Siemens EX975LXC1E - Reviews

Uitvoering
inductie
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EX975LXC1E op Kieskeurig.nl.

Jeanne van Heumen 15-02-2018

Subliem

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

Geweldig, deze inductie kookplaat, is zeer makelijk ingebruik, goed schoon te houden, meerdere functies, zoals het verschuiven van pan van voor naar achter en andersom de warmtebron schuift mee, een stukje technisch vernuft, en kookwekker met zichtbaar aftelklok, goed hoorbare wekker.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Bertus abbink 24-10-2019

inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

Gekozen om de mooie vormgeving en op aandringen van onze buren die dezelfde plaat hebben aangeschaft.
Bevalt uitstekend . Echt een mooie en makkelijke bediening.

Anoniem 28-07-2019

Wat een heerlijk apparaat

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

Nu 2 weken in huis, super plaat. Installeren is een uitdaging met zijn groote (je gat in aanrechtblad moet 80 cm breed zijn) maar als het eenmaal staat is het een heerlijk ding. Super veel functies en de flexzones zijn heerlijk. Automatische panherkenning! top ding! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Frank 27-03-2018

Mooie grote kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

Je kunt de pan neerzetten waar je wilt. Dit is ideaal, vooral met grote pannen. Je kunt zelf bepalen welke zones je wilt gebruiken om de pan neer te zetten.

Pluspunten

• Groot oppervlak
  • geschikt voor 5 pannen
  • Makkelijke bediening

Maartje 07-09-2017

Fantastische kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

Wij zijn sinds enkele dagen in het bezit van deze kookplaat. Zijn altijd gewend geweest om op gas te koken en het omschakelen naar inductie kost geen moeite. Grote plaat, passen veel pannen op en de flexibele zones ervaren wij als erg handig. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Grote kookplaat
  • Flexibele zones
  • Makkelijk in het gebruik