Bosch Serie 8 PXV975DV1E - Reviews

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 PXV975DV1E op Kieskeurig.nl.

Dagmar 09-09-2019

Grote kookruimte, super snel warm en makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV975DV1E

Wat een mooi apparaat zeg! doordat ik kleine pannen heb gekocht passen er gemakkelijk 3 pannen naast elkaar. Dan kan ik in het midden nog een wokpan erbij zetten en ernaast nog meer pannen of zelfs grillen. Ik ben compleet verkocht!!

Pluspunten

• de grote oppervlakte
  • makkelijk bedienbaar

mari 30-08-2020

goed

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV975DV1E

het heeft ons verrast koken met inductie echter 1 probleem nieuwe 4 doet het niet op alle 5 de kookzones als het goed wordt dit dinsdag verholpen, dan zeer tevreden

Mark 03-08-2020

Veel werkruimte, volop mogelijkheden met inductie

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV975DV1E

Deze grote inductieplaat (90cm) biedt veel mogelijkheden door de grote oppervlakte. De flexibele zones zijn handig in gebruik en worden regelmatig met koken gebruikt. Opwarmen gaat snel en makkelijk, schoonmaken is snel gedaan. Sinds kort de kookplaat verbonden met de app en dat biedt weer nieuwe mogelijkheden. Zeer tevreden, zou zo dezelfde keus weer maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

John 20-07-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV975DV1E

Resentelijk een anders huis gekocht waar een Boretti gaskook toestel met grilplaat in zat. Ik kon de temparatuurr niet goed regelen waardoor de inhoud van de sudderpan steeds verbranden. Ik kan nu zo goed de temparatuur regelen dat ik even weg kan om boodschappen te doen zonder dat het aanbrand. Ik ben alleen en soms ziet het er raar uit als je twee kleine pannetjes op zo'n enorme plaat heb staat.
Uitermate te vreden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]