Siemens EP716QC21N - Reviews

Energiesoort
gas
Uitvoering
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

EstherC 28-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig design, slimme gasbeveiliging, fijne kookplaat

We hebben deze kookplaat pas 4 dagen in huis, maar we zijn er ontzettend blij mee. De pannen worden ontzettend snel heet, waardoor koken veel sneller gaat dan bij onze vorige kookplaat (een losse gaskookplaat uit het studentenhuis). Het zwarte plaatje bij de wokpit zat scheef, waardoor het vuur na 10 seconden weer uitging, heel veilig. Ook vinden we de kookplaat er luxueus uitzien, mede hierdoor zijn we voor 4 apparaten van Siemens gegaan. De afstand tussen de pitten is goed, al zijn twee grote pannen naast elkaar een beetje krap, maar gelukkig zijn er 5 pitten om uit te kiezen. Ook maak je 'm heel makkelijk schoon! :)

Pluspunten

• Snelle verhitting
  • Gasbeveiliging
  • Ruimte
  • Snelle ontsteking

Jansen 01-11-2015 Product paar weken in bezit

Een erg mooie kookplaat voor het oog. De wokbrander biedt net te weinig ruimte voor andere pannen, hadden wij dit geweten dan hadden we de versie met de wokbrander aan de zijkant genomen.

A. van Doesburg 03-05-2015 Product paar weken in bezit

Deze kookplaat van Siemens biedt alles wat je van een kookplaat mag verwachten. Het is een zeer fraai vormgegevens kookplaat. Voldoende ruimte voor 4 pannen. Een groot te noemen voordeel is tevens dat alle onderdelen van deze kookplaat gereinigd kunnen worden in de vaatwasser. Een fantastisch product!

LL 29-03-2015 Product jaar of meer in bezit

Heel mooi uitziende glaskookplaat. Ideale grootte qua pitten. Helaas laat de lak rond de ijzeren dragers gauw kapot en is het een heel karwei de glasplaat schoon te maken.

Henk_71 23-03-2015 Product jaar of meer in bezit

Goede en mooie kookplaat. Goed schoon te maken Iets minder praktisch bij een grote wokpan, dan is de 90cm kookplaat beter.