De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KGF889ZTA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Nick 07-11-2023
Geschreven voor: ETNA KGF889ZTA

Uitstekende prijs kwaliteit en mooie afwerking. Tevens makkelijk te installeren.

r********@g******** 08-05-2022

Top product

Geschreven voor: ETNA KGF889ZTA

Een super product. Goede eigenschappen, gemakkelijk in bediening, mooie uitstraling en veel waar voor het geld.
Ziet er luxe uit en blijft mooi.

Pluspunten

• Heel veel ruimte voor pannen
  • Wok brander echt top

Minpunten

Officiele reactie van Atag 09-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de gaskookplaat, dat is waar wij het allemaal voor doen.
Wij wensen u veel kookplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

MTB 05-01-2022

Robuuste en degelijke kookplaat

Geschreven voor: ETNA KGF889ZTA

Samen met de afzuigkap AD780ZT is dit een mooie combinatie!
De kookplaat werkt simpel en is en ziet er degelijk uit.
Bediening gaat makkelijk met de knoppen aan de voorkant.
Heb gekozen voor deze kookplaat vanwege zijn robuuste uitstraling en de wokbrander.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • wokbrander
  • sudderpitje midden in de wokbrander
  • degelijke uitstraling

Officiele reactie van Atag 07-01-2022

Beste MTB,

Wat een score, een 10! Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Hey is fijn om te lezen dat je het design en gebruikersgemak van de kookplaat waardeert.
We wensen je nog veel bak-en kookplezier toe!

Niki Webcareteam ETNA

Jan 26-03-2021

Prijs gunstige kookplaat

Geschreven voor: ETNA KGF889ZTA

We waren aan het twijfelen "we moeten binnen een X aantal jaren van het gas af" een gas of een elektrische kookplaat te kopen. Elektrisch aanleggen extra groep in meterkast of toch maar een nieuwe gasslang. Het werd uiteindelijk na de kosten baten analyse de gaskookplaat ETNA KGF889ZTA.
Over de bediening wel een opmerking, deze zitten erg kort op de onderste branders.
Als je te grote pannen op deze brander zet, kom je lastig aan de bedieningsknoppen en deze worden dan ook warm.
Volgens de handleiding zou je de bedieningsknop moeten indrukken (vonken en gastoevoer geopend) en dan naar links te draaien.
Om verbranding/schrikeffect te voorkomen hebben we ons aangeleerd om bij gebruik van de onderste branders de bedieningsknop niet in te drukken, maar de knop eerst geheel naar links te draaien (geen gas toevoer en vonk) en dan pas de knop in te drukken (gastoevoer open en vonk).
De vlam van de branders komen een beetje "soft" over ondanks dat de gasdruk niet is gewijzigd.
De kookplaat is goed schoon te maken/houden, door de matte kleur zie je niet elke schoonmaak veeg.
We hadden hiervoor een kookplaat met glasplaat en daar zag je elk spatje/veeg op.

Pluspunten

• Prijs
  • Kleurstelling
  • Schoonmaken

Minpunten

• Onderste bedieningsknoppen
  • Vlammen van branders "soft"

Officiele reactie van Atag 29-03-2021

Beste Jan,

Bedankt voor het plaatsen van deze zeer uitgebreide en mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is meer dan welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen je veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA