Samsung NZ64K5747BK - Reviews

glas
Aansluitwaarde

Karin 28-03-2018

Fijne kookplaat

Mooie plaat, handig en simpel in gebruik.
De tiptoetsen zijn makkelijk te bedienen en de uitleg is heel simpel. De warmte stel je in per kookzone maar daarvoor moet je eerst de gewenste kookzone selecteren maar dat went snel. Er zit een warmhoudtoets op, pauzeknop, kinderslot en powerbooster.
Wij zijn er heel tevreden mee mooi product voor een goede prijs.

Pluspunten

• Simpele bediening
  • Leesbaar handleidingsboekje
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Mooie gladde plaat met facetrand

Minpunten

• niets
Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Pim K. 27-02-2018

Niet echt praktisch...

Allereerst wil ik even melden dat Samsung je niet kan helpen met de aansluiting van je nieuwe kookplaat. Is het heel ingewikkeld? Wel nee, maar op de vraag hoe ik de plaat moet aansluiten kwam geen goed antwoord!! Ik heb, zoals waarschijnlijk de meeste mensen, een perilex-aansluiting waar twee groepen van 230V en 16A achter zitten. Aansluiten kan dan als volgt: blauw linksboven, bruin rechtsboven, grijs linksonder, zwart rechtsonder en de aardedraad op de aarde-aansluiting. Uit het boekje wordt dat niet duidelijk, vind ik, en daarom had ik Samsung om bevestiging gevraagd. Dagen moeten wachten en een verkeerd antwoord gekregen...

Dan nu het gebruik van de kookplaat. Wat ik niet handig vind, is dat je niet per pit het vermogen kunt regelen. Je moet eerst de juiste pit selecteren en dan pas kun je het vermogen aanpassen. Ik kook er nu een maand mee en het went niet echt.

Kortom, deze aankoop is niet mijn beste geweest.

Minpunten

• pitten niet direct individueel instelbaar
  • slechte installatie-ondersteuning door Samsung
Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK