ETNA FGV560WIT - Reviews

geëmailleerd bandstaal
Aansluitwaarde

Hok Ming 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Eerste indruk

Deze fornuis van etna is makkelijk aan te sluiten en is makkelijk verplaatsbaar. Nadat deze aan was gesloten, was deze makkelijk op zijn plek te zetten. De afdek plaat van glas is stevig en als het moet makkelijk te demonteren.
Na een tijdje in gebruik te hebben kan ik alleen maar zeggen, goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Goed schoon te maken
  • 4 pitten die voldoende warmte afgeeft
  • demonteebare afdek plaats

Minpunten

• Geen standaard gasslangaansluiting. Verloopnippel
  • Veel extra opties, ouderen vinden het lastig

Vince 29-11-2016 Product paar weken in bezit

Betrouwbare oven en simpel in gebruik

Een hele simpele te bedienen oven voor kleine hapjes maar ook goed geschikt voor het bakken van heerlijke taarten. Door middel van een hete luchtoven is het ook vrij simpel pizza's te bakken. Krijg je een lekkere krokante bodem. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Simpel te bedienen oven
  • Goed afgewerkt makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geluid bij gebruik van hete luchtoven

Gerard en Roos 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Snel een nieuw goed fornuis.

Wij wilden een elektrische oven en 4 gaspitten. We vonden zo'n toestel in de FGV560WIT. Werkt prima: we moesten zelfs een beetje wennen aan het sneller bereiden van onze baksels in de oven. Goed ding.
Jammer dat bij het product niet is aangegeven welke diameter/schroefdraad nodig is voor gasslang en koppelstuk bij welk gaskraantje (moet je allemaal nog bijbestellen).

Pluspunten

• Oven werkt prima

Minpunten

• wokbrander niet echt nodig
  • geen montage bij aflevering
  • geen grillspit

Albert 27-10-2016 Product paar weken in bezit

ETNA gasfornuis

Ik heb dit product gekozen om zijn kwaliteit / prijsverhouding.Ben er zeer tevreden over,en zal hem daardoor ook aan iedereen aanbevelen.

Rudolph B. 05-10-2016 Product paar weken in bezit

Stoer gasfornuis

Na wat onderzoek hier op kieskeurig vielmijn oog op dit gasformuis. Eerder keek ik naar Bosch en Siemens apparaten van dezelfde prijsklasse. Ik heb voor deze gekozen vanwege het strakke design, de mooie knoppen (nl geen wasmachine uitstraling zoals bij de anderen). Ook de electrische ontsteking is een plus (in dezelfde prijsklasse vaak niet aanwezig) net als de timer. Al met al dus meer waar voor je geld. Ik verheug me op het bakken van de appeltaart!
Na een week gebruit zeer tevreden.

Pluspunten

• aanwezigheid timer
  • aanwezigheid electrische ontsteking
  • strakke design

Henny 09-09-2016 Product paar weken in bezit

fijn fornuis

Het is een heel fijn fornuis, lekker breed, dus ik kan alle pannen goed kwijt. Ik kan er heerlijk mee overweg! Mijn eigen gemaakte brood was fantastisch!

Dick 29-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi fornuis

Het fornuis ziet er goed en robuust uit. Ook is het gebruiksvriendelijk.
Helaas stond er een fout op de site van Expert,zou een gietijzeren wokring bij geleverd worden en er zouden gietijzeren pandragers nij zitten. Dit was helaas niet het geval. We zijn nu bezig met een oplossing.

Pluspunten

• Oogt mooi
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Geen lade onderin

Bert 27-08-2016

Alles voor een goede maaltijd!

Wij hebben dit gasfornuis van ETNA nu ruim een week in ons bezit en gebruikt.
Onze criteria bij aankoop van een nieuw gasfornuis waren van belangrijk naar minder belangrijk, de volgende:

- Het kookgedeelte en de oven moeten makkelijk te reinigen zijn.
- Het fornuis moet een hete lucht oven hebben.
- Schappelijke prijs
- Het geheel moet makkelijk in gebruik zijn.
- Wok brander niet nodig

Bij bezoek aan de winkel viel na vergelijken ons oog op dit gasfornuis van ETNA.
Het voldeed aan onze criteria en vooral het feit dat het gasfornuis wit is gaf bij ons de doorslag.
Hiervoor hadden wij een wat duurder RVS-fornuis waarbij op den duur duidelijk werd dat het geheel bijna niet meer schoon te houden is, het vuil is veel minder goed zichtbaar. Dus voor ons geen RVS-fornuis meer.
Nu na ruim een week gebruik zijn we uitermate tevreden over onze aanschaf.
Het gasfornuis was makkelijk aan te sluiten. Het geheel ziet er mooi en netjes uit. Het was voor ons even wennen met de bediening omdat bij ons oude fornuis de bediening anders verliep. Ik moest in het begin soms even onder de pannen kijken of de pit nu aan was of niet. In het begin even lastig. De hete lucht oven doet het prima en is makkelijk in gebruik.
Kort gezegd, een degelijk, goed schoon te houden gasfornuis, gemakkelijk in gebruik en zonder al te veel overbodige functies en dat voor en zeer schappelijke prijs.

Hanife 12-06-2016 Product paar weken in bezit

Waar voor je geld!

Ik ben recent verhuisd en vanwege kostenoverwegingen was ik op zoek naar een iets goedkoper fornuis. In het verleden heb ik fornuizen gehad die wat meer in een duurder segment bevonden. Uiteindelijk heb ik de Etna FGV560WIT aangeschaft. Ik heb er een aantal gerechten mee gemaakt. Ik kan er kort over zijn: ik ben zeer tevreden met het resultaat. Ik ben met name tevreden over de oven. Het bakt prima, zo had ik onlangs een deegproduct gemaakt(turkse borek) en het was smullen! Verder is het qua gebruiksgemak ook prima!
Al met al is het een aanrader, goede kwaliteit voor een lage prijs!