Siemens EC645HC90N - Reviews

Energiesoort
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

koken en bakken 07-11-2016

Niet helemaal tevreden

Nadeel 1: Jammer dat er niet 4 pannen tegelijk op het fornuis kunnen. Meestal kunnen er maar maar 2 pannen tegelijk en soms met een klein steelpannetje erbij 3. Bij mijn vorige fornuis van Atag konden er altijd 4 pannen tegelijk op staan. Waarom zo slordig met de ruimte omgegaan? Wie test dit uit?

Nadeel 2: Moeilijk schoon te houden. Vuil hecht zich snel aan het gietijzer en ook op de branders komen snel vlekken. Je mag geen schuurmiddel of soda gebruiken, maar hoe krijg ik het dan weg, alleen afwasmiddel helpt niet genoeg?
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Richard 15-10-2015 Product maand in bezit

7,3
Mooi Gasfornuis, werkt perfect! Goed schoon te houden. Enige minpuntje is dat de wokbrander erg hoog is op zijn laagste stand (maar goed, daar is het een wokbrander voor)

RDG 10-08-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie degelijke kookplaat. Gemakkelijk schoon te maken, groot voordeel is dat de pitten ver uit elkaar zitten, twee grote koekenpannen kunnen prima naast elkaar staan.
Wordt geleverd met extra pannensteun voor wokpan extra vlamverdeler voor de kleine pit.

jans 06-05-2015

moeilijk gebruik met normaal pannenset

ik heb dit gekocht maar kan niet meer dan 2 pitten tegelijk gebruiken bij normaal afmeting pannen dus mijn jus of koekenpan niet tegelijk te gebruiken met pannen 16 of 18 cm jammer dat siemens dit niet aangeeft bij product info vind ik erg jammer.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Sanneke73 04-03-2015 Product jaar of meer in bezit

De kookplaat is degelijk en goed schoon te maken. Manco is dat koekenpannen met een steel de neiging hebben om te kiepen op de drager. Het is dus zaak ze goed recht op de pit te zetten. Daarnaast zijn de pitten naar mijn smaak aan de grote kant. Voor een gezin prima, maar voor eenpersoonshuishouden met meerdere kleine pannen is het aantal kleinere pitten te weinig. In de praktijk gebruik ik de wokfunctie nooit. Het is jammer dat ik de grote vlamring van de dubbele wokvlam niet kan uitschakelen. In dat geval had ik nog een klein pitje gehad.

ford 26 01-03-2015 Product paar weken in bezit

heerlijk om op te koken. De wok doet het ook heel goed.Het gas maakt wel veel lawaai en het duurt lang voordat het vuur start.Je moet de elektrische ontsteking best lang indrukken voordat het vuur aanslaat. Er zit not een pitje bij, waarvoor weet ik eigenlijk niet. De vormgeving is heel mooi en staat mooi bij de oven.

Johan 233 20-01-2015 Product paar dagen in bezit

Met een grote wokpan op de wokbrander en een andere pan er naast kun je slechter de knoppen bedienen.

Misschien deze uitvoering met de knoppen aan de zijkant.

Mw. W. van der Waal 15-08-2014 Product paar weken in bezit

Als fan van Siemens producten vind ik dit een misser,omdat het zo smal is dat je niet met 4 pannen tegelijk kan koken.Als iemand een groot gezin heeft is dit beslist een afrader.