ETNA KGG673ZTA - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KGG673ZTA op Kieskeurig.nl.

Kokkie 15-09-2021

Aanrader

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

Wij hebben de kookplaat 14 dagen in gebruik en zijn tevreden, doet wat het moet doen. Kookplaat heeft een hele mooie luxe uitstraling met mooie stevige pandragers. Glasplaat is makkelijk schoon te houden, wij gebruiken schoonmaakmiddel voor keramische kookplaat.

Pluspunten

• Mooie luxe uitstraling
  • Stevige stabiele pandragers

Minpunten

• pandragers kunnen niet in de vaatwasser

Officiele reactie van Atag 16-09-2021

Beste Kokkie,

Wij vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent.
Bedankt dat je voor ons mooie merk ETNA hebt gekozen.

Alice Webcareteam ETNA

t**s@h**l.com 29-07-2021

Etna review

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

onze gaskookplaat van ETNA is schitterend mooi en zeker de zwarte glasplaat in ons zwartkeukenblad .het werkt perfect en wat ook makkelijk is dat er een wokbrander bij is . wij zijn dus zeer tevreden bovendien als je papieren goed invuld krijg je 2+3= 5jaar garantie dat is toch ook weer een fijne bijkomstigheid. dus zeer tevreden gr Tijn

Pluspunten

• mooi
  • 5 jaar garantie

Officiele reactie van Atag 30-07-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn om te lezen dat de gaskookplaat, de KGG673ZTA van ETNA, aan je verwachtingen voldoet. Veel kookplezier gewenst met jouw aankoop.

Niki Webcareteam ETNA

Johan 11-07-2021

Prachtig gas op glas kookstel

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

Prachtig gasstel. Samen met Etna combi oven gekocht. Een sieraad in de keuken.
Koken op verschillende branders gaat perfect. Extra wok houder gekocht zodat andere pannen ook tegelijk gebruikt kunnen worden.
Gas op glas straalt in de keuken. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Uitstraling
  • 5 pitten
  • Goede branders
  • Goed schoon te houden

• Nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 12-07-2021

Beste Johan,

Bedankt voor deze mooie review. Hier worden wij erg blij van wanneer een klant zo tevreden is over ons product.

Alice Webcareteam ETNA

J**0@g**l.com 06-06-2021

Mooi design gaskookplaat.

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

Update: Mooi design en voor een goede prijs dat is het eerste wat ons opviel van dit model.
We hebben hem al een paar maandjes ingebruik.
Alles werkt toppie en makkelijk schoon tehouden.
En dat ook nog met 3jaar garantie.
Dus beslist geen spijt van deze keus.

----------------------------------------------------
Review 16-2-2021:

Wij zijn erg blij met deze kookplaat voor al hoe die er uit ziet.
Hij is ook makkelijk te bedienen en werkt prettig.
Wat wij merken is dat die veel zuiniger is dan zijn voorganger en preciezer werkt met koken.
Dus echt een aanraderen dat voor een gunstige prijs.

Officiele reactie van Atag 11-06-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor jouw extra update. Wij vinden het fijn om te lezen, dat de inductiekookplaat nog steeds aan al je wensen voldoet.

Groet Niki

Arnold 20-05-2021

Rubbertjes pannenrooster

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

Wat een drama met de rubbertjes die onder in de pannenroosters zitten. Bij het minste geringste vallen ze er uit. Zitten totaal niet vast in de roosters. Ze tot nu toe gelukkig nog steeds terug kunnen vinden.

Minpunten

• Rubbers rooster pannendragers

Officiele reactie van Atag 21-05-2021

Beste Arnold,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat irritant dat de voetjes van de pandrager er telkens uit vallen, gelukkig vind je ze nog wel terug. Ik heb jouw waardevolle feedback meteen doorgegeven aan onze productmanager. Dankzij jou kunnen we onze producten blijven verbeteren! Mocht je hierover nog contact wensen, ontvangen wij graag kort je vraag en je contactgegevens via webcare@atagbenelux.com. Wij kijken graag met je mee wat we hierin kunnen betekenen.

Groet Heidi

Piet 04-04-2021

Een aan rader

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

Prachtig mooi gas op glas koken en staat ook heel sjiek, hopenlijk weer met veel plezier koken net als de vorige

Officiele reactie van Atag 06-04-2021

Beste Piet,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review te plaatsen, hartelijk dank hiervoor.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de kookplaat.

Veel kookplezier!

Jan 03-04-2021

Kookplaat Etna kgg673zta

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

Mooie robuuste gaskookplaat met wokbrander in het midden werkt perfect. Ik ben 100 % tevreden en heb geen spijt dat ik deze kookplaat heb gekocht. Ik raad deze kookplaat dan ook aan voor andere mensen.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Alles kookt vlugger

Officiele reactie van Atag 06-04-2021

Beste Jan,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden over de kookplaat en dat je deze ook aan andere mensen aanraadt. Bedankt voor deze mooie review en waardering.

Jan L. 29-12-2020

Kookplaat voor gas

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

Deze kookplaat met glas paste het beste
in een bestaande uitsparing en ziet er mooi uit. Er was een probleem met de gasaansluiting en de lade eronder, maar in overleg met Etna is dat door .... keurig opgelost.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Mooie branders

Officiele reactie van Atag 30-12-2020

Beste Jan L.

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze review te plaatsen.
Goed te lezen dat alles naar wens is opgelost.
Wensen je heel veel kookplezier van deze kookplaat.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

King 08-09-2020

Mooi design

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

Het zit er top uit, en voor ons is het handig dat de wokbrander in het midden zit. Ik heb het zelf ingebouwd. Dit geen ook er gemakkelijk. De maten kwamen ook overeen met onze vorige kookplaat. Alleen een extra moer erbij gekocht en alles binnen 1 uur ingebouwd. .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

• Inbouwmaten

Officiele reactie van Atag 09-09-2020

Beste King,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. We vinden het fijn om te horen dat het inbouwen je makkelijk af ging. We wensen je veel kookplezier met deze gas-op-glas kookplaat met wokbrander.

Groet Heidi

Mark 17-08-2020

Gaskookplaat: prijs-kwaliteitverhouding ++ (8,5)

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

Fraai en zeer degelijk is een bijzondere combinatie. Etna maakt het wederom waar.
Een sieraad voor je keuken (met name vanuit zijn eenvoud), en dat voor een relatief goedkope prijs.
Inbouw is prima zelf te doen. Uiteraard wel voorzichtig met de aansluitingen.
Materiaal massief en degelijk. Daarbij zijn de panhouders mooi, en relatief hoog en hierdoor goed schoon te houden, net zoals de glasplaat. Is ook zichtbaar zuiniger en efficiënter met de bron, dan ons oude toestel.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Prijs Kwaliteit verhouding

Officiele reactie van Atag 18-08-2020

Beste Mark,

Bedankt voor deze enthousiaste review. ETNA maakt het wederom waar; kijk dat lezen wij natuurlijk graag. Fijn dat de KGG673ZTA aan al je wensen voldoet.
Veel kookplezier!

Frans stevens 26-07-2020

KOOKPLAAT KGG673ZTA

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

We hebben onze kookplaat 63 cm vervangen, voor een ETNA kookplaat van 73 cm de KGG673ZTA.
Vanwege gezonder koken wilde ik graag een wokbrander en die bevalt ons goed.
Ook heb ik nu meer ruimte voor de pannen, zodat ik uitgebreid kan koken.
Samen met de nieuwe Etna oven is het een mooie aanwinst voor de keuken,en voor meer kookplezier.
We zijn er erg tevreden mee. Dit is een kookplaat van goede kwaliteit

Pluspunten

• Meer ruimte voor de pannen
  • Makkelijk in het gebruik
  • Stoer uiterlijk

Officiele reactie van Atag 27-07-2020

Beste Frans,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en uitgebreide review. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent met deze kookplaat. Dat ook onze oven zo goed bevalt is helemaal top!
We wensen je veel plezier van beide.
Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Saskia 04-07-2020

Mooie kookplaat, belabberd ontwerp

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

Mooie kookplaat om te zien. Je kan hem alleen niet boven een Etna inbouwoven inbouwen want de uitgang van de gasslang zit precies op een plek waar de oven een bult heeft zitten. Te gek voor woorden. Ik dacht slim te zijn om alles bij 1 merk te houden.... Voel me redelijk bekocht.

Officiele reactie van Atag 06-07-2020

Beste Saskia,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat je hier tegenaan bent gelopen.
Helaas kunnen wij niet beoordelen in hoeverre de inbouwmaten en benodigde ruimte in je keuken zijn besproken en bekeken bij de aankoop van de gekozen apparatuur.
Hopelijk is er nog een mogelijkheid dit te bespreken met de verkopende partij.

Met vriendelijk groet, Ursula

Rob 29-04-2020

Prachtige design kookplaat

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

Mooie gaskookplaat, gas op glas, makkelijk in onderhoud.
Vorige gas- glaskookplaat ook van ETNA, aangeschaft destijds (1999) met onze Bruynzeel keuken.
Heeft dus een levensduur van 21 jaar bereikt. Wel 8 jaar geleden, 2 pannendragers vervangen.
De keus voor een nieuwe gaskookplaat was dus gauw gemaakt, weer een ETNA!
Echt super kwaliteit!

Pluspunten

• design
  • super makkelijk schoon te maken.
  • Degelijke uitstraling

Minpunten

• GEEN

Frank 02-01-2020

Mooie glasgaskookplaat

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

Vandaag geïnstalleerd ziet er mooi uit heeft een mooie prijs, vervolgens ook nog gekookt en het werkt allemaal prima.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • De prijs
  • Werkt goed

Officiele reactie van Atag 03-01-2020

Beste Frank,
Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de kookplaat.
Heel veel kookplezier!