De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKI671ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Thomas 13-05-2024

Snel warm en makkelijk schoon te maken

Geschreven voor: ETNA AKI671ZT

Dit is een hele fijn kookplaat. De pannen zijn snel warm en hij is eenvoudig schoon te maken met een vochtige doek. De afzuiging is krachtig. Daarnaast ziet hij er mooi uit.

Pluspunten

• Snel warm
  • Goede afzuiging

Maartje 24-12-2023

Makkelijk te plaatsen en handig in gebruik

Geschreven voor: ETNA AKI671ZT

In mijn keuken heb ik de bestaande inductieplaat en afzuigkap vervangen door deze inductieplaat met afzuiging.
Heel handig is dat deze plaat exact past in de aanwezige uitsparing, het plaatsen was eenvoudig en het gat in het composiete blad hoefde niet groter te worden gemaakt. Ik gebruik de plaat nu zo'n 1,5 week en ben tevreden. Ik vind het makkelijk om de afzuiging op automatisch te zetten, deze gaat dan harder of zachter afhankelijk van de instellingen van de kookplaten.

webcare-7 28-12-2023

Beste Maartje,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk dat je bij vervanging hebt gekozen voor ETNA! Fijn dat de kookplaat goed in de uitsparing past en dat de installatie makkelijke verliep. Wat goed ook om te lezen dat je al handig bent met het gebruik van de kookplaat.
We wensen je nog veel kookplezier!

Kim
Webcare ETNA

j************@z******* 21-12-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA AKI671ZT

Prijs-kwaliteitverhouding van dit product is goed. Hebben dit product nu een paar weken maar voldoet aan onze wensen.

webcare-7 28-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn dat jullie tevreden zijn met de prijs-kwaliteitverhouding en dat de kookplaat ook aan jullie wensen voldoet.
Bedankt voor het schrijven van deze review en we wensen jullie nog veel plezier met deze kookplaat!

Kim
Webcare ETNA