Inventum VKI6010ZWA - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 31 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum VKI6010ZWA op Kieskeurig.nl.

Arend 20-08-2019

Mooi, slim en eenvoudig

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

Mijn oog viel op deze kookplaat die zonder 3 fase gedoe, zo in het stopcontact meteen werkt. Bovendien bood 100meningen hem aan voor een aantrekkelijke prijs. Tijd dus om de overstap van gas naar inductie te wagen. Ten eerste viel ik voor de strakke vormgeving, met een mooie afwerking van de zijkanten. Daarna voor zijn simpele bediening zonder overbodige extra's. Vraag mij niet waarom kookplaten er vaak vaag uitzien, maar hier is in één oogopslag duidelijk door welke toets een zone word aangestuurd. Ik kookte altijd op gas waarbij ik veel met de temperatuur speelde en ook dit gaat de kookplaat goed af: een pan kan snel worden opgewarmd en afgekoeld. Daarbij is de boost-toets erg handig om iets snel te laten koken. Ideaal voor hete hand geklopte melk van mijn dagelijkse cappuccino. De ingebouwde kookwekker werkt ook lekker efficiënt. En het is fijn is dat je hem schoonmaakt in een handomdraai. Kortom, voor mij is dit een fijne kookplaat en krijgt daarom een welverdiende 10.

Pluspunten

• Werkt direkt in topcontact
  • Eenvoudige bediening
  • Geen overbodige onzin
  • Mooie vormgeving

Ilja 07-02-2019

Functioneel snel warm mooi design en gunstig geprijsd

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

Voor mij mijn eerste kennismaking met inductie en tot nu toe verbaasd over snel warm en hoe snel water gaat koken en dan ook op alle platen nog genoeg kracht om met vier pannen te gelijk te koken.
Dit alles op 1 fase 230 volt is een dikke aanrader voor ieder die geen speciale aansluiting heeft zitten in huis en daar ook geen extra kosten voor wil maken. Net zoals de net aangekochte oven van Inventum ook van mij weer een dikke 10 voor prijs/kwaliteit van deze inductie kookplaat.

Pluspunten

• Geen dure aansluiting nodig
  • Zuinig in energie
  • Timer en boostfunctie
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Gerrie 04-09-2021

aanrader

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

De kookplaat is stijlvol inductie is fijn koken uit=uit de overkookbeveiliging top! ik had hem voor mijn dochter gekocht die op zichzelf ging wonen en nu voor mij zoon ook, Ziet er lux uit top!!!

Pluspunten

• over koken --> gaat hij uit
  • makkelijk schoonmaken

Happy customer 19-06-2021

vrijstaande kookplaat

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

Im very happy and pleased that I made this purchase.
Money well spent, buying this product. Shipping service was great as well.

Jan Vd belt 21-03-2021

Genieten

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

Ik gebruik dit apparaat nu een par maand en bevalt nog steeds goed hij is snel op temperatuur ,het blad is makkelijk schoon te maken .pluspunt is hij is op 220 v dus je kan hem ook nog verplaatsen .

Het is een top apparaat 👍

------------------------------------------------------
Eerdere review 30-11-2020:

Ik heb deze kookplaat een week in gebruik en ben erg tevreden! Voldoet aan de verwachtingen met zijn vele funcitonaliteiten, heeft een mooi design en uiteraard gemakkelijk schoon te houden. Al met al een aanrader.

Hannie 26-01-2021

Mooi en functioneel

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

Prijs/kwaliteit verhouding mooi ontwerp en gemakkelijk aan te sluiten op een geaarde wandcontactdoos

T. Schuurman 15-12-2020

Mooi uiterlijk!

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

Is (in tegenstelling tot wat wel eens wordt beweert) goed bruikbaar op een normale 220Volt aansluiting. Met deze waardes heb je geen perilex nodig!

Pluspunten

• Geen perilex nodig!
  • Ziet er mooi uit!

Jojo93 25-10-2020

Very happy with greatly designed kookplate

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

Very pretty induction plate. It works perfectly. Very happy with the purchase but the only thing to improve would be some sort of indicator of which part of the plate is on. Anyhow, very happy with it.

• goedkoop

Pythia 23-10-2020

Prachtige kookplaat

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

Sinds een week de plaat in gebruik en ik ben super enthousiast. Naast het strakke en naadloze design is het een hele fijne kookplaat. Voor het eerst op inductie gaan koken en ik ben helemaal om. De plaat is eenvoudig aan te sluiten dmv de stekker. Eerst nog bang dat de stop het niet zou houden, maar de kookplaat samen met een aantal lampen, de afzuigkap en waterkoker tegelijk aan gaf geen problemen. Simpele en snelle bediening door de tip toetsen. Ook de boots functie is ideaal om snel water te koken .

Ik kreeg een pannenset cadeau bij de kookplaat. Een mooie robuuste rvs pannenset. Super fijne service omdat oude pannen vaak niet werken op inductie.

Ik kan de plaat en inventum aan iedereen aanraden.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Gebruiksgemak

Lucky 18-10-2020
  • Product gekregen

Plug en play met deze mooie kookplaat

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

Als cadeau voor mijn nieuwe huis kreeg ik deze inductie kookplaat van mijn familie. Wat een mooi apparaat om te zien en hij werkte gelijk na het inpluggen van de stekker. Zelfs ik kan dit apparaat bedienen! Wat wel jammer was is dat mijn oude pannen niet meer geschikt waren voor inductie omdat ik er eerst mee op gas had gekookt.
Gelukkig heeft Inventum een actie waarbij je een pannenset cadeau krijgt zodat ik daar geen extra kosten aan kwijt ben.
Echt heel blij mee!

Pluspunten

• mooi om te zien
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• nieuwe pannen nodig

Noelle 13-10-2020

Fantastisch product!

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

Het product werkt erg prettig, ideaal dat werkt op 230v. De plaat wordt snel warm, is makkelijk schoon te maken. Op de kookplaat is gemakkelijk met 3 pannen te koken, met 4 kan hij niet op vol vermogen koken.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken.
  • Snel warm

Minpunten

• Kwetsbaar als er iets op valt.

Roke 09-10-2020

goede prijs/kaliteit verhouding

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

Ik kon geen negatieve punten vinden toen ik dit product kocht. De prijs is goed en het apparaat functioneert naar behoren. De maten zijn vrij standaard, maar het had voor mij iets lager mogen zijn. Het pitten reageren snel op het vermogen. ik merk daardoor weinig verschil met gas. ik was wel verrast door het geluid (een ventilator o.i.d). De bediening is intuïtief. Met dit dit type apparaat kan je voor het koken goed van het gas af, dus duurzaam.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • intuitieve bediening

Miriam 05-09-2020

Inductiekookplaat vki6010zwa

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

Ik ben heel blij met deze aankoop! Het is simpel aan te sluiten, simpel te gebruiken (1 keer uitleggen en het was voor het hele gezin duidelijk) en ziet er mooi uit. Niet te vergeten: makkelijk schoon te maken ;)

Eric in 't Groen 29-07-2020

Inductie Vrijstaand

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

Gekocht om het gemak en snelheid, is mijn 2de. Vrijstaande inductie kookplaat om mee te verhuizen. Plaat is ook groot voor alle pannen.

Pluspunten

• Groot
  • 1 fase aansluiting

Minpunten

• Nog niets

Ron de Wolf 29-05-2020

kookplaat, netjes ontworpen, mooie look

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

een functioneel apparaat, ziet er goed uit, zonder franjes en een duidelijke gebruiksaanwijzing.
En een aansluiting voor 1 fase dus een gewone stekker en geen extra groep nodig.
hij werkt perfect.

jeroen 25-04-2020

Enorme verbetering

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

geweldige kookplaat, doet het beter dan verwacht. Kookte hiervoor op gas, maar ben volledig om. betere kookprestaties, echt toppie.

Pluspunten

• kookt sneller
  • betere resultaten
  • makkelijk schoon te maken
  • gewoon op stopkontakt aan te sluiten

Minpunten

• nog niet gevonden

Dick 10-04-2020

Inductiekookplaat

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

Omdat ik duurzaam wil koken waar ik maar wil is deze aankoop een schot in de roos. Ideaal, dus om thuis te gebtuiken, in de camper, strandhuisje of om bij vrienden gastronomisch uit te pakken op hun tuinfeest.

Pluspunten

• duurzaam
  • snel
  • schoon
  • gemak
  • veilig

Regina Hogendoorn 18-01-2020

Top ontwerp !

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

In èèn woord ... geweldig , ik ben er helemaal verliefd op ..!
Heel mooi , super makkelijk in gebruik ÈN schoonmaak !
Voor de prijs / kwaliteit is het een aanrader voor iedereen !!!

07-05-2020
Inmiddels heb ik nu de Inventumkookplaat ruimschoots een half jaar en ben er nog steeds verliefd op (gaat ook niet veranderen) en dus ook een absolute aanrader voor , eventueel , twijfelaars !

Ik blijf bij mijn eerdere review over dir product :-)

Hans van Nistelrooij 02-12-2019

Prachtige outfit

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

Ik heb de inductieplaat nu een aantal dagen in huis en bevalt me uitstekend. Ik heb wat extra pannen moeten aanschaffen, maar heb de gaspannen in opslag. Als de stroom langere tijd uitvalt kan ik terugvallen op gas. Handige bediening van de kookplaat, laat zich heel makkelijk leiden. Werkt uitstekend, vooral de boost functie is erg handig en je hebt je pan binnen de kortste keren aan de kook om nadien gereduceerd verder te koken. Wil niet anders meer.

Pluspunten

• Handig in gebruik

Dennis 12-11-2019

Wereld a apparaat

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZWA

Nu zo'n 8 maanden dit apparaat wat een top ding.. werkt zeer prettig en makkelijk in gebruik

Ik raadt deze ook zeker aan

Pluspunten

• Goed schoon te houde
  • Snel warm
  • Veilig warm