AKG K 451

Kleuren
zwart
Pioneer SE-MJ503

Co111 29-01-2015 Product kwartaal in bezit

uitstekende koptelefoon, zit een beetje strak vandaar slechts een 7 voor comfort. De koptelefoon is mooi, klein, goed opvouwbaar en de case is perfect. icm met een iphone is hij ook ideaal om te bellen en de iphone mee te bedienen. geluid is erg goed, goede bass, zeker voor zo'n kleine koptelefoon.
over duurzaamheid kan ik weinig zeggen, maar de telefoon voelt kwalitatief uitstekend en de case beschermt de headset prima. goede koptelefoon, zeker voor deze prijs.

Roof 12-11-2012 Product maand in bezit

Deze headset aangeschaft na lovende review van het toonaangevende What Hifi magazine. Ik was op zoek naar een draagbare koptelefoon met iphone controls zonder concessies te doen aan de geluidskwaliteit. De standaard oordoppen van Apple zijn om te huilen, maar met de AKG's kan ik eindelijk weer ècht van m'n muziek genieten. Ze sluiten goed op de oren aan zonder te strak of juist te los te zitten en laten weinig geluid lekken, voor mij erg belangrijk omdat ik vaak in het OV luister. Goede detailweergave met uitstekende bas zonder te overheersen, zoals bijvoorbeeld bij de Beats by Dr. Dre. Erg makkelijk op te vouwen en dus zeer draagbaar in de meegeleverde case. Wordt geleverd met extra aanluitkoordje (1,2m zonder controls, voor niet-Mac apparatuur) en 3,5 naar 6,5 mm verloopstekker voor je stereo thuis. Misschien niet zo hip uit als een Beats, maar heeft zeker een realistischer, uitgebalanceerder geluidsbeeld. Aanrader!!

SHoekstra 24-09-2012 Product maand in bezit

6,8
Relatief tevreden over de hoofdtelefoon, hoewel ik meer verwacht had voor de prijs. Het geluid is goed, goede bas en midtonen alleen de hoge tonen komen niet altijd zo goed uit. Door de plaatsing op de oorschelp na een volle dag dragen wel wat irritatie aan de oren. Qua vormgeving is hij prima, wel wat plasticachtig. Hetzelfde geld voor het duurzaamheidsgevoel. Het kabeltje is los te halen, maar dat doe je toch nooit. Ook is het kabeltje erg dun en voelt fragiel aan, hoewel ik er nog geen problemen mee heb. (er zijn twee kabeltjes meegeleverd, 1 met en 1 zonder knopjes/microfoontje)
Het product wordt in een mooie verpakking geleverd, wat wel gevoel van kwaliteit geeft. Ook is er een 'hard' reistasje meegeleverd wat de levensuur zal bevorderen. De hoofdtelefoon kan erg klein worden opgeklapt en in het tasje vervoerd worden, ook je ipod past er bij in.

Je betaald vooral meer voor de extra's (doosje, verpakking, kabeltjes). Rest is prima, maar niet beter dan de sony mdr-570 die ik hiervoor had die zonder extra's een stuk goedkoper was.

rudi1992 13-07-2012 Product paar dagen in bezit

het is een fijne koptelefoon, al effe in gebruik en zeer tevreden goede geluidskwaliteit, niet alleen een zware bass ook de hoge en midden tonen zijn genieten. de koptelefoon zit lekker op mijn hoofd en is goed en veilig op te bergen. iets duurder dan andere koptelefoons, maar zeker het geld waard.