ETNA KI160ZT - Reviews

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI160ZT op Kieskeurig.nl.

Robijn Nieuwegein 07-09-2020
  • Product gekregen

Niet schoon te krijgen

Geschreven voor: ETNA KI160ZT

In mijn huidige huurwoning heb ik helaas deze inductiekookplaat tot mijn beschikking gekregen. Het is een ramp om hem schoon te maken. Zelfs als je water laat overkoken laat dit al permanente vlekken achter. Hoevaak je hem ook schoonmaakt met een zachte doek. De afdruk van de pan is sowieso altijd te zien. Ik gebruik nieuwe pannen, geschikt voor inductie.

Pluspunten

• Warmt snel op

Minpunten

• Na de 1e keer al niet meer schoon te krijgen

Officiele reactie van Atag 08-09-2020

Beste Robijn,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Vervelend om te lezen dat het niet goed kunnen schoonmaken van de glasplaat het plezier van het koken op de nieuwe kookplaat zo overschaduwd. Wat betreft het schoonmaken van de glasplaat geven de producten Cerafix of Vitroclen (te koop bij de supermarkt) wat ons betreft hele goede resultaten voor het reinigen van de glasplaat. Eveneens zijn dit de aanbevolen producten om (water)kringen, die op de glasplaat aanwezig kunnen zijn, te verwijderen. Tevens worden in deze producten ook beschermende ingrediënten toegevoegd die de glasplaat beschermd voor krassen.
Wij hopen dat deze schoonmaaktips je meer plezier gaan geven in het koken op de nieuw geplaatste inductiekookplaat.
Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

A Godding 17-01-2020

Een mooie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI160ZT

Een mooie kookplaat makelijk te bedienen, en heel makelijk schoon te houden.
Hij warmt ook snel op dus het eten kookt en bakt vlug.

Officiele reactie van Atag 20-01-2020

Geachte heer/mevrouw Godding.
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Veel kookplezier!
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

j de Bie 28-11-2019

mooie goed werkende kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI160ZT

mooi dessin en een duidelijke bediening werkt echt na behoren super mooi strak dessin
gemakkelijk schoon te maken

Pluspunten

• gemakelijke bediening
  • overzichtelijk
  • mooi dessin
  • goed schoon te houden

Officiele reactie van Atag 29-11-2019

Beste heer/mevrouw De Bie, bedankt voor deze mooie review en nog veel kookplezier gewenst. Met vriendelijke groet Claudia Webcare Team ETNA.

Anne-Mieke 10-11-2019

Gebruiksgemak, goede prijs/kwaliteitverhouding

Geschreven voor: ETNA KI160ZT

Inductiekookplaat voldoet in de praktijk prima. Goede kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs.
Een verbeterpunt is een achtergrondverlichting bij de plus- en minaanduiding op het bedieningspaneel, in een schaars verlichte omgeving is het soms gokken waarop je drukt.

Pluspunten

• Goede prijskwaliteitverhouding

Minpunten

• Geen achtergrondverlichting op bedieningspaneel

Officiele reactie van Atag 13-11-2019

Hallo Anne-Mieke, bedankt voor het plaatsen van deze review.
Fijn dat deze kookplaat je goed bevalt.
Voor wat betreft de (achtergrond) verlichting , dit nemen we zeker mee in de eventuele verbeterpunten in onze ontwikkeling van inductiekookplaten.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Officiele reactie van Atag 29-11-2019

Beste Anne-Mieke, bedankt voor je review en goed om te horen dat prijs/kwaliteit van de KI160ZT in de praktijk aan de verwachtingen voldoet . Je feedback betreft de achtergrondverlichting van de bediening nemen wij uiteraard mee. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.