AEG HK764400FB

9,1

case 5150 08-07-2012
  • Product half jaar in bezit

Mooie grote kookplaten. ideaal voor grotere pannen ivm het inmaken van groentes en het zelf maken van jam en appelmoes.Ook fijn dat de kook platen niet heet aanvoelen als je de pan eraf hebt gehaald. Tevens is de bediening vrij simpel.

tralalalalala 08-07-2012
  • Product kwartaal in bezit

Ik ben blij met de AEG HK764400FB!!! Wij hebben een landelijke keuken gekocht en daar hoorde eigenlijk een landelijk gasfornhuis bij. Omdat je veel tijd kwijt bent bij het schoonmaken hebben we toch maar voor deze kookplaat voor inductiekoken gekozen. En wat zijn we blij dat we dat hebben gedaan! Wat een gebruiksgemak! Als je gekookt hebt, dan heb je in een mum van tijd de kookplaat weer schoon door er een beetje kokend water op te doen en het te drogen met een theedoek. Als je vlees bakt, dan stel je de klok in, je hoort piep, je draait het vlees om, stelt de klok weer in en klaar is het vlees! En heerlijk mals. De pannen worden niet heet, je hebt door de power functie in een mum van tijd kokend water, enz. enz. Het enige nadeel was dat we nieuwe pannen moesten aanschaffen maar de vorige pannen hadden we al 33 jaar en nu zullen deze pannen vast niet meer vernieuwd hoeven te worden.

Hokse 07-07-2012
  • Product half jaar in bezit

Hele fijne kookplaat. Wij vinden het erg fijn dat je meerdere grote pannen kan gebruiken door de grote zones. Ook de vele verschillende standen zijn erg handig. De kookplaat is net iets groter dan de gewone kookplaten en dit vinden wij erg handig.

Dolphindv 17-12-2011
  • Product maand in bezit

Kookzone is varabel ongeacht de grote van de pan. Zelfs met hele twee hele grote soeppannen er op nog voldoende ruimte voor andere pannen. De inductiekookplaat past zich met de warmte aan de grote van de pan aan. Dus je kan je grote of kleine pan daar plaatsen waar jou dat op dat ment het beste utkomt. Ik kook al jaren op inductie. Maar dit toch wel heel er fijn. Ik wil niet ander meer. Snel opwarmen of aanbraden of warmhouden dat is allemaal mogenlijk en per pan een kookwekker.