Neff T29TA79N0N

Danny P 18-03-2018

eindelijk kunnen alle (grote) pannen hun werk doen!

Veel gaskookplaten met 5 pitten zijn te klein om bijvoorbeeld 2 grote pannen naast elkaar of diagonaal te kunnen plaatsen. De branders zitten dan meestel tegen de zijkant aan wat het koken, bakken of braden niet echt bevorderd. Met de aankoop van deze glaskeramische gaskookplaat incl. brander heb je hier geen last meer van. Lekker groot en ruim en alles kan er op geplaatst worden zonder dat het elkaar stoort. Daarnaast is de vormgeving en de indicaties van de hoogte van de vlammen (via cijfers) een hele mooie extra! En het werkt allemaal zeer goed! Een geweldige uitkomst!

Pluspunten

• ruim en groot
  • grote pannen naast elkaar kunnen geplaatste worden
  • mooie vormgeving
  • mooie aanduiding sterkte vlammen dmv displays
  • grote en ideale wokbrander

Minpunten

• n.v.t.

Lilian 29-06-2017

Prachtig design

Als je niet vies bent van schoonmaken dan durf ik deze gaskookplaat aan te bevelen; het vergt wel wat tijd om de plaat weer blinkend schoon te krijgen maar daar vind je snel een manier voor. Jammer dat de plaatjes van branders door het vuur niet schoon blijven! Verder zijn we heel tevreden over de kwaliteit van koken maar vooral ook van het design

Gitte 27-06-2017

Kunnen geen 5 pannen tegelijkertijd op!

Wij hebben deze plaat, ziet er heel mooi uit, maar de 4 normale branders staan te dicht op elkaar waardoor er nooit 4 pannen tegelijkertijd op kunnen, tenzij heel klein. Dat is jammer, want ik heb regelmatig alle pitten nodig. Nu dus helaas na een jaar op zoek naar een andere plaat.

Jan D 27-05-2017

Zelfs nog fraaier en beter dan de vorige!

Onze oude gaskookplaat van 90 cm met 5 branders kreeg "elektronische problemen". Dat kan na 17 jaar trouwe en intensieve dienst. Een nieuwe hebben we met zorg uitgekozen: 90 cm breed en met een ECHTE wokbrander. De zeer fraaie en recent geïnstalleerde NEFF gaskookplaat (als kookfanaat toch nog maar niet gekozen voor inductie) is een aanwinst. Zelfs beter en ook stiller dan de vorige. De variatie in de sterkte van de branders is door NEFF goed ontworpen en gekozen.
De wokbrander - en dat vinden we echt belangrijk - met een vermogen van 6 kW doet z'n werk uitstekend: 'Wokken en niet koken', wat bij veel andere merken het geval is.
Voeg daarbij dat de zwarte kookplaat met RVS-omlijsting fraai oogt en het is duidelijk dat het geheel een aanwinst is in de keuken en dat we hopen daar nog lang plezier van te beleven.