Siemens EC845SC90N - Reviews

Energiesoort
gas
Uitvoering
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

Martijn 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

prachtig design, makkelijke bediening

Het is een prachtige kookplaat, mooi ontwerp en erg praktisch in gebruik. Wij hebben voor deze kookplaat gekozen omdat hij aan onze verwachtingen voldeed en hij als een van de weinige andere merken exact past in de nis uitsparing van het aanrechtblad

Pluspunten

• Prachtig design
  • Uitstekende prijs/kwaliteit
  • Makkelijk te bedienen
  • Makkelijk schoon te houden
  • Supersnelle levering

Kookfan 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Grrote Kookplaat

Heerlijk om je wokpan goed kwijt te kunnen. Extra hete vlam, dus alle groenten snel gewokt. Daarnaast nog alle ruimte voor een extra pan voor de vleesvervangers voor de vegetariche huisgenoten.

Theo SR 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Klasse apparaat

Een probleemloos apparaat welke elke dag weer een plezier is om te gebruiken. Genieten geblazen. Zeker de wokbrander is in twee fase een oplossing voor hoog en laag benodigde branders bij de Indische keuken.

Sirodjnie 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige kookplaat vooral de wok werkt uitstekend.
Wij zijn blij met onze keuze!
Ook service van Siemens is goed. Hadden een lichte storing en konden nog diezelfde dag worden geholpen. Hele behulpzame medewerkers.

Hilde 14-10-2015 Product jaar of meer in bezit

Super handige compacte multifunctionele gas kookplaat. Doordat de wok brander aan de zijkant zit heb je alle ruimte voor de pan. We hebben voor deze gekozen daar de kookplaat alle mogelijkheden heeft en geen extra ruimte van het werkblad neemt. Je kan niet 5 pannen tegelijk gebruiken maar dat kan goed gecompenseerd worden.

DE Roosjes 06-08-2015 Product jaar of meer in bezit

3 jaar in bezit, veilige vlambewaking, goede ontsteking en eenvoudig schoon te maken.
pannenrekken gaan prima in de vaatwasser

M. Aartman 07-07-2015 Product jaar of meer in bezit

Mooi vormgegeven kookplaat. Alleen is eer door een te grote wokbrander te weinig ruime over om 4 pannen te gelijk op het vuur te zetten.
Verder prima kookplaat

Heyningen 01-07-2015 Product maand in bezit

Mooi en degelijke uitstraling.
Werking is perfect. Veel keuze in branders.
Vonkontsteking reageert zeer goed.

Lizzz60 11-06-2015 Product paar weken in bezit

Prima fornuis. Mooi ruim, maar let wel op de grootte van de pannen! 4 grote pannen lukt echt niet. Verder een hele fijne wokbrander met een dubbele brander die goed de hitte verspreid.
Wij kregen een aparte ring erbij voor een wok met ronde onderkant. Kunnen we niets mee helaas. Ik had liever een andere accessoire erbij.

BartEHV1978 28-04-2015 Product maand in bezit

De ontsteking pakt hem niet altijd in 1x en bij veel omgevingslicht zie je de vlammen minder goed.

Verder prima apparaat: vooral de wokbrander die ook als kleine pit gebruikt kan worden is super handig.

Michel.S 28-04-2015 Product jaar of meer in bezit

Zeer tevreden over de werking van het apparaat. Voldoende plek om te kunne werken in de keuken. Vindt de veiligheden welke ingebouwd zijn erg prettig, zoals de automatische gasafsluiting. Een topproduct. Echter is het RVS wel gevoelig voor watervlekken en krassen. Krassen die worden veroorzaakt voor het gietijzeren gedeelte waar de pannen opstaan te verwijderen voor het schoonmaken van het RVS. Ik raad het product een ieder aan en ben erg tevreden.

MR JC1 29-03-2015 Product paar weken in bezit

Zeer krachtige branders.
Men levert er een sudderbrander bij.

5 grote pannen erop gaat niet lukken.
Een grote wok links en 2 grote pannen rechts is goed te doen.

M. Melkert 20-03-2015 Product jaar of meer in bezit

Zeer mooi apparaat. Past mooi bij de overige producten van Siemens.
Helaas zijn de gasbranders lastig schoon te maken door de kleine kieren.

Eliza_B 20-03-2015 Product paar weken in bezit

De zwart RVS kleur combinatie van de kookplaat staat heel mooi in mijn keuken. Hij is super makkelijk in gebruik door de ingebouwde electrische vonkontsteking. Ook de extra wok brander vind ik super handig.

vanberkel155 26-02-2015 Product paar dagen in bezit

- makkelijk te bedienen, voldoende ruimte
- strakke vormgeving
- fijne grote wokbrander, de kleinste van de vier overige branders had van mij naar achteren gemogen, gebruik je in de praktijk weinig.
- vertrouwen in de duurzaamheid, echter nog maar kort in gebruik

Leemker 25-02-2015 Product paar dagen in bezit

Wij zijn erg tevreden over ons apparaat geen problemen en mooi uiterlijk
Het onderhoud is simpel geen moeilijk te verwijderen vlekken en pandragers branden niet in
Mvg P.N.Leemker

Kdt 19-02-2015 Product paar weken in bezit

Goede keuze gemaakt voorhet app.ben tevreden mee geen enkel probleem zou ook andere mensen aanraden om te kopen alles wekt naar men zin

Rojer 17-02-2015 Product paar dagen in bezit

Uitstekende kookplaat met goede en sterke gaspitten, vonkontsteking en mooie vormgeving. Handige wokbrander voor hard bakken/wokken. Zeer tevreden mee!

Lelie01 17-02-2015 Product jaar of meer in bezit

Deze kookplaat is vooral fijn omdat de wokbrander links zit. Je kan op deze manier altijd de twee rechtse branders gebruiken. Meestal gebruik je bij wokken maar 1 of 2 branders als de wokbrander in het midden zit is het onhandig om de andere branders te gebruiken, zeker met een grote wokpan.
De kleinste pit wordt vaak gebruikt voor warmhouden, deze zit ook op een ideale plaats.
Ik ben zeer tevreden, schoonmaken is ook gemakkelijk.

ruudoost 03-02-2015 Product paar dagen in bezit

Een makkelijk te bedienen kookplaat die met veel ruimte voor de pannen en die goed en snel is schoon te maken