Bosch Serie 6 PPS9A6C90N - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 PPS9A6C90N op Kieskeurig.nl.

6,3

Marnix 26-08-2017

Grote en fijne kookplaat, niet streeploos schoon te maken

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PPS9A6C90N

Kookplaat is prima en er is voldoende ruimte voor je pannen. Het schoonmaken is een drama. Als je hem streeploos schoon wilt hebben dan ben je al snel een kwartier aan het poetsen. Terwijl we ervan uit gingen dat deze heel eenvoudig te reinigen was.

Pluspunten

• Formaat

Minpunten

• Lastig schoonmaken

Burgerhout 31-07-2021

Mooie stijlvolle gaskookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PPS9A6C90N

Mooie gaskookplaat, makkelijk te reinigen en werkt naar behoren. Even wennen dat de knoppen tegen de klok in draaien en dat ze in negen vaste standen klikken en dus niet traploos instelbaar zijn flame select). Jammer dat de wokbrander geen mogelijkheid heeft om de buitenring in de lage standen uit te schakelen (andere types hebben dit wel).

Pluspunten

• Uitstraling
  • Schoonmaken

Minpunten

• Bocht koppelstuk niet standaard meegeleverd

Arie1970 22-04-2021

Top koken op gas

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PPS9A6C90N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super mooie en fijne 5 pits gasfornuis.
Oké hier en daar op de glasplaat een streepje na het schoonmaken. Droge doek er over en klaar. ;-)

Bosch kookplaat 28-12-2020

Een feest om te gebruiken

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PPS9A6C90N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ook hier geld dat deze Bosch kookplaat van dezelfde kwaliteit en gebruiks/bedienings gemak is als onze andere Bosch apparatuur. De afwerking is mooi, en degelijk uitgevoerd waardoor het schoonmaken van de kookplaat zeer makkelijk gaat.

Familie Deventer 03-12-2019

Gasaansluiting steekt te ver uit

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PPS9A6C90N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gasaansluiting steekt te veel eruit , dus opletten voor als je onder de oven een la of dergelijks wilt hebben. Kleine productie foutje maar kan geen kwaad.

Elly 01-03-2019

Schoonmaken

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PPS9A6C90N

Het schoonmaken van het apparaat vond ik een probleem. Zeker als er licht van de inbouwafzuigkap op schijnt. De randen waar de gietijzeren houders op rusten zou er niet op moeten zitten. Ik heb om deze reden het apparaat laten vervangen door inductie. Pas 1,5 jaar oud.

Rinus 14-12-2018

Nu al gerepareerd

Aangekocht 17 oktober 2018
Defecte gasunit vanaf 1 december en pas op 12 december gerepareerd. Nier prettig als je zo lang niet kunt koken. Wij hadden uit voorzorg natuurlijk de centrale gaskraan van het apparaat dicht gedraaid om geen enkel risico te lopen.

Frans 12-11-2018

Design

Standen gas perfect
Schoonmaak glasplaat erg veel werk valt erg tegen
al die grote randen enz oppoetsen een drama

graag een spulletje van jullie of tip

Bud 28-10-2018

Goed regelbare gaskookplaat met ideale wbrandet

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PPS9A6C90N

Na veel zoeken een gaskookplaat gevonden die voldoet aan mijn wensen. Mooi strak design, brandwe goed staploos te regelen en pannen staan zeer stabiel. Goede wokbrander.

Pluspunten

• Goed regelbare vlam
  • Zeer stabiel

Minpunten

• Glas is moeilijk streeploos schoon te krijgen