Philips Fidelio S2WT/00 - Reviews

Klankkast
gesloten

Raine 01-06-2014 Product maand in bezit

4,5
Miskoop van het jaar. Dit product voldoet helemaal niet aan mijn verwachtingen. Het geluid klinkt schel en blikkerig en de bassline is nagenoeg afwezig. Ik vind het onbegrijpelijk dat er zoveel goede beoordelingen zijn. Deze oordopjes gaan de la in, ik ben terug gegaan naar mijn oude oordopjes van Sony. Die hebben tenminste wel een behoorlijk geluid met een lekkere bass en dat voor de helft van het geld van deze Philips-oordopjes!

amschothuis 19-06-2013 Product paar dagen in bezit

Het geluid wat uit deze kleine dopjes kan komen is super.
Ze blijven perfect zitten ook tijdens het hardlopen, je hebt ruim de keuze in de juiste grote van je oordop, wat ik persoonlijk erg fijn vind met mijn kleine oortjes.
Wat ik alleen wel wennen vind is dat de dopjes er scheef opzitten en je ze dus op een bepaalde manier je oor inschuift, wat niet altijd in 1 keer gaat, maar dat is wellicht nog even oefenen.
Daarnaast is het ook echt zo dat de draad niet in de knoop door de structuur van de draden, dus nooit meer uren klungelen met ze uit de knoop halen.

sannemeijboom 07-05-2013 Product paar weken in bezit

Design en geluidskwaliteit zijn super! Over de duurzaamheid kan ik nu helaas nog niets zeggen, aangezien ik hem nog niet zo lang heb. Ben er heel erg blij mee!