Siemens EH645FEB1E - Reviews

Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde
Aantal gasbranders/kookzones

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Frank 08-03-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne kookplaat

Fijne plaat om op te koken. Reageert goed en snel op de slider om de stand te selecteren en is geruisloos. De instelbare verwarming werkt ook goed. Even uitproberen maar nu nooit meer tot pap gekookte groenten.

Pluspunten

• Slider bediening
  • Tijdinstelling
  • Makkelijk schoon maken

Minpunten

• Meerdere grote pannen raken elkaar

HVZ 19-02-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijke bediening

Zeer tevreden over dit product. Water is snel aan de kook, maar het is ook mogelijk om vlees langzaam gaar te 'sudderen'. Makkelijk te bedienen en eenvoudig schoon te maken.

P.Smit 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Inductie Kookplaat Siemens EH645FEB1E

Een mooi design die de keuken een extra mooie uitstraling geeft. De slider voor de kookzones werkt super en geeft extra plezier tijdens het koken.

P. Gragert 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer eenvoudige bediening met de aanraakvelden

Het is helemaal nieuw voor ons, maar de bediening is zeer gemakkelijk, ook voor ons oudjes.
De eerste test: een pot met water was zo klaar en wat leuk was, het terugnemen van de temperatuur had meteen effect, anders dan bij ons oude elektrichw fournuis ;-)

jkkoning 25-09-2016

fijne kookplaat

Ben overgestapt van gas naar inductie. Heb deze kookplaat nu ruim 2 maanden in gebruik en kan er goed mee overweg
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

hdings 03-09-2016 Product paar dagen in bezit

Weergave bediening

De wijze waarop de bediening van het apparaat zichtbaar wordt gemaakt, mag meer creatief/duidelijk. Voor mijn moeder (80 jaar) is een nieuw apparaat ingewikkeld. Als er bijvoorbeeld met vier verschillende kleuren gewerkt wordt waarbij zichtbaar wordt gemaakt welke kookpit geactiveerd is door tegelijkertijd bij bediening en kookpit het oplichten van eenzelfde kleur te realiseren dan geeft dat vertrouwen.

Minpunten

• zie beoordeling

Marja 02-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi ontwerp en gemakkelijke bediening

een fijne inductie kookplaat waar wij wederom veel plezier van hopen te hebben. Siemens is ons eerder al goed bevallen. Een gedegen merk!

Jack 31-08-2016 Product paar weken in bezit

Goed afgewerkt kwaliteitsproduct

Product aangeschaft als vervanger van een 20 jaar oude kookplaat van Siemens. Montage was erg eenvoudig. De kookplaat is degelijk afgewerkt en past in de oude opening. We hopen dat deze plaat ook weer zo lang mee gaat.
Kookplaat is voorzien van een kookwekkertje.

Pluspunten

• Degelijke afwerking
  • Eenvoudige montage
  • Werkt goed

Corry Ponstein 06-07-2016

Geweldig

Wij hebben dit apparaat inmiddels een maand in gebruik en zijn er bijzonder tevreden over. Functionaliteit en gebruiksgemak scoren heel hoog.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl