Siemens EX807LX33E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EX807LX33E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Jurjen 25-06-2021

zeer goede agzuiging en bedieningsgemak

Geschreven voor: Siemens EX807LX33E

Afzuiging werkt erg goed, ik ben hierdoor enorm verrast. Daarnaast is de bediening van het apparaat erg goeden evenals de service. en beveel dit product bij iedereen aan.

Pluspunten

• afzuiging
  • schoonmaken van het prdukt

marion 29-07-2020

zeer goede afvoer

Geschreven voor: Siemens EX807LX33E

ik twijfelde best wel of ik een geïntegreerd afzuigsysteem zou kopen, maar ik ben er uitermate tevreden over. we hebben wel de afvoer naar buiten dus geen recirculatie. Ik kan alleen maar zeggen dat ik super tevreden ben met mijn kookplaat. in eerste instantie was ik ook bang dat als er iets overkookt, je je hele unit moet schoonmaken, maar in de praktijk is dit een fluitje van een cent. Het systeem is zo vernuftig gebouwd dat ook al koken je aardappelen of je rijst over, er niks in je afzuiging kan lopen en het schoonmaken zeer gemakkelijk is. Na 2 jaar gebruik ziet hij er nog uit als nieuw. Ik maak het apparaat wel elke dag goed schoon.

Pluspunten

• zeer goede afzuiging ( mits naar buiten )
  • moi design
  • flexzone
  • zeer gemakkelijke bediening

Minpunten

• als je 4 grote pannen hebt is de ruimte beperkt

reginald 02-10-2018

Next generation koken

Geschreven voor: Siemens EX807LX33E

Geweldig product, bedenkingen over afzuiging in kookplaat volledig weggenomen. Product lijkt aan de prijs maar vergeleken met twee losse apparaten (kookplaat en afzuiging) en installatie zeker de moeite waard.

Pluspunten

• Fijne bediening met slimme geïntegreerde functies
  • Afzuiging werkt goed en fraaie afwerking in keuken

Minpunten

• Aanbrengen afzuigkanaal soms niet eenvoudig