambient Aware functie
  • Handige Case

Minpunten

• Grote oortjes
  • Pasvorm lastig te vinden

Anja 30-06-2021

Absolute aanrader

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ TWS zwart

Het doosje ziet er mooi uit, maar is ook zeer stevig. Wat toch wel belangrijk is. De oortjes zijn goede pasvorm al heb ik af en toe nog moeite met één oor. Maar dat zal wel gewenning zijn. Zeer eenvoudig in gebruik. Dus wat mij betreft een absolute aanrader.

Pluspunten

• Mooie strakke vorm
  • Eenvoudig in gebruik