Philips TASH402BK/00 zwart - Reviews

Verbindingstechnologie
draadloos
Opties
inklapbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips TASH402BK/00 zwart op Kieskeurig.nl.

LarneyBarney 21-02-2021

LarneyBarney

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

Cool:) Super Cool . Extremely Cool. Abzoluut cool .De Mees Cool.
Allermaal cool

Roos17 31-05-2020

perfecte koptelefoon voor tijdens het sporten

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldige koptelefoon voor tijdens het hardlopen. Tijdens het testen deze week was ik echt verrast door de geluidskwaliteit: goede bass en echo-onderdrukking. Doordat er verkoelende en ademende oorschelpen op zitten, heb je er absoluut geen last van tijdens het sporten. Hij zit erg prettig, strak ontwerp en laadt heel snel op: 10 minuten voor 2 uur luistertijd. Maakt automatisch contact met Bluetooth apparaten en ook makkelijk om te schakelen naar een inkomend telefoongesprek. Echte aanrader!

Vincent Ch 28-05-2020

Geweldig hoofdtelefoon met lange batterijduur

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

ik gebruik de hoofdtelefoon tijdens het joggen en het werken in de tuin. Zeer gebruiksvriendelijke en comfortabel toestel met een geweldige bass en vooral een geweldige batterijduur. Ik heb hem sinds zijn eerste gebruik nog maar 1 keer opgeladen en deze blijft gewoon werken. Ik heb tijdens het testen ook gemerkt dat de oren goed gekoeld worden en dat is meer dan wenselijk tijdens deze hete lentedagen!

Luisterboekvink 07-12-2020

Past goed op het hoofd

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

In de linkerspeaker zat eerst een ruis, maar na omruiling was dat probleem verholpen. Nu ben ik er blij mee. Kan heerlijk luisteren naar voorgelezen boeken terwijl ik kook of tuinier.

N1co1972 08-10-2020

Goede verstaanbaarheid

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

Goede geluidskwaliteit, microfoon onderdruk erg goed achtergrond geluid. Zelfs geluid dieseltruck valt weg.2e beslt voor thuiswerk partner.

Dave 1000 26-06-2020

Geweldig geluid

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

Deze koptelefoon van Philips is een aanvulling op m’n bas+ deze is waterbestendig en onderweg erg handig.

Sven1976 10-06-2020

Weg met de draadjes!

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

Eindelijk af van die vervelende oortjes die nooit goed zitten. De Philips SH402 zit vanaf het eerste moment goed. Tijdens het lopen valt het ook op dat de verkoelende en ademende oorschelpen echt op maat van het sporten gemaakt zijn. De link met de bluetooth was er onmiddellijk en tijdens het testen bleek het toestel echt garant te staan voor een zeer goeie geluidskwaliteit. Ook na het sporten is de headphone zo weer proper. Snel met een vochtig doekje en weer helemaal gebruiksklaar. Tel daar nog bij dat het amper 10 minuten duurt om op te laden voor 2 uur muziek (of zelfs 20u indien volledig opgeladen).

Molishoc 09-06-2020

Ce produit et tellement pratique

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] J’ai enfin tester la mark Philips et pour être précise je trouve ça superbe , Côté pratique très pratique vue que ce avec Bluetooth pas des filles au tour . Le song et trop bien tu attend. Facile à nettoyer après le sport. Le pris aussi et non pas trop cher . Je conseil a tous mes amis de l’acheter c’est jolie aussi le modèle et super simple a utiliser

SarahSarah 03-06-2020

Aanrader voor gebruik tijdens het sporten!

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

Tijdens het testen van de koptelefoon was ik echt aangenaam verrast! Hij was super snel opgeladen en ging daarna bijna 20 uren mee. Hij was gemakkelijk schoon te maken na het sporten. Hij bleef goed zitten en werkte verkoelend op mijn hoofd. Het is een uitstekende geluidskwaliteit. Alles van buitenaf wordt gefilterd en er is een super goede bass aanwezig. Ik vind het strak ontwerp ook super mooi aangezien alles in het zwart is.
De koptelefoon verbindt automatisch met bluetooth apparaten!
Een echte aanrader voor gebruik tijdens het sporten!

Snowlo 02-06-2020

Sportieve koptelefoon

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

Ik ben echt tevreden over deze koptelefoon. Eindelijk een koptelefoon die goed blijft zitten. En hij is ook echt comfortabel. De bouwkaliteit is heel goed wat je van Philips zou verwachten. De geluidskwaliteit is degelijk, wat je van deze prijscategorie kan verwachten. Kortom: zoek je een sportieve koptelefoon dan ben je met deze zeker goed!

Elisanne 01-06-2020

Top koptelefoon

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

Zelf ben ik een enorme fan van muziek en ik luister het dan ook bij bijna alle activiteiten die ik aan het doen ben. Toen ik de kans kreeg om deze koptelefoon uit te testen vond ik dit dan ook super leuk! Het geluid van de koptelefoon is duidelijk en helder met een goede bass. Hij zit prettig op mijn hoofd en ziet er strak uit. Omdat ik veel muziek luister vind ik het heel fijn dat hij zo’n lange accuduur heeft (20 uur), waardoor ik met gemak een lange tijd kan luisteren. Ik ben tevreden!

Jonathanm 31-05-2020

Functionele koptelefoon

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

Nadat mijn huidige koptelefoon kapot was gegaan ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe.
De eisen die ik had zijn comfortabel tijdens het sporten en draadloos.
Uiteindelijk ben ik uitgekomen op de Philips sh402 en moet zeggen dat dit een goede keus is.
Tijdens het testen ben ik tot de volgende conclusie gekomen:
Heeft een zeer comfortabele pasvorm met gekoelde schelpen.
Heeft een lange batterij duur (20u) waardoor lange sportsessie’s geen probleem zijn.
Na het sporten zijn de oorschelpen makkelijk los te maken en te reinigen.

Al met al een goede keuze voor dagelijks gebruik of tijdens het sporten.

Jordi1995 30-05-2020

Goede koptelefoon. Waar voor je geld!

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Momenteel ben ik nu 1 maand in het bezit van deze geweldige Philips koptelefoon. Ik kan niet anders zeggen dan dat deze volledig na mijn wensen is. Sluit de oren helemaal af om volledig op te gaan in de muziek. Er zit een geweldige bass in en is erg makkelijk in gebruik. Ideaal voor tijdens het sporten. Makkelijk om schoon te maken na het sporten. De koptelefoon gaat met gemak 20 uur mee. Met 10 minuutjes opladen heb je genoeg voor 2 uur luisterplezier. Al met al een geweldige koptelefoon die zeker waar is voor je geld.

MelissaVM92 28-05-2020

Top koptelefoon

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

Bij het ontvangen van deze koptelefoon viel direct het strakke design op. Tevens is het ook geen zware koptelefoon wat een pluspunt is tijdens het dragen. Tijdens bet testen zelf viel het op hoe luchtig en comfortabel deze is. De snelle verbinding met mijn gsm/tablet is echt super maar de 2 beste zaken voor mij is niet alleen het snelle opladen maar ook de geluidskwaliteit.

Weurman 28-05-2020

Goede kenmerken

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

Tijdens het lopen heb ik dit product getest. De geluidskwaliteit was goed. Het had een goede bass en goede echo-onderdrukking. De hoofdtelefoon was goed te gebruiken voor het sporten, met verkoelende en ademende oorschelpen. Het heeft een lange luistertijd op 1 volledige lading en laad ook snel op. Het is ook makkelijk dat het automatisch bluetooth en apparaten vindt.

Abdel76t 27-05-2020

Bonne produit pour un prix raisonable

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] Bonne qualité sonore et la batterie fure également longtemps.
Design elegant et a un bon ajustement pendant l'exercise.
J'avais testé le headset pour quelques semaines, et je suis trés content

Chrissifur 26-05-2020

Hoog draagcomfort, prima geluid.

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze Philips SH402 nu een aantal dagen kunnen testen en ik ben erg te spreken over het product. Het voldoet aan een aantal voorwaarden die voor mij persoonlijk belangrijk waren bij gebruik. Ik gebruik de koptelefoon vooral tijdens sporten, en daarvoor is deze koptelefoon uitermate geschikt. Het gebruikte materiaal voelt prettig aan: de oorschelpen zijn bijvoorbeeld gemaakt van ademend en tevens verkoelend materiaal. Design is strak, en het zit prettig op je hoofd: niet te stevig, zeker niet te los. De geluidskwaliteit is goed, prijs/kwaliteit is hier in verhouding. De bass komt goed door en het onderdrukt zo nodig echo’s. Opladen gaat snel en makkelijk. Met tien minuten laden kun je zo ongeveer 2 uur met het apparaat doen, dus mocht je een keer vergeten zijn om de koptelefoon op te laden, dan is dat geen probleem: even aan de lader en je kunt aan de slag. Ik ben tevreden, al met al vind ik het een goed en degelijk product waarmee ik de komende tijd letterlijk mee vooruit kan.

Craane 26-05-2020

Chargement très rapide!

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

Très satisfait du casque Philips sh402! J’ai testé le produit et le temps de chargement rapide est très visible. Chargez environ 10 minutes pour un temps d'utilisation intensif de 2 heures. J'aime écouter de la musique avec des basses fortes et cela peut très bien être entendu avec ces écouteurs. De bonne qualité et assez fort! Mes écouteurs précédents n'avaient pas d'oreille de refroidissement et c’est possible de sentir une différence notable en marchant. La coupe ajustée reste parfaite pendant mes courses de trail.

Anoniem 25-05-2020

Zeer aangenaam in gebruik

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tijdens het testen heb ik alleen maar positieve ervaringen gekregen. Het is een zeer gebruiksvriendelijke koptelefoon die snel en efficiënt oplaadt. Met gemak kan je bijna een hele dag door. Het maakt makkelijk verbinding met Bluetooth. Tijdens het sporten is het helemaal niet storend en hij zit comfortabel. Ik ben zeer blij met deze koptelefoon.

aline.ta 25-05-2020

Que du positif

Geschreven voor: Philips TASH402BK/00 zwart

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] Je me suis procurée le nouveau casque Philips SH402. Cela fait déjà une semaine ... Contrairement à d’autres casques, il n’y a pas d’écho et le son est bien isolé lorsqu’il est connecté à mon iPhone 11 Pro Max. Le casque trouve automatiquement les appareils bluetooth situés aux alentours. Ce que j’adore, c’est le temps de charge! Le casque prend 10 minutes pour au moins 2 heures d’utilisation. Autant dire que c’est très rapide... De plus, étant une fille, j’apprécie le design épuré de celui-ci.