Bosch PCH615C90N

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

kit 07-11-2015

Mooie robuuste luxe uitstraling. Fijne indeling pitten. Nog maar kort in bezit. Geen mening nog over de duurzaamheid. Verheug me om er elke dag gebruik van te gaan maken.

Marcomusic 15-05-2015

eenvoudig te bedienen knoppen
goed schoon te houden rooster en blad
goede branders gemakkelijk schoon te houden
handige wokbrander

Arnoud 12-12-2012

Helaas bij onze keuken enkele jaren geleden gekozen voor de (door de consumentenbond als beste keus betitelde) Ikea/Whirlpool apparatuur. Nu 4/5 jaar later zijn we rustig aan alles aan het vervangen. Helaas & te snel.

De kookplaat vervangen door deze Bosch PCH615C90N en goh...hadden we dat maar jaren eerder gedaan. Er is op zich niet veel te zeggen: de twee sterke branders (waarvan één een wokbrander) hebben enorm veel kracht; zeer merkbaar met een koekenpan of gewoon wat water koken. De knoppen zijn meer naar rechts geplaatst (nabij de kleine pit), dit geeft meer ruimte voor de pannen, is prettig merkbaar. De gietijzeren roosters zijn zwaar (kwaliteit) en stabiel.
Voor de wokbrander wordt een extra wokhouder geleverd.
Voor de kleine pit wordt een extra "sudder" brander (met een grote kap) geleverd, dus kan je dus wisselen. Dit is een goede keus geweest.
Nadelen? Wellicht een kleintje. De rubbertjes onder de roosters zijn wat klein. Ik kan me voorstellen dat bij veelvuldig verwijderen & wat onvoorzichtig terugplaatsen van de roosters het krassen op het roestvrij staal geeft.

NelsoN14 03-08-2016

Uitstekende keuze, deze kookplaat

Toe aan iets nieuws, besloten we tot de aankoop van Bosch, zoals we meestal doen. Uitstekende kookplaat, vooral de speciale plek voor de wok.

anja 28-09-2015

Fijne gaskookplaat

makkelijk aan te zetten porten.De voorste 0it is prachtig,voor het koken soms te krachtig,als het overkookt komt er vocht onder de pit.
De spaarpit is prettig in gebruik.

Y.k 05-04-2015

Mooie robuuste kookplaat. Is makkelijk in gebruik, alleen het schoonmaken is nog even zoeken. Zodat hij mooi schoon blijft.

Aline114 05-03-2015

Let op de wokbrander

Ik heb de gaskookplaat nu een aantal dagen in gebruik. Dat de gasringen van de wokbrander alleen tegelijk kunnen branden is erg onhandig. Ik had niet verwacht dat dit niet mogelijk was en vind dit een ontwerpfout. Je kan het gas niet genoeg temperen, ook in de laagste stand gaat het nog zo hard dat de pan in de warmhoudfase verplaatst moet worden naar een andere pit. Ik heb het over een zware gietijzeren wok. Het gevolg is een stoelendans van pannen over het fornuis. Zoek een ander model uit!

Jos uit heiloo 11-02-2015

Wokbrander regeling

De wokbrander bestaat uit twee vlamgedeeltes. Het zou mooi zijn indien indien je het gas terugdraait alleen het kleine vlamgedeeltes gas krijgt.
Dan zou de de positie van de wokbrander tevens als spaarbrander kunnen gebruiken. Gemiste kans van Bosch!
Tevens krast de pannendrager op de kookplaat.

JanKwikkel 15-09-2014

Degelijke gaskookplaat

Even wennen aan gas toevoer knoppen met elektrische aandruk knop. Pan bodem mag wat dichter op het vuur. De zeer robuuste pan drager is wat te hoog boven het vuur. Wij ervaren een ietwat langere opwarm/kook tijd. We hopen dat het materiaal ook netjes blijft. Verder een mooi en degelijk apparaat.

DvdVeen 22-02-2013

Geweldige Kookplaat

een geweldige kookplaat, goede zware pannendragers, krachtige branders, gerechten in korte tijd klaar. zijn geld meer dan waard.