Siemens EH845BFB1E - Reviews

inductie
Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH845BFB1E op Kieskeurig.nl.

jeanet 01-12-2019

subliem

Geschreven voor: Siemens EH845BFB1E

Voor het eerst kook ik op inductie maar wat vind ik dit geweldig, rustig sudderen, opwarmen bakken kookt zo. Ik wil nooit meer anders! En met warmhoudplaat in het midden geweldig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 21-11-2019

Snel

Gemakkelijke en overzichtelijke bediening
Had ik eigenlijk al veel eerder moeten aanschaffen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RA Jansen 21-11-2018

Prima apparaat

Geschreven voor: Siemens EH845BFB1E

We hebben begin november de nieuwe keuken geplaatst met hierin de Siemens inductie kookplaat. De kookplaat bevalt prima in alle opzichten

Peter de Fietser 06-08-2018

Fijne en ruime inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH845BFB1E

Koken gaat snel en gemakkelijk. De kookzones reageren zeer vlot op hogere of lagere standen.Erg fijn is dat er per kookzone een kookduur kan worden ingesteld met waarschuwingssignaal. Reinigen is buitengewoon eenvoudig.

InaB 04-06-2018

Duidelijke display. Snelle werking. Mooie grootte

Geschreven voor: Siemens EH845BFB1E

Jaren in onze vorige woning een inductie van Siemens gehad. Hier kwamen we met een gasplaat.
Heerlijk nu weer de vertrouwde inductie. Plaat iets groter. Dus nog fijner

WilmaVerbeek 27-11-2017

Makkelijk bedienbare inductiekookplaat!

Geschreven voor: Siemens EH845BFB1E

Vorige maand geplaatst in onze nieuwe keuken samen met 3 andere Siemens apparaten en zeer tevreden! Makkelijk bedienbaar en zeer snel opgewarmd!

NellStend 18-08-2017

Mooi

Geschreven voor: Siemens EH845BFB1E

Gisteren in gebruik genomen,was nog even puzzelen hoe het werkt, bleek dat niet al mijn pannen geschikt waren voor inductie. (Een goed excuus om nieuwe pannen te kopen) verder heel tevreden.

SvHJ 10-08-2017

Erg eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Siemens EH845BFB1E

Voorheen altijd op gas gekookt en verwacht dat ik wel erg zou moeten wennen. Niets bleek minder waar, zelfs een aantal pannen die ik nog gewoon kan gebruiken!

Avoird 12-06-2017

Het is even wennen.

Geschreven voor: Siemens EH845BFB1E

Ik heb al 20 jaar een inductiekookplaat gehad. Waar ik nu naar zocht was een kookplaat met meer ruimte voor de pannen. Heb ik dus gevonden. Ideaal, kookt veel fijner. Alleen moet ik nog even wennen aan de instellingen.

Dalfs59 13-10-2016

Design Inductieplaat

Geschreven voor: Siemens EH845BFB1E

Wij zijn onervaren gebruikers van deze mooie gestyleerde inductieplaat, na ontelbare jaren op gas te hebben gekookt, bleek het een probleemloze overgang op deze manier van baken en koken.
Bijna met één veeg schoon te maken.
Een prachtig product wat een luxe uitstraling geeft aan je keuken.

Onsan1 12-07-2016

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH845BFB1E

Fijne kookplaat. Ik had mijn twijfels over het warmhoudplaatje, maar die is echt superfijn.dacht dat ik die niet zou gebruiken, maar heb al snel het gemak ervan ontdekt.

GijsP1950 12-05-2016

Gebruiksvriendelijkheid

Geschreven voor: Siemens EH845BFB1E

Mooi, strak design. Gebruiksvriendelijk. Even wennen, na vele jaren met gas te hebben gekookt. Schoonmaken levert wel soms extra geluiden op als men over de "knoppen" veegt, daarom wat lastig schoonmaken/vetvrij maken.

Krei01 19-04-2016

Kenmerken

Geschreven voor: Siemens EH845BFB1E

Nwe keuken met inductieplaat. Mooi design, harde zoem bij opstarten op hoog niveau verder zeer prettig en snel in gebruik.

JovH 14-04-2016

Werkt zoals het hoort en is beschreven

Geschreven voor: Siemens EH845BFB1E

De kookplaat werkt goed en snel..
Helaas ben ik er nog niet achter om het volume van de pieptoon terug te draaien of uit te zetten. Dat is jammer.

Bartpetra 11-03-2016

Alles wat je nodig hebt

Geschreven voor: Siemens EH845BFB1E

Inductieplaat werkt super! Handleiding lezen is leuk voor de extras maar zeer gebruiksvriendelijk, dus gelijk lekker koken.
Enige nadeel is dat hij gelijk aangaat als je iets op de plaat legt.

Bash 28-02-2016

Het summum van Inductie

Geschreven voor: Siemens EH845BFB1E

Goede inductiekookplaat. Veel ruimte voor de pannen en wat een kracht! In secondes een super hete pan. Helemaal compleet met timer.

darylo 27-11-2015

Mooie kookplaat met ondermaatse bediening

Geschreven voor: Siemens EH845BFB1E

De plaat ziet er mooi uit en is er makkelijk schoon te houden. De pannen worden snel heet en de grepen op de pannen blijven redelijk koel. Helaas is de bediening waardeloos omdat je niet 1 zone makkelijk uit kan zetten en constant op de + en - hem kan bedien maar maar 1 stapje per keer. Het uitzetten doe je door de - heel vaak in te moeten drukken. Op dit apparaat mist echt een touchslider wat de andere platen wel hebben. .Jammer want hierdoor is het gebruiksgemak heel erg slecht.