Siemens EU631BEF1E - Reviews

Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EU631BEF1E op Kieskeurig.nl.

rego 05-09-2018

prima instapmodel

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

alles ok; er ontbreekt slimmigheidjes in de software: uitschakelen wanneer je langer vast houd kan niet; pan detectie ontbreek;

Johannes01 01-08-2018

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

Deze kookplaat is meer dan voldoende voor een 2 persoonshuishouden. Bediening na enkele dagen volledig onder de knie. Hiermee is het makkelijk en snel en eten bereiden. Één fase aansluiting dus plug en play. Makkelijk schoon te houden. Had deze wel eerder in mijn keuken willen hebben.

L. vd Eeden 17-04-2018

Mooie grote kookplaat

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

Goede kookplaat, zeer gebruiksvriendelijk. Goed te onderhouden en heel fijn dat er een kinderslot op zit.

Pluspunten

• Goed te onderhouden
  • Kinderslot
  • Een boost-knop
  • Timer

Minpunten

• Heel gevoelig, piept zodra er iets op ligt

Hanneke54 26-01-2018

Geweldig

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

Enkele dagen deze inductiekookplaat in huis en wat een openbaring. Erg fijn dat deze in een normaal stopcontact gaat. (dus géén perilex aansluiting en géén dure kosten voor het aan laten leggen van een extra groep). Zeer eenvoudig in gebruik, snel op temperatuur dus ook snel kookresultaat en o zo fijn met schoonmaken. Echt een top product.

Karin64 26-11-2017

Snel sneller snelst

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

Afgelopen week samen met mijn nieuwe Siemens oven deze inductieplaat geplaatst zonder “speciale” perilex aansluiting. Werkt perfect: de plaat regelt zelf wat mogelijk is en was blij verrast met de snelheid van het koken

Jaan 10-11-2017

Product is NIET volgens de specificaties gemaakt

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

Slecht. Product gekocht op basis van 17 vermogensbestanden echter de plaat heeft in werkelijkheid slechts 9 standen.
Wie betaalt de gemaakte e/o te maken kosten?

induct97 08-05-2017

Gemakkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

Ik vind dit een mooie, gemakkelijk te bedienen en gemakkelijk schoon te houden kookplaat.......ben er heel blij mee!

Arij 24-01-2017

Uitstekende kookplaat!

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

Vorige week deze inductiekookplaat gekocht en het bevalt prima. Ik heb wel 1 nadele ontdekt aan de rechterkant zit de grote kookzone, dus grote pan voor de kleinste zone ( achter) dit vind ik erg onhandig. Voor de rest top!

Siemens Inductie kookplaat 29-12-2016

Siemens EU631BEF1E

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

Prima product vervangt bij ons een gaskooktoestel. Is wel iets lastiger om op te koken dan op gas. Ziet er veel strakker uit en is mooier om te zien. Werkt erg handig en is makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• warmt snel op
  • mooi afgewerkt
  • makkelijk schoon te houden
  • geen brandgevaar

Minpunten

• hoge temperaturen als op gas zijn niet mogelijk

EU631 19-12-2016

Geen introductie nodig. Mooi apparaat en heerlijk eten

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

Niet te duur, Mooi zwart, sieraad op het aanrecht, makkelijk in gebruik en alles sneller warm. Koken is nog nooit zo simpel en plezierig geweest als nu.

Tevreden gebruiker 17-12-2016

Prachtige, stijlvolle plaat

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

Goh, wat een fantastische aanwinst!!
Een aanwinst voor mij, als kok, met het grote bedieningsgemak. Wat fijn na het gehannes van gaspitten.
Een aanwinst ook voor mijn keuken en aanrecht. De plaat maakt er een stijlvol, modern geheel van.
Minister Kamp kan wat mij betreft het gas afsluiten. Ik ga met nieuwe energie verder.
J. Buur