TDK ST-700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TDK ST-700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Diederick Sluis 09-07-2012
Geschreven voor: TDK ST-700

Als basketbal speler op landelijke niveau heb ik altijd mijn headphones bij om de lange ritten wat aangenamer te maken. Laatst was mijn oude headphones kapot en ik was op zoek naar een goeie headphones en ik kwam na verschillende headphones te testen bij de TDK ST-700 uit.

Het ziet er smooth uit en kwaliteit van muziek is gewoon uitstekend. Het feit dat je het in tweeën kunt vouwen, maakt het makkelijk om in je tas te bewaren…….ik ben er echt tevreden mee!!!!

M. Vermunt 21-06-2012
Geschreven voor: TDK ST-700

Super koptelefoon, sluit de oren goed af en alles is kristalhelder. Bas zeer goed en ook indrukwekkend scherp zonder hinderlijk resoneren of dof te worden. Je hebt echt het idee dat de muziek middenin je hoofd wordt afgespeeld. Fijn is ook het tweeledige snoer, je kan m 60 cm of 130 cm maken. En de oorschelpen zijn met een degelijk scharnier naar binnen te vouwen dus hij past ook nog in je flinke jaszak. Heel erg blij mee!

Marc vd Bergh 08-06-2012
Geschreven voor: TDK ST-700

Onlangs de ST700 van TDK gekocht. Vroeger goede ervaringen met het merk gehad! Was positief verrast over de geluidskwaliteit van de ST700, zeer goed, helder in het hoog en goede bass! ST700 is ook zeer praktisch tijdens het reizen omdat hij netjes opgevouwen kan worden en in het bijgeleverde tasje kan worden opgeborgen.

Mooi design!

Marc v/d Bergh