De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 88 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF160ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m**************@h********** 18-04-2024

Werkt perfect goede kwaliteit
Voor een hele goede prijs!
Ik zou hem zeker aanraden!

Thessa 09-04-2024

Grote, luxe oven!

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Met de aanschaf van een nieuwe keuken wilde ik ook graag een grote(re) oven. Deze oven werd geadviseerd door de verkoper. De oven heeft een luxe uitstraling van binnen en van buiten en is van binnen ook erg ruim. De accessoires die zijn meegeleverd zijn ook erg prettig. Een nieuw apparaat is altijd even wennen met het gebruik, maar in principe zijn de tekens op de oven voldoende duidelijk om niet steeds de gebruiksaanwijzing erbij te hoeven pakken als je de oven wilt gebruiken. Wat wel fijn geweest zou zijn, is als het touchscreen gedeelte van de oven ook verlicht zou zijn. Dat is nu niet het geval. Al met al erg blij met de nieuwe oven!

Pluspunten

• Ruim
  • Luxe uitstraling
  • Prettige accessoires
  • Makkelijk schoon te maken/houden

Minpunten

• Geen verlichting touchscreen

webcare-7 09-04-2024

Beste Thessa,

Bedankt voor de uitgebreide beoordeling. De review staat geplaatst bij de kookplaat, KIF160ZT maar ik lees dat het een oven van ons mooie merk betreft, ;-) Neemt niet weg dat wij natuurlijk erg blij zijn met deze mooie beoordeling. Fijn dat je zo blij bent met de oven.

Wij wensen jou veel plezier met de aankoop.

f*************@h********** 06-04-2024
Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Werkt naar tevredenheid, simpele bediening. Alleen toen het kinderslot erop was, was het even uitvogelen hoe die er af kan.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Brug waar langwerpige pannen opkunnen.

webcare-7 08-04-2024

Beste heer / mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Erg fijn dat je zo tevreden bent over de kookplaat. Het gebruiksgemak bevalt goed en ook het kinderslot heb jij weer kunnen deactiveren, top!

a********@m****** 29-03-2024

Prima kookplaat, waar voor je geld

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Mooie kookplaat, makkelijke en duidelijke bediening. Makkelijk zelf te installeren. Kookt geweldig!

webcare-7 02-04-2024

Beste heer / mevrouw,

Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over de eenvoudige installatie en handige bediening.
Het koken bevalt gelukkig goed.

Wij willen jou bedanken voor deze positieve review en wensen jou heel veel kookplezier!

Jeroen de Wijs 28-03-2024

Top kookplaat beste keus voor 4 pit kleine plaat

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

De perfecte kookplaat! echt een topplaat voor een top prijs incl. zone die samen gevoegd kan worden voor een bakplaatje. aansluiten duidelijk en ook met 5 verschillende kleuren draad niet 2x zwart zoals bij sommige platen. dus heel gemakkelijk zelf aan te sluiten als je al een 2 fase/perilex stekker hebt van bv. vorige kookplaat. kookplaat staat erg luxe en per kookplaat ook apart een timer in te stellen waarop de plaat ook meteen uit gaat. kookplaat is vrij stil voor een inductie plaat en is snel warm. top ding! nette prijs!

Pluspunten

• zone samenvoegen
  • timer per plaat incl afslaan
  • mooie uitstraling
  • makkelijk aan te sluiten goeie kleurcodes draad

webcare-7 29-03-2024

Beste Jeroen,

Wow, een 10! Bedankt voor het schrijve van deze mooie review met dit fantastische cijfer. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de prijs- / kwaliteitsverhouding. Fijn dat de kookplaat makkelijk aan te sluiten was en dat hij stil en snel werkt.
We wensen je veel kook- en bakplezier!

hans.lington@hccnet.nl 13-03-2024

Onveilig en onvoldoende vermogen. Domper van ETNA

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Onveilig en onvoldoende vermogen.
Domper van als degelijk beschouwd merk.
(Kookplaat vier maanden in gebruik)

1. Onveilig
Bij oververhitting slaat de kookplaat veel te laat uit zodat er schervan van de glasplaat springen.
Laat dat nou net NIET onder de garantie vallen. Terwijl het toch gevolgschade is van een ondeugdelijk produkt.
2. Gebruiksgemak
De kookpitten zijn ongeschikt voor een espresso-percolator van 9 centimeter doorsnee.
Jammer dat dat nergens vermeld staat vóór dat je hem koopt.
Staat in de gebruiksaanwijzing als je hem al gekocht hebt.
3. Capaciteit
Laatst auberginerepen gegrilld in een professionele grillpan.
Daar doet-ie 20 minuten over.
Of is het de bedoeling dat je de kookpit permanent op 'boost' zet?
4. Boostfunctie
Het lijkt heel wat dat alle pitten een boostfunctie hebben.
Maar je kan maar bij twee pitten die functie gebruiken (per groep).
Technisch te verklaren, maar het staat nergens.
5. Ontwerp
De aan/uit knop zit direct onder de voorste pit.
Als je een biefstukje aan het bakken bent en je schuffelt met de pan heen en weer dan ga je geheid over de aan/uit knop heen. Alles uit.
Onhandig als je meerdere pannen op hebt staan met de timerfunctie aan.
6. Minder handig (is persoonlijk)
- Bij inschakeling van de timer start die op 10 minuten.
- De laatste minuut telt de timer niet af van 60 seconden naar 0.
- Bij inschakeling van een kookpit start die op stand 5.
- Bij stand 3 kookt water. Blijven dus maar twee standen over voor sudderen.

Al met al, ik vind deze ETNA kookplaat een domper.
Zeker als je denkt dat je na een IKEA kookplaat een ouderwets degelijk merk heb gekocht.
En het per definitie uitsluiten van de glasplaat in de garantievoorwaarden is tamelijk zwak.

Minpunten

• onveilig
  • niet geschikt voor espressomaker
  • onvoldoende capaciteit om te grillen
  • maar twee pitten tegelijk boosten
  • aan/uit knop op ongelukkige plek

webcare-7 13-03-2024

Beste Hans,

Bedankt voor de uitgebreide review. Vervelend om te lezen dat de KIF160ZT niet naar verwachting is en je teleurgesteld bent in de kookplaat en onze service. Omdat wij onze toekomstige klanten zo goed mogelijk willen helpen bij de juiste keuze willen wij zo transparant mogelijk zijn. Daarom vindt je op onze site bij ieder model de handleiding en alle specificaties waaronder de diameter van de zones en het vermogen. Het betreurd ons zeer wanneer een klant niet tevreden is. Wij zullen de feedback dan ook zeker meenemen.

Ashley 10-03-2024

Aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Mooi en strak design. Ook de flexibele zone werkt fantastisch. Heel blij mee!

Pluspunten

• Geen opstaande randen
  • Flexibele zone

webcare-7 12-03-2024

Beste Ashley,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer, een 10! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met het design van de kookplaat. Fijn ook dat hij goed werkt!

Gerard 10-02-2024

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Inmiddels enkele weken in gebruik, werkt zoals verwacht zeer tevreden op een klein puntje na en wel het glanzende keramiek moet je iedere dag even goed afdoen om het mooi te houden.

Bediening even wenen maar werkt prima.
De eierwekker geeft geen geluid bij beëindiging van de ingestelde tijd jammer.

Ik beveel dit apparaat aan

Pluspunten

• Bediening
  • uiterlijk

Minpunten

• glanzend keramiek
  • geen geluid eierwekker

webcare-7 12-02-2024

Beste Gerard,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review!
Fijn dat jij zo tevreden bent met de kookplaat.
De glasplaat is inderdaad wat vlekgevoelig. Gelukkig is het schoonmaken een fluitje van een cent!

t**********@g******** 30-01-2024
Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

de meeste ideale inductiekookplaat voor koken op 1 fase / 230 V. eenvoudig instellen van meerdere fasen naar 1 fase en zeer gebruiksvriendelijk. klein mini-puntje is dat wanneer je de Perilex-kabel verwijderd hebt en de 230V kabel geplaatst hebt de trekontlaster geen functie heeft.

review 30 oktober 2023
mooie kookplaat, zeker wanneer je wilt aansluiten op standaard contactdoos ( 1 Fase) . Eenvoudige bediening en bereiding gaat snel. Let wel bij instellen "vermogenbegrenzer" laat je niet afleiden door ETNA you tube filmpje maar volg het instructieboekje

webcare-7 31-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Erg fijn dat je zo tevreden bent over de kookplaat dat je deze beoordeeld met een 10!

f*****************@c******** 29-01-2024

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Ik heb voor deze inductiekookplaat gekozen om zijn mooie strakke design en de keuze om te kunnen kiezen tussen 4 pitten of 2 pitten met grote bakplaat. Mijn keuze is mede tot stand gekomen door de duidelijke uitleg en product video van Coolblue. Het aansluiten was erg eenvoudig en de bezorging perfect. Erg blij mee

Pluspunten

• Keuze voor 4 pitten
  • Keuze voor 2 pitten en grote bakplaat

webcare-7 30-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Een reviewscore van een 10! Heel fijn om te lezen dat je zo blij bent met de kookplaat en deze aan al jouw wensen voldoet. Bedankt voor de mooie review.

Wij wensen jou vele jaren van kookplezier toe.

Susanne 08-01-2024

Zeer fijn en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Deze Etna gekozen omdat we hem gewoon op het netwerk met een standaard 220V stekker konden aansluiten. Het werkt prima. Ondanks dat onze combi-oven op dezelfde groep aangesloten zit, kunnen we alles gelijktijdig gebruiken.
Ook om 2 pitten to 1 grote grilplaat samen te voegen is prima.
Nu enkele weken in gebruik, maar echt een topproduct.

Pluspunten

• 2 pitten te combineren
  • aansluitng op 220V
  • Makkelijk schoon te houden
  • Eenvoudige installatie

webcare-7 09-01-2024

Beste Susanne,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze enthousiaste feedback te schrijven. Fijn dat jullie de kookplaat zo'n top product vinden. Dat is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen, een tevreden klant.

Wij wensen jullie veel kookplezier toe.

m******@g******** 30-12-2023
Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Op advies van onze schoonzoon zijn wij tot deze koop overgegaan. Zij hebben de grotere broer van 70 cm. We zijn ooit met een Etna gasfornuis begonnen en maken nu de cirkel rond want we eindigen ook weer met een Etna maar dan een inductiekookplaat. De monteur heeft hem vandaag netjes op meerdere fasen aangesloten. Handleiding is duidelijk en je moet het vooral zelf gaan uitproberen. Onze eerste maaltje was een wok maaltijd en alles liep vlekkeloos. We hebben genoten van de heerlijke maaltijd en met zicht op onze prachtige aankoop. We zijn wel benieuwd of die niet snel een beschadiging zal oplopen want hij is in onze ogen fragiel maar dat moeten we zien in de toekomst.
webcare-7 03-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review!
Wat leuk om te lezen dat jullie al ervaring hadden met ETNA en dat jullie nu weer plezier hebben van een ETNA kookplaat. Het doet ons goed dat de handleiding genoeg informatie heeft gegeven om lekker aan de slag te kunnen. Dat er maar veel lekkere maaltjes mogen volgen!

Wij wensen jullie heel veel kookplezier!

s************@h********** 27-12-2023

Zeer geschikte aanschaf bij 2 of 2 fase 230 volt aansluiting

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Ik heb deze kookplaat gekocht vanwege zijn compacte afmetingen en zijn uitgebreide mogelijkheden. Hij voldoet precies aan mijn wensen en heeft een vlotte bediening en een fijne . Ook de extra garantie bij registratie vind ik een zekerheid van kwaliteit. Dus ik heb er volledig vertrouwen in dat ik een juiste aanschaf heb gedaan.

Pluspunten

• Aansluitingsmogelijkheden
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Afwijkende kleuren aansluitkabel

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn dat de kookplaat precies aan jouw wensen voldoet en je ook zo tevreden bent over de garantievoorwaarden. Bedankt voor de mooie feedback.

An 26-12-2023

Kookplaat zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Deze kookplaat werkt perfect , en zijn blij met onze aankoop . De verkoper meldde ons dat deze zeer gebruiksvriendelijk was en ……… dat is is ie ook. De prijs is perfect en betaalbaar voor de functies van de kookplaat. Wij zijn super tevreden, maar dat wisten we al van ETNA!!!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Boostfunctie
  • Flexibele kookzone

Beste An,

Een 10! Daar zijn wij natuurlijk heel erg blij mee. Niets maakt ons zo blij als een tevreden klant. Fijn om te lezen dat jullie zo super tevreden zijn met de kooplaat.

Wij wensen jullie veel kookplezier toe.

v*************@h****** 23-12-2023
Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

mooie kookplaat met mogelijkheid om een grote pan of braadslee op te zetten, er zijn 2 kookpitten te combineren. Ook de tijdsklok is handig om te gebruiken.
Makkelijk geplaatst, heel tevreden mee.

Beste heer / mevrouw,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de kookplaat. Hartelijk dank voor de mooie feedback.

FAMLO 15-12-2023

Beter als deze is niet te vinden

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Inductie kookplaat KIF160zt aangeschaft.
We zochten een tijdelijke oplossing en daarom een goed prijs/kwaliteit verhouding zonder de hoofdprijs te betalen.
Dat is gelukt, de plaat werkt echt heel goed.
Fijne verdeling van de zones met 1 lange koppelbare zone, voor een grilplaat of vispan.
Geen idee waarom mensen nog beter zoeken dan deze.

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat je bij je zoektocht bent uitgekomen op deze kookplaat. Fijn dat het gebruik ervan bevalt en dat de verdeling van de zones ook bevalt.
Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer. We wensen jullie nog veel plezier met deze aankoop!

Akpinar 09-12-2023

Zeker een aanrader!

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Geweldige kookplaat met veel ruimte voor een grote(grill) pan. Lange kookzone ook apart te gebruiken. Zuinig stil en super snel. Vrijwel geen qooker nodig voor kokend water. Binnen enkele minuten water zo gekookt! Alleen maar goede punten,heel blij mee!

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met het cijfer 10, Wow! Wat goed om te lezen dat jullie zo blij zijn met deze ruime kookplaat! Ook fijn dat water snel aan de kook is!
We wensen jullie nog veel kook- en bakplezier!

d*************@g******** 07-12-2023

Modern and Elegant

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Simplicity and design. Both 1 phase and 2 phase option are really life saver.

Pluspunten

• Simplicity
  • Installation

Dear Sir/Madam,

Thank you for writing this review. How nice to read that you are satisfied with the design and easy use of this hob.
We wish you much pleasure with this purchase!

Kind Regards,

e************@g******** 03-12-2023

Inductieplaat

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Wat een geweldige kookplaat! Heb hem nu een paar dagen geprobeerd gewoon een fijn apparaat .

Pluspunten

• 1 fase
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Nog niet gevonden

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer! Fijn om te lezen dat je in de korte tijd zo tevreden bent met de kookplaat.
We wensen je nog veel kook- en bakpleizer!

Bea 02-12-2023

Misschien beste inductiekookplaat op de markt op 220v :)

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Deze inductiekookplaat is : super mooi, zeer functioneel en goed! Heeft alles wat nodig is in een moderne keuken :) En prijs op black Friday was ook perfect. Zeker aangeraden.

Pluspunten

• Mooi
  • Flexizone
  • goedkoop

Beste Bea,

Wat fijn dat je tot nu toe zo blij bent met de kookplaat. Goed om te lezen dat het design en de functionaliteit zo goed bevallen.
We willen je bedanken voor deze mooie review met fantastische cijfer en wensen je nog veel kook- en bakplezier!

s**********@g******** 29-11-2023

Maakt koken weer leuk

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Deze kookplaat is geschikt voor 1 fase stopcontact. En ik ben er zo blij mee. Ik merk er niets van dat het minder vermogen heeft. Top ding, heb nu ook een braadslee besteld voor het lange gedeelte. Maakt koken weer leuk!

Pluspunten

• makkelijk schoon te houden
  • je kan er een braadslee op kwijt

Minpunten

• geen

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat je er zo blij bent! Dat is waar wij het allemaal voor doen. Fijn ook dat schoonmaak makkelijk is! ;)

d********************@g******** 28-11-2023
Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Bijzonder goed verpakt zeer nette prijs ziet er mooi uit ben erg tevreden en hoop nog lang plezier van te hebben

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review met een fantastische score! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met deze kookplaat.

k***************@g******** 28-11-2023

Heel goede keuze - KIF160ZT

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Onze keukenadviseur heeft de ETNA KIF160ZT geadviseerd en na het de afgelopen dagen voor het eerst te hebben gebruikt ben ik erg blij met de keuze. De kookplaten warmen zeer snel op, wat vooral handig is bij het koken van water. Ik waardeer ook dat wanneer je een kookplaat aanzet, het meteen op niveau 5 begint. Dat voldoet volledig aan de behoeften van de gebruiker. Over het algemeen is het warmteniveau duidelijk te onderscheiden, zodat u bij elk getal weet hoeveel warmte u krijgt. Meestal ondervind ik problemen met het touchscreen van producten, maar bij de ETNA KIF160ZT is dit niet het geval. De touchscreen werkt meteen. Het is geweldig om de mogelijkheid te hebben om twee van de borden samen te voegen voor grotere potten. Het oppervlak reinigen is eenvoudig en snel met een natte handdoek, onmiddellijk gevolgd door een droge handdoek. Ik zou het product zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Touchscreen werkt goed
  • Optie om kookplaten te combineren
  • Het verwarmingsniveau begint bij 5
  • Duidelijke verwarmingsniveaus

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling met een topscore van 10! Wat goed om te lezen dat de kookplaat goed reageert en ook start op niveau 5. Fijn natuurlijk ook dat de schoonmaak makkelijk is.

Hme 25-11-2023

Mooi inductieplaat, helaas niet in orde

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

De inductieplaat ziet er mooi uit en is makkelijk aan te sluiten. Helaas doet de helft van de plaat het. Dus met niet meer dan twee pannen kunnen koken.

webcare-7 27-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank voor het schrijven van deze review.
Vervelend om te lezen dat de kookplaat een storing heeft. We adviseren je om contact op te nemen met onze klantenservice, om de mogelijkheid voor een monteur te bespreken. Wij zijn telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 088-8821803 op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 08.00 - 16.30 uur.

Marijke

c******@u********* 20-11-2023

Goed degelijke kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF160ZT

Ik heb voor dit product gekozen als vervanging voor onze keramische kookplaat van Etna die 22 jaar zijn werk heeft gedaan vandaar dat de keuze voor ons al vaststond het is een makkelijk bedienbare kookplaat van goede kwaliteit.
De bediening is in de gebruiksaanwijzing duidelijk en eenvoudig
Veilig voor kinderen

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goed schoon te houden

Minpunten

• Geen opmerkingen

webcare-7 22-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow na 22 jaar geef jij deze nieuwe kookplaat een topscore, dat maakt ons super trots!
Fijn dat het gebruiksgemak en de veiligheid van de kookplaat bevallen goed.