Siemens EC645HC90N - Reviews

Energiesoort
gas
Uitvoering
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EC645HC90N op Kieskeurig.nl.

koken en bakken 07-11-2016

Niet helemaal tevreden

Geschreven voor: Siemens EC645HC90N

Nadeel 1: Jammer dat er niet 4 pannen tegelijk op het fornuis kunnen. Meestal kunnen er maar maar 2 pannen tegelijk en soms met een klein steelpannetje erbij 3. Bij mijn vorige fornuis van Atag konden er altijd 4 pannen tegelijk op staan. Waarom zo slordig met de ruimte omgegaan? Wie test dit uit?

Nadeel 2: Moeilijk schoon te houden. Vuil hecht zich snel aan het gietijzer en ook op de branders komen snel vlekken. Je mag geen schuurmiddel of soda gebruiken, maar hoe krijg ik het dan weg, alleen afwasmiddel helpt niet genoeg?
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

jans 06-05-2015

moeilijk gebruik met normaal pannenset

Geschreven voor: Siemens EC645HC90N

ik heb dit gekocht maar kan niet meer dan 2 pitten tegelijk gebruiken bij normaal afmeting pannen dus mijn jus of koekenpan niet tegelijk te gebruiken met pannen 16 of 18 cm jammer dat siemens dit niet aangeeft bij product info vind ik erg jammer.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com