Siemens EX645FXC1M - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens EX645FXC1M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Een super vette kookplaat 13-06-2022

Super

Geschreven voor: Siemens EX645FXC1M

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een super vette kookplaat, zeer tevreden.

Gert-Jan 10-09-2021

Prima en krachtige kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX645FXC1M

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het bedieningsgemak van de plaat is erg eenvoudig en de panherkenning werkt goed. ook merk je duidelijk dat het een krachtig inductie systeem is, pannen (en dan vooral de inhoud) zijn snel warm en heel makkelijk ook weer te beinvloeden qua temperatuur.

Klein minpuntje is de RVS rand; deze ziet er erg mooi uit maar is wel krasgevoelig.

Bennie 28-09-2020

uitstekend

Geschreven voor: Siemens EX645FXC1M

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voldoet 100 % aan onze wensen. Makkelijke bediening

Klaas 02-06-2017

Het perfecte koken

Geschreven voor: Siemens EX645FXC1M

Het kookt net als gas snelle reactietijd en heel veel mogelijkheden. Wij zijn er erg tevreden mee. Nu twee weken in ons bezit

EX645FXC1M 27-04-2016

Kan helaas beter,

Geschreven voor: Siemens EX645FXC1M

bestelde product kon niet geleverd worden i.p.v. EH645FV17E, daags voor levering EX645 FXC1 M moeten accesperen.