ETNA KIF780ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF780ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Geert 05-02-2024

Perfecte verdeling van kookvelden

Geschreven voor: ETNA KIF780ZT

Fijne inductiekookplaat. Door de mooie verdeling van de kookzones heb ik genoeg ruimte om meerdere grote pannen tegelijk te gebruiken. De bediening is duidelijk. Bovendien zijn de extra functies als pauze, warmhouden en boost erg handig. De tiptoetsen vereisen wel precisie. De toetsen zijn compact. Ik tik er wel eens naast.
De ventilatoren onder de kookplaat maken een licht ruisend maar niet echt storend geluid. De gebruiksaanwijzing is helder maar ik had best iets meer willen lezen over het gebruik van de verschillende standen. Nu is het gewoon proberen. Ideaal is het koken van rijst. Het water is snel aan de kook en dan op stand 3 zachtjes laten garen zonder overkoken.

Misschien leuk voor een serie op youtube? Vrijwel alle pannen kunnen tegenwoordig op inductie maar welke pan is het beste? Het aanbod aan wokpannen is groot maar welke pan geeft de hitte goed door zodat je net als op gas het oppervlak van de pan kunt gebruiken. Nu heb ik een wok waarvan alleen de platte bodem echt heet wordt.

Pluspunten

• verdeling van kookvelden
  • design
  • eenvoudig en snel schoon
  • boostfunctie
  • pauzefunctie

Minpunten

• kleine toetsen
  • goedkope pannen warmen slechter op tov gas

webcare-7 06-02-2024

Beste Geert,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd en moeite hebt genomen om deze uitgebreide review te schrijven. Fijn dat je zo tevreden bent over het design, gebruiksvriendelijkheid en de verschillende functies.

Wij wensen jou vele jaren van kookplezier toe.

Webcare ENA

r***********@k********* 30-01-2024

Aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF780ZT

Fijne inductiekookplaat, vooral samengestelde pitten aan li kant makkelijk bij bereiden van grote stoofgerechten die langere tijd op moeten staan.
Ook boost functie handig, kun je gerecht op het laatst nog even versneld verhitten. Wel erbij blijven, anders brandt het snel aan!
Al met al: aanrader!

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de enthousiaste feedback. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de diverse mogelijkheden.

Webcare ENA

v**t@z**o.nl 27-09-2023

Prima product voor die prijs.

Prima en mooi product.
Onze vorige was een ander fabricaat. Ten opzicht van dat fabricaat is deze AEG, kijkende naar de rekken en plastic onderdelen toch iets minder degelijk. Wellicht moeten wij daar even aan wennen.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Voldoende keuze in het programma

Minpunten

• Plastic onderdelen toch wat fragile

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat je gekozen hebt voor ETNA en de kookplaat nu ook zo goed bevalt. Bedankt voor de mooie review en het vertrouwen.

v**t@z**o.nl 21-09-2023

Aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF780ZT

Mooie kookplaat met veel mogelijkheden. Is in het werkblad ingelegd en ziet er als één geheel mooi uit.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • 5 kookzone's
  • eenvoudige bediening
  • mooie kookplaat

Minpunten

• géén

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de review. Leuk om te lezen dat je de kookplaat aan al jouw wensen voldoet en je zo'n aanrader vindt.

Linden 17-09-2023

Mooie en makkelijke kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF780ZT

Mooie vormgeving van de kookplaat. Makkelijk te bedienen, superhandig om 2 kookzones te kunnen combineren. Tevreden met deze aankoop

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de mogelijkheid van de zones met elkaar te koppelen.
Fijn dat de kookplaat zo goed bevalt. Bedankt voor de mooie review.

r**a@z**o.nl 13-09-2023

Inductieplaat EDNA

Geschreven voor: ETNA KIF780ZT

Mooie vormgeving. Tiptoetsen soms lastig te bedienen. Logische indeling van knoppen waardoor bediening eenvoudig is. Groot nadeel is het lang door blijven lopen van de ventilatie van de inductieplaat dit geeft een vervelend zoemend geluid.

Pluspunten

• Vormgeving
  • bediening

Minpunten

• Ventilator luidruchtig
  • Lang blijven doorlopen van VAn

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de review. Fijn dat je zo tevreden bent over het design. De koelventilator draait na gebruik inderdaad nog even door totdat de elektronica in de kookplaat voldoende is afgekoeld. Wanneer dit lang duurt adviseren wij je om de be- en ontluchting goed na te kijken. Mocht je vragen hebben adviseren wij je contact op te nemen met onze service afdeling via (088) 882 18 03. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:30 tot 17:30 uur en op zaterdag van 09:30 tot 13:30 uur.

Alex 21-03-2023

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF780ZT

Initially, I received the product with a faulty control panel which was promptly replaced by ETNA. I can say that it works as intended and I am pleased with my purchase.

Pluspunten

• Ease of use
  • Flexible
  • Elegant design

Officiele reactie van Atag 22-03-2023

Dear Alex,

Thank you for writing this nice review! Glad to read that the problem with your new device was solved so quickly.

We wish you lots of cooking fun!

Kind regards,
Ellen
ETNA Webcare

t********@g******** 18-02-2023

Tevreden

Geschreven voor: ETNA KIF780ZT

Makkelijk te gebruiken veel extra zoals koppelbare zones en timer duidelijke handleiding en een mooi design

Officiele reactie van Atag 20-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en mogelijkheden van de inductiekookplaat.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke