ETNA KIF790ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF790ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Bülent 09-02-2024

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

We wilden van het gas af en zoekend naar een geschikte nis-maat stuitten we aan op deze kanjer. Betaalbaar, mooi en doet zijn werk uitstekend

Pluspunten

• Prijs
  • Vormgeving
  • Gemak

Minpunten

• Ventilatie- geluid

webcare-7 12-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA.
Het doet ons goed dat jij zo enthousiast bent over deze kanjer!

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze positieve review en wensen jou heel veel kookplezier!

a********@h********** 14-01-2024

Bevalt erg goed ,zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

Het is een mooie kookplaat met bijna alles wat je ook in een duurdere kookplaat vindt,dus voor deze gekozen omdat de prijs erg aantrekkelijk is. Verder doet de kookplaat precies wat hij moet doen. Bravo ETNA dat u dit product aanbied voor deze prijs.

Pluspunten

• 5 kookzones
  • Kan 2 zones koppelen

Minpunten

• Nog niet gevonden

webcare-7 15-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review!
Fijn dat jij zo tevreden bent over de kookplaat.

Riceel 11-01-2024

Super!

Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

Deze inductie kookplaat is echt een aanrader. Mooie strakke uitstraling en super in gebruik. Reageert snel en is makkelijk schoon te maken.

Beste Riceel,

Wat leuk om te lezen dat je de inductiekookplaat een aanrader vindt!
Het strakke uiterlijk en de gemakkelijke bediening bevallen jou gelukkig goed.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel kookplezier toe!

j**********@p******** 15-11-2023
Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

Een grote miskoop. Deze kookplaat is absoluut niet geschikt voor 2 fase aansluiting. De kookzones wisselen constant met een verschrikkelijk irritant geluid en het geluid van de ventilator is niet om aan te horen. Koop deze kookplaat absoluut niet.

Beste heer / mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de werking en het geluidsniveau van deze kookplaat.

Indien gewenst mag je een e-mail sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin je adres- en contactgegevens, samen met een kopie van deze review. We kijken dan graag met je mee of we hier een oplossing voor kunnen bieden.

i**l@g**l.com 11-10-2023
Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

Wij hebben deze inductie kookplaat nu twee weken in gebruik. De eerste ervaringen zijn positief. De kookzones maken goed contact met de pannen, waardoor deze snel warm worden. Bediening is eenvoudig, ook zonder de handleiding doorgelezen te hebben. De kookplaat oogt mooi door het strakke design. Nog geen minpunten kunnen ontdekken...

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw nieuwe inductiekookplaat!
Door de eenvoudige bediening heb jij je het koken op deze plaat al snel eigen gemaakt.

Groot 13-07-2023

Super kookplaat!

Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

Ik heb zelf de KIF890ZT omdat ik 3 fase nodig heb! Echter staat deze niet op Kieskeurig nog. Wel zijn broertje. Wat een prachtige kookplaat! De bediening is eenvoudig en reageert snel. Dat laatste vind ik zelf erg belangrijk. De grilplaat functie heb ik nog niet gebruikt, maar ga ik zeker gebruiken!
Verder zijn de functies waarover de kookplaat beschikt duidelijk en fijn. Denk aan de warmhoud functie dmv 1 druk op de knop. Maar wat ik helemaal geweldig vind is dat er automatisch een timer gaat (op) lopen. Hoe vaak gebeurt het niet dat je iets op zet en niet meer weet hoe lang het op staat!
Met 1 woord: een geweldige kookplaat die ik iedereen aanraad.

Pluspunten

• Bediening
  • Functies
  • Look and feel
  • Grilplaat optie

Officiele reactie van Atag 19-07-2023

Beste heer / mevrouw Groot,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat de KIF890ZT zo positief bevalt en je tevreden bent met jouw aankoop. Dat jij tevreden bent met de inductiekookplaat, is natuurlijk waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je heel veel kookplezier toe.

Marijke

Marco 23-05-2023

Inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

Erg mooi en strak model, en erg makkelijk te installeren en te gebruiken wij zijn er heel blij mee.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Makkelijk te bedienen
  • Mooi strak model

Officiele reactie van Atag 24-05-2023

Hallo Marco,

Bedankt voor deze mooie reviewscore! Fijn dat jij zo tevreden bent met de kookplaat. De installatie is soepel verlopen en het gebruik bevalt goed. En het oog wil ook wat natuurlijk! Een plaatje in jouw keuken.

R*********@o********** 03-05-2023

Kookplaat die je niet moet kopen

Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

De slechtse kookplaat ooit. Niet kopen deze troep. Alleen maar storing daarna is het vervangen en weer hetzelfde probleem. Dan wordt er weer aangeboden voor reparatie en heb dat geweigerd en opgeruild met een smegg. Eindelijk rust in me hoofd een kookplaat die wel werkt zoals het moet

Minpunten

• Alleen maar storing

Officiele reactie van Atag 04-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank u wel voor het schrijven van deze review. Wat vervelend om te lezen dat de kookplaat niet naar behoren werkt en dit niet voor u opgelost kon worden.

molenkampjmp@gmail.com 23-03-2023

voor de duurzame toekomst

Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

Enige twijfel om van gas af te gaan maar niet een seconde spijt wat een heerlijke inductie en zo makkelijk te bedienen en schoon te houden .Bovendien staat het in je keuken prachtig ,veel mooier en van deze tijd in je keuken !!
Met Etna op naar een duurzame en schone toekomst.!

Officiele reactie van Atag 24-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Wij kunnen jouw twijfel goed voorstellen. De overstap van gas naar inductie is toch wel spannend, wij zijn blij dat het koken op inductie jou zo goed bevalt. Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent over het eenvoudige onderhoud, de handige bediening en het mooie design.

Wij willen jou bedanken voor deze mooie 10 en wensen jou heel veel kookplezier!

Jobe_nl 17-03-2023

Bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

mooi design, robuuste uitstraling , top product.
zeer simpel te bedienen, mooie uitbreiding van onze keuken.
Bedankt Etna

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • robuuste uitstraling
  • duidelijk overzicht

Minpunten

• nog niets gevonden

Officiele reactie van Atag 20-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Wij willen juist jou bedanken voor het schrijven van deze mooie review, en wow, wat een topscore! Wij zijn blij dat het gebruiksgemak en het mooie design jou zo goed bevallen.

m*****@t********* 16-03-2023

Een aanrader!

Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

Makkelijke bediening, is het vuil geworden dan is het makkelijk schoon te maken. Het gat moest voor de installatie over de lengte 1cm groter worden gemaakt in het natuurstenen blad. Dit was voor de installateur een fluitje van een cent. Kortom dik tevreden.

Officiele reactie van Atag 17-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Een 10 en dik tevreden! Zo horen wij dat graag. Wat leuk om te lezen dat de kookplaat jou zo goed bevalt.

Het schoonmaken is gemakkelijk en het installeren in het natuurstenen blad is gelukkig helemaal goed gegaan.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jou heel veel kookplezier toe!

c***********@g******** 15-02-2023

Super inbouw plaat !

Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

Ten eerste een prachtig product !
Ik heb deze gekocht omdat ik een plaat van minimaal 90 cm breed zocht om mijn Boretti gasfornuis om te bouwen naar inductie.
Een groot succes !
Simpel in te bouwen !
Vandaag op gekookt en werkt prima !

Officiele reactie van Atag 16-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review! Fijn om te lezen dat je zo blij bent met het gebruik, design en de makkelijke installatie.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

kim

j****************@t******* 13-02-2023

Bevalt goed is een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

De kookplaat voldoet prima en is gemakkelijk te bedienen. Ik vind het gemakkelijk om deze schoon te maken. Het eten is zo klaar en ik gebruik minder water om in te koken hierdoor krijgen we meer vitamines binnen dan op het gasstel. Het is mooi dat er een waarschuwing op zit als de kookplaat nog warm is zo wordt verbranden voorkomen.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Makkelijk te reinigen

Officiele reactie van Atag 14-02-2023

Beste heer/mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te plaatsen. Erg fijn om te lezen dat de kookplaat en het koken op inductie zo goed bevalt.

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

p**********@h****** 13-02-2023

Voorlopig onoplosbaar probleem

Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

Deze inductiekookplaat geeft zonder aanleiding een storing die alleen te verhelpen is door de kookplaat van de netspanning te halen. Ik heb deze klacht kenbaar gemaakt bij Etna en kreeg te horen dat dit probleem bij hun kenbaar is en dat zij vooralsnog geen oplossing hebben voor het probleem (ook onduidelijk op welke termijn er een oplossing komt). Voorlopig zou ik maar steeds de netspanning van de kookplaat halen....... Ze hebben geen oplossing en bieden ook geen alternatief aan.
Het is schandalig dat deze problematiek bekend is, maar de kookplaat nog steeds in de reguliere verkoop is!

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Duidelijke bediening

Minpunten

• Onoplosbaar probleem foutmeldingen
  • Onduidelijk wanneer oplossing

Officiele reactie van Atag 01-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van een review. Vervelend om te lezen over je ervaringen met de nieuwe kookplaat. De problemen die je omschrijft zijn bij ons bekend en zijn terug te leiden naar een specifieke productiebatch. Er is hard gewerkt aan een serviceoplossing en deze zou ondertussen aangeboden moeten zijn. Mocht je nog niet benaderd zijn dan komen we graag weer in contact, zou je dan je contact- en adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com ?

j**********@h********** 12-02-2023

Nu nog niet kopen.

Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

Koop deze kookplaat nog maar even niet. Er zit een productie fout in die Etna (Atag) niet kan oplossen. De kookplaat loopt vast en geeft zomaar een storing. We moeten hem buiten het koken om van Etna spanningsloos maken. Verwachting is dat een oplossing nog wel enkele maanden op zich lat wachten.

Koken doet hij goed. Ik mis wel de ruimte voor een echt grote koekenpan. We hadden hiervoor een gaskookplaat met wokbrander. Die wokbrander mis ik nu wel.

Pluspunten

• Koken lukt prima
  • Duidelijke bediening.

Minpunten

• Product is niet goed
  • Etna heeft geen oplossing!

j.cramer 01-03-2023

Vandaag is de monteur geweest. Hij heeft de bedieningseenheid vervangen. Hopelijk blijft het nu goed.

@Ellen van het Webcare team. Bedankt voor je reactie

Officiele reactie van Atag 01-03-2023

Barry Strijbos 25-01-2023

Storing dus niet doen. Storing wordt niet serieus genomen.

Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

Springt te pas en onpas spontaan op storing.
Contact opgenomen en de storing wordt ongeziens verwezen tot een geval wat buiten de garantie valt. 6 dagen oud…
Zeer teleurgesteld in de belabberde service.
Gelukkig stuurt de Weijer uit Veldhoven, waar ik de kookplaat heb gekocht kostenloos een specialist.
Voor ETNA zelf geen goed woord helaas. Eem dikke 1 min.

Pluspunten

• Handig als ie het doet

Minpunten

• Valt op storing te pas en te onpas
  • Geen garantie

Officiele reactie van Atag 27-01-2023

Beste Barry,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de kookplaat en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Peter Blankers 25-01-2023

Top aankoop

Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

De KIF790ZT inductie kookplaat is erg mooi qua design, makkelijk in te bouwen en zeer gebruiksvriendelijk. We zijn hier zeer tevreden over.

Pluspunten

• Zeer mooi design
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 26-01-2023

Beste Peter,

Bedankt voor deze mooie review met dit fantastische cijfer! Een 10, wow. Wat fijn dat het design mooi is en dat de functies makkelijk in gebruik zijn.
We wensen je nog veel kookplezier!

Kim

Andreas 16-01-2023

HEEL fijn apparaat

Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

Werkt heel fijn als je eenmaal weet hoe het werkt.
Na koken op gas is dit velen malen sneller, daar moet je wel aan wennen.
Ook heel fijn is de schakeling tussen 2 hittepunten, daar kan dan een grillplaat OF een grote braadpan op.
Al met al een heel fijn apparaat.

Pluspunten

• Snel
  • Koppelen van 2 hittepunten tot 1 grote.

Minpunten

• Jezelf aanleren het apparaat "op slot doen".
  • Niet echt een minpunt hierboven

Officiele reactie van Atag 17-01-2023

Beste Andreas,

Wij begrijpen dat nieuwe apparatuur altijd even wennen is. Helemaal als je niet eerder elektrisch hebt gekookt. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met de mogelijkheid om de octazones aan de linkerzijde te koppelen zodat er een XL-kookoppervlak gecreëerd worden. Bedankt voor de mooie review.

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Blackwater 13-01-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Enige minpunt is dat de gekozen kookpunt voor temperatuur niet blijft op de gekozen punt. Als je de temperatuur steeds wilt veranderen dan moet je steeds eerst de kookpunt aanklikken en dat is best irritanf

Pluspunten

• Goede nismaten
  • Strak design

Minpunten

• Steeds opnieuw moeten aanraken voor bediening

Officiele reactie van Atag 16-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze leuke review.
Fijn dat jij tevreden bent over de kookplaat.
Jouw feedback nemen wij mee in de verbetering van onze producten.

Jan C. 06-01-2023

prima kooktoestel

Geschreven voor: ETNA KIF790ZT

Werkt prima, zeer tevreden. In het begin even wennen aan de druktoetsen, met name welke toets bij welk deel hoort.

Officiele reactie van Atag 09-01-2023

Beste Jan,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de inductiekookplaat.
We wensen je kookplezier toe.

Marijke