Bosch Serie 6 PVW851FB1E - Reviews

Uitvoering
inductie
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 PVW851FB1E op Kieskeurig.nl.

E werner 12-08-2019

Vreselijk tikkend geluid

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVW851FB1E

Heel slecht bij koken niet alleen ventilator geluid maar ook bij gebruik van 3 linker kookzones tegelijk een hard tikkend geluid!!!
Je hebt een kookplaat met meerdere zones maar alle 5 of beter gezegd de linker 3 tegelijkertijd moest ik maar niet doen...
Dit zou normaal zijn geeft bosch aan..

Minpunten

• Zie bovengenoemde

DJ 01-09-2018

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVW851FB1E

Makkelijk in de bediening door middel van direct select, combizone is ook ideaal. en natuurlijk makkelijk schoonmaken

asmae 20-01-2018

mooi design

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVW851FB1E

Eindelijk meer ruimte om te koken en wat een gemak.De kookplaat herkent als eerste al waar de pan staat vervolgens kan je de temp instellen. Powerboost is echt ideaal zo snel kokend water wat een besparing.Tijd/alarm is in te stellen.Ik wil graag een grilplaat kopen die je dan op de flexizone kan gebruiken lijkt me echt ideaal.Enige nadeel vind ik dat hij soms wat piept. Maar verder heel mooi afgewerkt makkelijke bediening en kinderslot.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com