Siemens ET845FN17E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens ET845FN17E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

kdk 06-10-2015
Geschreven voor: Siemens ET845FN17E

Prima kookplaat, de bediening is duidelijk, werkt goed!, voldoende mogelijkheden om meerdere platen goed te gebruiken.

B.P. Blouw 16-05-2015
Geschreven voor: Siemens ET845FN17E

Onze vorige kookplaat is ons 15 jaar naar genoegen en volle tevredenheid van dienst geweest. Nu voor het eerst een monteur i.v.m. een storing. Oorzaak was een defecte module. Wij zijn overgegaan naar aanschaffing van een nieuwe aangezien reparatie voor ons geen optie was en wij over het vorige apparaat meer dan tevreden waren

Ingrid van Pinxteren 06-04-2015
Geschreven voor: Siemens ET845FN17E

Opnieuw een Siemens keramische kookplaat gekocht nadat de vorige na 15 (!) jaar stuk is gegaan.
Mooi design, ook weer makkelijk schoon te houden en de indeling van de kookzones is wat praktischer vergeleken met de vorige plaat. De pannen vallen elkaar minder lastig!