Siemens EX677LEC1E - Reviews

inbouw
Pandragers
glas
Aansluitwaarde

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Herman en Marian Breuer 05-09-2017

Prima kookplaat, heel makkelijk schoon te maken

Hebben deze kookplaat uitgezocht in Mei 2016 als onderdeel van onze nieuwe keuken omdat keramisch kookplaten niet meer geleverd worden. Hebben hem in Juni 2017 in gebruik genomen en we zijn er erg tevreden over. Alles warmt heel snel op en schoonmaken is heel makkelijk.

Afra 14-08-2017

koken met plezier

Mooie, strakke uitvoering. Vele mogelijkheden met koken zoals o.a. de BraadSensor en de Move-functie. Gemakkelijk te reinigen.

copa 19-06-2017

gemakkelijk in bedieni9ng

deze kookplaats is er gemakkelijk in het gebruik. Gemakkelijk in te stellen en keus uit vier kookpunten, of twee en een langwerpig braad gedeelte. Gemaakelijk in te stellen qua warmteregelaar, tijdklokje, wekker, kinderslot.

Karper75 13-06-2017

Super.......

Ik word wat ouder en dan is deze kookplaat een stuk veiliger dan koken op gas. Zowel voor het vergeten het gas uit te doen danwel de eventuele CO2 dampen. Dan is een inductie kookplaat een stuk veiliger. De plaat heeft diverse instellingen en dat is handig en leuk in gebruik. Heel enthousiast ben ik over de flexzone. De timer en braadzone gebruik ik veel.

Cees 17-05-2017 Product paar dagen in bezit

prima kwaliteit inductie kookplaat

Voor een Siemens inductie kookplaat gekozen omdat onze vorige kookplaat perfect heeft gefunctioneerd gedurende 7 jaar elke dag koken maar door een ongeluk kwam er een barst in het glas en hebben we hem vervangen

Pluspunten

• handige bediening
  • werkt perfect
  • braadsensor erg handig

Minpunten

• timer kan alleen op hele minuten gezet worden

Marina Janny 12-05-2017

Kookplaat met veel mogelijkheden

Deze kookplaat heet veel mogelijkheden om je pan op te zetten. Het is vooral handig dat er voor allerlei maten pannen een mogelijkheid is. Bovendien is het gebruik erg eenvoudig.

Poelsma 03-05-2017 Product paar weken in bezit

Een hele fijne inductie kookplaat

wij hebben de nieuwe inductieplaat nu enkele weken in gebruik en bevalt uitstekend. De bediening van het apparaat is heel gebruiksvriendelijk en snel in de gewenste stand in te stellen. Met name de flexzone is erg gemakkelijk en kan als één kookzone en als twee afzonderlijke kookzones worden gebruikt. Ook is de boostfunctie erg fijn, hiermee is het mogelijk om water heel snel aan de kook te brengen.

Pluspunten

• flexzone
  • boostfunctie

Betty 27-01-2017 Product paar weken in bezit

siemens inductieplaat

werkt geweldig snel warm. is makkelijk schoon te maken.
ik heb hem nog maar net in gebruik maar hoop dat het gebruik zo goed blijft.

Pluspunten

• makkelijk schoonhouden
  • snel warm
  • ziet er goed uit

Minpunten

• plaat ligt los bij composiet aanrecht

vosjes 2 30-03-2016

veel eerder moeten doen

Heb de kookplaat nu 2 weken en we hadden eerst gas, was bij de aankoop nog aan twijfelen of koken op inductie iets was voor ons.
Maar nu vinden het makkelijker met schoon te maken en veel sneller met koken
Kortom een aanrader.