Siemens EC9A5SS90N

Bekijk alle Kookplaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens EC9A5SS90N op Kieskeurig.nl.

JMdeBruin 13-03-2018

Mooi, strak en veel ruimte voor de pannen

Geschreven voor: Siemens EC9A5SS90N

Deze gaskookplaat hebben wij gekocht bij onze nieuwe keuken bij Grando. Wij wilden een brede kookplaat met 5 pitten en de wokpit niet in het midden. Deze voldoet aan al onze wensen.

Lzwl 03-01-2018

Royale kookplaat

Geschreven voor: Siemens EC9A5SS90N

Mooie stoere uitstraling. Prima kookplaat met een aparte wokbrander. Makkelijk schoon te maken. Prima product

Marianne 31-07-2017

veel ruimte

Geschreven voor: Siemens EC9A5SS90N

Veel ruimte voor de pannen. Knoppen werken met standen, heel fijn. De verlichting kan gedimd worden.

Pluspunten

• Knoppen met standen
  • Verlichting kan gedimd

ViefV 30-07-2017

Mooi design gaskookplaat

Geschreven voor: Siemens EC9A5SS90N

Onlangs deze gaskookplaat aangeschaft en hij voldoet aan de verwachtingen. Prettig en functioneel. De stepflame is zeer prettig, waardoor de standen van het gas goed gehandhaafd kunnen worden.
Het enige minpuntje is het schoonmaken van de knoppen en de snelle krassen die ontstaan op de oppervlakte.

foxjes 14-07-2017

gasfornuis, stoer

Geschreven voor: Siemens EC9A5SS90N

wij vinden dit een stoer gasfornuis. Nadeel is dat het schoonmaken even tijd kost, maar dat weegt niet op tegen het uiterlijk vinden wij

ElsH 08-06-2017

Matig

Geschreven voor: Siemens EC9A5SS90N

Het lijkt een flink apparaat, maar de ruimte om te koken valt tegen, in de diepte kan je niet 2 middelmaat pannen kwijt. Ook het schoonmaken is een klus.

meij70 25-04-2017

Ruime kookplaat

Geschreven voor: Siemens EC9A5SS90N

Heerlijk ruimte kookplaat waarop je al je pannen gemakkelijk kwijt kunt. Branders doen het goed en de kookplaat is gemakkelijk schoon te maken. Topper!