Bosch PCH615C90N - Reviews

Energiesoort
gas
Uitvoering
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

kit 07-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie robuuste luxe uitstraling. Fijne indeling pitten. Nog maar kort in bezit. Geen mening nog over de duurzaamheid. Verheug me om er elke dag gebruik van te gaan maken.

Marcomusic 15-05-2015 Product paar weken in bezit

eenvoudig te bedienen knoppen
goed schoon te houden rooster en blad
goede branders gemakkelijk schoon te houden
handige wokbrander

Y.k 05-04-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie robuuste kookplaat. Is makkelijk in gebruik, alleen het schoonmaken is nog even zoeken. Zodat hij mooi schoon blijft.

Arnoud 12-12-2012 Product paar weken in bezit

Helaas bij onze keuken enkele jaren geleden gekozen voor de (door de consumentenbond als beste keus betitelde) Ikea/Whirlpool apparatuur. Nu 4/5 jaar later zijn we rustig aan alles aan het vervangen. Helaas & te snel.

De kookplaat vervangen door deze Bosch PCH615C90N en goh...hadden we dat maar jaren eerder gedaan. Er is op zich niet veel te zeggen: de twee sterke branders (waarvan één een wokbrander) hebben enorm veel kracht; zeer merkbaar met een koekenpan of gewoon wat water koken. De knoppen zijn meer naar rechts geplaatst (nabij de kleine pit), dit geeft meer ruimte voor de pannen, is prettig merkbaar. De gietijzeren roosters zijn zwaar (kwaliteit) en stabiel.
Voor de wokbrander wordt een extra wokhouder geleverd.
Voor de kleine pit wordt een extra "sudder" brander (met een grote kap) geleverd, dus kan je dus wisselen. Dit is een goede keus geweest.
Nadelen? Wellicht een kleintje. De rubbertjes onder de roosters zijn wat klein. Ik kan me voorstellen dat bij veelvuldig verwijderen & wat onvoorzichtig terugplaatsen van de roosters het krassen op het roestvrij staal geeft.