Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EU631BEF1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans 20-04-2022

Goede kwaliteit in verhouding met de prijs.

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt perfect en is goed in te stellen op het juiste vermogen, of het nu gaat om een eitje koken, vlees aanbraden of langdurig stoven.

iq100 23-12-2021

"heerlijke" kookplaat

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Jaren op gas gekookt, nu op elektirsich. Een genot. Nog maar enkele maanden in gebruik, maar ik wil em niet meer kwijt. Simpel in gebruik en gemakkelijk in onderhoud.

m**o@s**o.nl 17-11-2021

Te veel geluid

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

Dit apparaat gekocht samen met 5 andere Siemens-apparaten. Een nadeel vind ik de harde pieps, bij hoger- of lager zetten van de warmtebron. Na 4 jaar viel de linkerkant (2 inductiewarmtebronnen) uit.

Anita Mark 18-08-2021

Perfect

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor het eerst inductie koken .....maar wijst de weg vanzelf simpel en gebruiksvriendelijk super blij mee.

Vermeulen 16-11-2020

Campingkookplaatje

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is met de juiste instellingen niets meer dan een campingkookplaatje. Niet geschikt voor huishoudelijk gebruik. We kunnen alle 4 de zones niet eens gebruiken, bij 2 zones houdt het op.

Arumugam 01-07-2020

Mooi in prestaties en gemakkelijke opties

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voordelen:
Gemakkelijke opties, Timer kan individueel worden ingesteld voor elk van de 4 kookplaten, Handige Boost-functie en kan op u worden aangesloten op het normale stopcontact.

Nadelen:
Als ik alle 4 kookplaten tegelijk aanzet, klinkt er een zoemend geluid.

Chris 29-06-2020

Goede inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie en uitstekend werkende kookplaat
Inductie is erg fijn koken en makkelijk schoon te houden

boyayse 27-06-2020

simpel in gebruik

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

Super simpel in gebruik en elegant om te zien. Doet wat ie hoort te doen. Voor een inductie kookplaat voldoende gebruiksgemak en kan m iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Signaal toon nogal luidruchtig

inductie kookplaat 17-06-2020

geweldige elektrische kookplaat

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik ben er erg blij mee. Makkelijk in het gebruik en een fluitje van een cent om de kookplaat schoon te maken. Bovendien veilig.Mijn beste koop voor de gerenoveerde keuken. Gas eruit ,inductieplaat erin

Gerben 12-05-2020

Super goede kookplaat

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super goede kookplaat voor mijn kook stijl, past perfect bij onze keuken naast de stoomoven en heteluchtoven, makkelijk te bedienen en voor alle maten pan wel een heater, een foto lukt helaas niet om deze bij te voegen

Anoniem 05-05-2020

Fijne kookplaat!

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne kookplaat. Ondanks dat het een 1-fase kookplaat betreft en dus niet alle zones op volle toeren kunnen draaien prima voor een 2 of 3-persoons gezin. Eventjes wennen om van gas over te schakelen op inductie, maar dat viel eigenlijk niks tegen. Met de turbo-stand kookt water binnen 2 minuten! Makkelijk schoon te maken!

Anoniem 20-10-2019

inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] voor de eerste keer koken met inductie,heel snel aan gewent en op i fase kookt het gewldig

Anoniem 22-02-2019

Heerlijk koken op Warp speed

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

Nu een Maand in huis en wat heerlijk, nog snellen dan Gas het is nog wel wat wennen maar het wordt steeds leuker. Je bent zo blij met je nieuwe product dat je wel veel poetst om hem mooi te houden

Anoniem 09-02-2019

Handig in bediening en slim

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

De timer is super en hoe je kan switchen tussen de pannen is erg handig met de dimmende indicator lampjes

rego 05-09-2018

prima instapmodel

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

alles ok; er ontbreekt slimmigheidjes in de software: uitschakelen wanneer je langer vast houd kan niet; pan detectie ontbreek;

Johannes01 01-08-2018

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

Deze kookplaat is meer dan voldoende voor een 2 persoonshuishouden. Bediening na enkele dagen volledig onder de knie. Hiermee is het makkelijk en snel en eten bereiden. Één fase aansluiting dus plug en play. Makkelijk schoon te houden. Had deze wel eerder in mijn keuken willen hebben.

L. vd Eeden 17-04-2018

Mooie grote kookplaat

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

Goede kookplaat, zeer gebruiksvriendelijk. Goed te onderhouden en heel fijn dat er een kinderslot op zit.

Pluspunten

• Goed te onderhouden
  • Kinderslot
  • Een boost-knop
  • Timer

Minpunten

• Heel gevoelig, piept zodra er iets op ligt

Hanneke54 26-01-2018

Geweldig

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

Enkele dagen deze inductiekookplaat in huis en wat een openbaring. Erg fijn dat deze in een normaal stopcontact gaat. (dus géén perilex aansluiting en géén dure kosten voor het aan laten leggen van een extra groep). Zeer eenvoudig in gebruik, snel op temperatuur dus ook snel kookresultaat en o zo fijn met schoonmaken. Echt een top product.

Karin64 26-11-2017

Snel sneller snelst

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

Afgelopen week samen met mijn nieuwe Siemens oven deze inductieplaat geplaatst zonder “speciale” perilex aansluiting. Werkt perfect: de plaat regelt zelf wat mogelijk is en was blij verrast met de snelheid van het koken

Jaan 10-11-2017

Product is NIET volgens de specificaties gemaakt

Geschreven voor: Siemens EU631BEF1E

Slecht. Product gekocht op basis van 17 vermogensbestanden echter de plaat heeft in werkelijkheid slechts 9 standen.
Wie betaalt de gemaakte e/o te maken kosten?