ETNA KGF889ZTA - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de ETNA KGF889ZTA op Kieskeurig.nl.

Jan 26-03-2021

Prijs gunstige kookplaat

Geschreven voor: ETNA KGF889ZTA

We waren aan het twijfelen "we moeten binnen een X aantal jaren van het gas af" een gas of een elektrische kookplaat te kopen. Elektrisch aanleggen extra groep in meterkast of toch maar een nieuwe gasslang. Het werd uiteindelijk na de kosten baten analyse de gaskookplaat ETNA KGF889ZTA.
Over de bediening wel een opmerking, deze zitten erg kort op de onderste branders.
Als je te grote pannen op deze brander zet, kom je lastig aan de bedieningsknoppen en deze worden dan ook warm.
Volgens de handleiding zou je de bedieningsknop moeten indrukken (vonken en gastoevoer geopend) en dan naar links te draaien.
Om verbranding/schrikeffect te voorkomen hebben we ons aangeleerd om bij gebruik van de onderste branders de bedieningsknop niet in te drukken, maar de knop eerst geheel naar links te draaien (geen gas toevoer en vonk) en dan pas de knop in te drukken (gastoevoer open en vonk).
De vlam van de branders komen een beetje "soft" over ondanks dat de gasdruk niet is gewijzigd.
De kookplaat is goed schoon te maken/houden, door de matte kleur zie je niet elke schoonmaak veeg.
We hadden hiervoor een kookplaat met glasplaat en daar zag je elk spatje/veeg op.

Pluspunten

• Kleurstelling
  • Schoonmaken

Minpunten

• Onderste bedieningsknoppen
  • Vlammen van branders "soft"

Officiele reactie van Atag 29-03-2021

Beste Jan,

Bedankt voor het plaatsen van deze zeer uitgebreide en mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is meer dan welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen je veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA