Siemens EX875LVB1E - Reviews

Uitvoering
inductie
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Axel de K 06-03-2018

Ruime inductieplaat

Bewust een 4 pits gekozen. Hierdoor kan je gerust meerdere grote pannen kwijt.
Ook een grillplaat besteld lijkt mij ideaal.
Teven een mooi design voor in de keuken.

Marteijn 11-01-2018

Erg fraaie inductiekookplaat

Inductieplaat warmt snel op. Waterkoker niet meer nodig, gewoon met de fluitketel! Veel ruimte voor alle soort pannen. Bovendien ziet de inductieplaat er erg mooi uit!

Pluspunten

• design
  • warmt snel op

Minpunten

• krasgevoeligheid

Erik 18-09-2018

Strak vormgeven inductiekookplaat

De kookplaat heeft een gebruiksvriendelijk en overzichtelijk bedieningssysteem en biedt voldoende ruimte om met meerdere pannen tegelijk te koken.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • flexibele kookzones
  • ingebouwde timer + kookwekker
  • warmhoud functie

Minpunten

• geen!

W. Nijenhuis 07-09-2018

Ontevreden

Nadat de Siemens inbouwapparatuur in onze vorige keuken 19 jaar probleemloos heeft gewerkt, 4 jaar geleden in onze nieuwe keuken opnieuw voor Siemens inbouwapparatuur gekozen (6 apparaten, in het duurdere Siemenssegment). In 4 jaar tijd hebben wij al een storing gehad aan Combi-oven, vaatwasmachine, afzuigkap en nu de inductieplaat. er werkt maar 1 zone. Gelukkig hebben we 5 jaar garantie (wel iedere keer voorrijkosten) op alle apparatuur en zijn de storingen onder de garantie verholpen. Ik houd mijn hart vast als over een half jaar de garantie ophoudt. Daarnaast zijn de doorlooptijden voor het oplossen storingen erg lang. We moeten nu een week wachten voordat de kookplaat wordt gerepareerd. Combioven ca. 6 weken, Afzuigkap ca. 2,5 week. Vandaag gebeld met de Siemens Servicedienst, alleen op de urgentielijst stonden al 459 meldingen. Het had dus geen zin daarop geplaatst te worden en het zegt misschien ook wel iets over het huidige Siemens kwaliteitsniveau. Kortom slechte aftersales. Wij zijn het vertrouwen in Siemens volledig kwijtgeraakt na 4 storingen in 4 jaar tijd. Wij kopen in de toekomst dan ook geen Siemensapparatuur (in de breedste zin) meer.

Minpunten

• Betrouwbaarheid
  • Doorlooptijd storingsmeldingen
  • Voorrijkosten vallen niet onder de garantie

TiesK 09-08-2018

Intuitief en makkelijk

Mooi grote kookplaat, werkt simpel en goed. Met name de flexinductie is erg makkelijk. Je hebt ruim de ruimte voor meerdere pannen zonder dat ze elkaar in de weg staan.

Agnes1964 03-01-2018

Prima kookplaat!

Veel kookruimte. 3 pannen passen gemakkelijk. Bij aanzetten, met pan op plaat, even bromtoon deze verdwijnt als voedsel in pan zit.

KEES 11-12-2017

OVEZICHTELIJK

ZEER OVERZICHTELIJK WAAR MOETEN DE PANNEN STAAN MAKKELIJK IN GEBRUIK MOOIE VORMGEVING EN GOED SCHOON TE HOUDEN

Alwin Bussink 24-11-2017

Makkelijk in bediening

Het is een grote kookplaat die makkelijk te bedienen is. tevens heb je mogelijkheid met accessoires om de gehele kook strook te gebruiken als gril plaat dit is handig voor een lekker gegrilde vis of asperges

Pluspunten

• Groot
  • Makkelijk in bediening

Esther 01-07-2017

Geweldig

Geweldige ruimte, geen gedoe met stelen van pannen die elkaar in de weg zitten,snel warm, duidelijk en makkelijkschoon te maken