Bosch PPS9A6C90N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PPS9A6C90N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Burgerhout 31-07-2021

Mooie stijlvolle gaskookplaat

Geschreven voor: Bosch PPS9A6C90N

Mooie gaskookplaat, makkelijk te reinigen en werkt naar behoren. Even wennen dat de knoppen tegen de klok in draaien en dat ze in negen vaste standen klikken en dus niet traploos instelbaar zijn flame select). Jammer dat de wokbrander geen mogelijkheid heeft om de buitenring in de lage standen uit te schakelen (andere types hebben dit wel).

Pluspunten

• Uitstraling
  • Schoonmaken

Minpunten

• Bocht koppelstuk niet standaard meegeleverd

Bud 28-10-2018

Goed regelbare gaskookplaat met ideale wbrandet

Geschreven voor: Bosch PPS9A6C90N

Na veel zoeken een gaskookplaat gevonden die voldoet aan mijn wensen. Mooi strak design, brandwe goed staploos te regelen en pannen staan zeer stabiel. Goede wokbrander.

Pluspunten

• Goed regelbare vlam
  • Zeer stabiel

Minpunten

• Glas is moeilijk streeploos schoon te krijgen

Marnix 26-08-2017

Grote en fijne kookplaat, niet streeploos schoon te maken

Geschreven voor: Bosch PPS9A6C90N

Kookplaat is prima en er is voldoende ruimte voor je pannen. Het schoonmaken is een drama. Als je hem streeploos schoon wilt hebben dan ben je al snel een kwartier aan het poetsen. Terwijl we ervan uit gingen dat deze heel eenvoudig te reinigen was.

Pluspunten

• Formaat

Minpunten

• Lastig schoonmaken