Philips SHC8535/10 - Reviews

7,9

vincentkok 27-11-2013 Product maand in bezit

Prima koptelefoon voor een redelijke prijs. Eerste indruk is goed binnen 5 minuten helemaal online. Vond het geluid wat zacht, maar dit moest ik in de tv instellen. Mijn vrouw nu blij ik voetbal kijken zij rustig aan het lezen.( behalve als er gescoord wordt). Kan hem aanbevelen.

EL-Nino-1980 07-10-2013 Product paar dagen in bezit

Voor zn geld een prima koptelefoon, zit prettig, bereik is redelijk, wanneer je ermee door huis loopt wel wat ruis te horen. Voor gebruik op de bank met muziek of gamen een prima aanschaf.

hoela 20-09-2013 Product maand in bezit

Uitstekende draadloze koptelefoon . Geen ruis makkelijk te installeren op eigen gevoel , documentatie stelt niet zo veel voor . In de koptelefoon zit een versterker . Goed geluid redelijke bas. Goed draagcomfort . Heeft een bereik van ongeveer 30 meter . Ik las wat discussie over het terzijner tijd vervangen van de twee oplaadbare AAA batterijen van Philips. Er zouden speciale dure Philips batterijen in moeten. De oplossing was andere AAA oplaadbare batterijen wat bij te snijden .Met dit type is niets aan de hand daar passen alle AAA batterijen in .Prima koop,prima resultaat