• SEP 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG IKB64301FB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

bdb 25-04-2021

inductie introductie

Geschreven voor: AEG IKB64301FB

prijs-kwaliteit is in verhouding afgeronde hoeken zien er qua design goed uit. Verbluffend snelle kookwijze. uitgelezen kans om na 40 jaar weer nieuwe pannen te krijgen. Miste wel een stekker.

Inge 16-04-2021

Goed design, wel een paar hickups

Geschreven voor: AEG IKB64301FB

Het is een erg mooie plaat, stevig glas, goede boosterfunctie en de temp is betrouwbaar te regelen. Helaas heeft de plaat zo nu en dan wel de hik. De plaat gaat dan uit, of juist aan, schiet in een E, doet lichtjes aan en uit. Wij denken dat er vocht, bijv. nav overkoken of een omvallende fles, onder de plaat komt en de sensors in de war maakt. Als de boel weer opdroogt en de stroom er een tijdje afgaat, werkt het weer goed. We hebben de plaat nu met een enthousiaste hoeveelheid zwarte kit vastgekit in de hoop dat het niet meer gebeurt als er geen water / stoom etc. onder komt. Fingers crossed!

B.T. 24-03-2021

Verwachtingen komen uit

Geschreven voor: AEG IKB64301FB

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Van koken op gas naar koken met inductie. Op aanraden van de consumentenbond voor deze AEG serie gekozen. De kookplaat brengt de warmte zeer snel in en de warmte inbreng is gemakkelijk te controleren. De plaat is heel gemakkelijk te bedienen. Fijn dat de vermogensinstelling meteen per kookzone geregeld kan worden. Ook zelf bewust voor deze kookplaat gekozen omdat de grootse kookzone linksvoor is. Is voor ons handiger in de keuken. Die indeling verschilt per merk bij een inductieplaat met 4 kookzones. Het design is mooi strak met de facet geslepen randen en de installatie is eenvoudig met het klemsysteem. De kwaliteit van de kookplaat oogt goed. Over de duurzaamheid kan ik nu nog niet oordelen. Vandaar dat ik op dit punt nog niet de hoogste scoore kan geven maar ik heb er de volste vertrouwen in.

Johan 18-12-2020

Kookzones

Geschreven voor: AEG IKB64301FB

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De omcirkeling/aanduiding van de kookzones is nauwelijks te zien. Dit moet toch veel duidelijker kunnen!?!

Johan 19-10-2020

Helaas meteen storing

Geschreven voor: AEG IKB64301FB

Gekozen voor de als best geteste IKB64301FB. Helaas werkte deze na een week al niet meer goed. Sprong onregelmatig aan/uit aan/uit. Bij leverancier en AEG euvel nog niet eerder bekend. Datum voor monteur heeft wat lang geduurd. Vandaag langs geweest. Eén van de printplaten vervangen. Hopen dat de kookplaat nu blijft werken want als hij het doet, doet hij het uitstekend!

C.J .F. Kamp 23-07-2018

Te gek mijn nieuwe aeg apparatuur

Geschreven voor: AEG IKB64301FB

Heel blij met de keuze van combi magnetron, koelkast, inductie kookplaat en de wasemkap. . Met plezier sta je nu in de keuken!