Siemens EX675FEC1E - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens EX675FEC1E op Kieskeurig.nl.

Pollepel 22-12-2017

Het nieuwe braden en koken.

Geschreven voor: Siemens EX675FEC1E

Sinds een maand in bezit. Geweldige inductiekookplaat met veel mogelijkheden. Werkt simpel mede dankzij de braadsensor. Daarbij werkt het zeer energie vriendelijk. Kortom we zijn zeer tevreden.

Koerkamp 07-05-2021

Prima Kookplaat!!

Geschreven voor: Siemens EX675FEC1E

mooie stijl, werk super snel en erg gemakkelijk! Erg handig de zones aan de linker zijde. Bediening eenvoudig en duidelijk!!

Pluspunten

• gebruik / bediening
  • kooksnelheid

Minpunten

Anoniem 05-11-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens EX675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben heel tevreden over de inductie kookplaat. Alleen het volume van kookwekker is toelaat dus gebruik ik een losse kookwekker. De boostfunctie is superhandig. Plaat ziet er mooi uit gemakkelijk schoon te houden. Al met al een hele vooruitgang van keramisch naar inductie

Bouwbedrijf Ammerlaan 22-01-2020

Nette werking

Geschreven voor: Siemens EX675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed werkende kookplaat. Snel van temperatuur te veranderen.
goed schoon te houden. Boost funtie erg handig

Erik26 11-11-2018

Erg wennen tov keramische plaat.

Geschreven voor: Siemens EX675FEC1E

Het is erg wennen tov onze oude siemens keramische ookplaat. Het is weer zoeken naar de juiste kookstand, die ook nog edns per pan verschilt.
Wel fijn dat als er iets overkookt het niet inbrand. De kookplaat maakt wel een brommend geluid.
Ook blijkt de glasplaat krasgevoeliger dan die van onze vorige keramische kookplaat die na 16 jaar als nieuw naar een nieuwe gebruiker is gegaan.

ridder te voet 10-01-2018

Vrijwel dagelijks storingen

Geschreven voor: Siemens EX675FEC1E

Vrijwel dagelijks storing E9211 en E9111. Siemens gebeld, er staat een te hoog voltage op uw net. Onzin, 228 volt net als in ieder huis in Nederland. Dan ligt het aan uw zonnepanelen. Onzin, als wij de kookplaat gebruiken is het donker en leveren de zonnepanelen geen stroom meer. Ook blijkt er lekstroom op de stekker te staan als ik deze uit het stopcontact trek. M.a.w. de kookplaat zet stroom op de stekker als er geen verbinding meer is met het stroomnet.