Siemens EX975LXC1E - Reviews

Uitvoering
inductie
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EX975LXC1E op Kieskeurig.nl.

Jeanne van Heumen 15-02-2018

Subliem

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

Geweldig, deze inductie kookplaat, is zeer makelijk ingebruik, goed schoon te houden, meerdere functies, zoals het verschuiven van pan van voor naar achter en andersom de warmtebron schuift mee, een stukje technisch vernuft, en kookwekker met zichtbaar aftelklok, goed hoorbare wekker.

Eus en Elvira 03-10-2020

Mooi, gebruiksvriendelijk en enorm uitgebreid

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

Wij hebben de kookplaat enkele maanden in gebruik en zijn uiterst tevreden.
Hij is heel mooi en strak en makkelijk schoon te houden/ maken.
Het gebruik van de flex zones is ideaal. Het maakt echt niet uit hoe groot je pan is, hij kan altijd volledig verwarmd worden!
De boost functie is top om snel te verhitten.
Met onze gietijzeren pannen van le Creuset moeten we echter wel rustig het vermogen opvoeren, snelle verhitting is voor die pannen niet aan te raden, dan kunnen ze krom trekken.
Er zitten nog diverse functies op die we nog niet hebben uitgeprobeerd, zoals bijvoorbeeld de voorgeprogrammeerde verschillende standen binnen 1 flex zone.
De wintermaanden komen eraan en ik zie er naar uit om e.e.a. uit te gaan proberen.
Ook zijn er zeer mooie items verkrijgbaar die speciaal voor de plaat gemaakt zijn, zoals een grillplaat en een braadpan met stoominzet.
Die komen op mijn verlanglijstje voor de kerst.
Ik hoop nog jaren te genieten van deze plaat, het was een investering maar het is het zeker waard!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

E Links 07-05-2020

Geweldige Flex Inductieplaat EX975LXC1 90 cm breed

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

Deze Flex inductieplaat IQ700 EX975LXC1E, 90 cm breed overtreft onze kook fascinatie mede door de vele optie mogelijkheden.
Wat een geweldig stuk techniek heeft deze plaat. Je moet er wel op koken & bakken met stalen pannen omdat de kracht van de magneten te zwaar is voor een normale inductie bakpan. Dit was het advies van de monteurs.
Je kunt op elke plek je pannen kwijt en individueel de pannen aansturen via het programma. Bijv. Meldingen dat de kooktijd voorbij is per pan tot warmhoudinstellingen zijn mogelijk oa. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bertus abbink 24-10-2019

inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

Gekozen om de mooie vormgeving en op aandringen van onze buren die dezelfde plaat hebben aangeschaft.
Bevalt uitstekend . Echt een mooie en makkelijke bediening.

Anoniem 28-07-2019

Wat een heerlijk apparaat

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

Nu 2 weken in huis, super plaat. Installeren is een uitdaging met zijn groote (je gat in aanrechtblad moet 80 cm breed zijn) maar als het eenmaal staat is het een heerlijk ding. Super veel functies en de flexzones zijn heerlijk. Automatische panherkenning! top ding! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frank 27-03-2018

Mooie grote kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

Je kunt de pan neerzetten waar je wilt. Dit is ideaal, vooral met grote pannen. Je kunt zelf bepalen welke zones je wilt gebruiken om de pan neer te zetten.

Pluspunten

• Groot oppervlak
  • geschikt voor 5 pannen
  • Makkelijke bediening

Maartje 07-09-2017

Fantastische kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

Wij zijn sinds enkele dagen in het bezit van deze kookplaat. Zijn altijd gewend geweest om op gas te koken en het omschakelen naar inductie kost geen moeite. Grote plaat, passen veel pannen op en de flexibele zones ervaren wij als erg handig. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Grote kookplaat
  • Flexibele zones
  • Makkelijk in het gebruik