Bosch PIP875N17E

Bekijk alle Kookplaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 71 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIP875N17E op Kieskeurig.nl.

8,9

Leo 17-09-2018

grote kkokplaat

Geschreven voor: Bosch PIP875N17E

grote kookplaat met zone indeling werkt perfect en zeer makkelijk in gebruik goede timer en de zone indeling is erg gemakkelijk met kleine en grote pannen,hij heeft een mooie vorm geving met alluminium randen aan de zijkant,de glasplat is sterk en nietkrasgevoelig en makkelijk schoon te maken

Pluspunten

• groote
  • zone indeling

Minpunten

Jolanda 13-01-2017

Duidelijk leesbaar, eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Bosch PIP875N17E

Geen vervelende piepjes meer zoals bij onze vorige Bosch inductie kookplaat. Kookwekker ook heel handig en zelfs in te stellen hoeveel minuten je iets wil laten staan.

Lia 28-11-2016

Nice design

Geschreven voor: Bosch PIP875N17E

I chose this product mainly because of its design. It seems that apart from a great design, it also works very well! Fast and functional

Mark 23-09-2016

Strakke vorm, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch PIP875N17E

Mooi strak uiterlijk gebruiksvriendelijk. Maakt ons witte composiete blad nog meer af. Door de ruime opzet is er voldoende ruimte voor de pannen. Daarnaast is het hierdoor erg overzichtelijk in het gebruik

Pluspunten

• uiterlijk
  • gebruik overzichtelijk

Minpunten

• nog geen ontdekt

ed 20-06-2016

slim en doordacht

Geschreven voor: Bosch PIP875N17E

zeer slimme indeling en gebruik

alles wijst zichzelf en zeer gemakkelijk te bedienen

werkt uitstekend

Kors 28-11-2015

Was ik maar eerder op inductie gaan koken. Geweldig apparaat. Ideaal is de flexzone. Onze maaltijden binnen korte tijd op tafel, Wauw wat werkt dit super snel. Een echte aanrader. Ik wil nooit meer op gas koken

Paul Wansink 24-11-2015

Het gemak van schoonmaken, eenvoudige bediening en de snelheid van verwarmen is een genot voor iedere gebruiker.
Een heel groot voordeel is dat kleine kinderen niet gauw hun handen kunnen verbranden, dit in tegen stelling van onze eerdere keramische kookplaat.

Manon 13-11-2015

Mooi apparaat met eenvoudige bediening en een luxe uitstraling. De flexplaat is erg handig en goed te gebruiken voor braadsledes.

I M 26-10-2015

Mooie kookplaat met veel mogelijkheden en wat ook belangrijk is makkelijk in gebruik! Ben heel tevreden.

Marcella 25-10-2015

Prima apparaat. Werkt naar behoren. Design is prachtig.
Wel erg gevoelig: mijn Tefalpannen die speciaal voor inductiekookplaten zijn, herkent hij niet.

Richard 03-10-2015

Onze nieuwe kookplaat is een juweeltje in de keuken. De mooie afwerking met strip past prima op het kookeiland.
De werking met timer, kookwekker bevalt prima, geen losse kookwekker meer nodig.
De zone is reuze handig omdat je er van alles op kunt zetten.
Kortom: een aanrader!

PIP875N17E 03-10-2015

Heb hem pas aangeschaft maar mijn dochter heeft hem al een poos enis er heel erg blij mee,vandaar dat ik hem ook gekocht hebt

Vd Brink 30-09-2015

Fijn apparaat, prettige ruimte tussen de verschillende zones, alle zones op vol vermogen in gebruik lukt helaas niet!

Esther 14-09-2015

Het flex gedeelte maakt het mogelijk om met elke vorm pan te koken maakt niet uit of die vierkant of ovaalvormig is. De bediening is erg makkelijk en overzichtelijk. Wij zijn er ontzettend blij mee, lekker koken en makkelijk schoon te houden.

Roel 10-09-2015

Geweldig mooi en makkelijk te bedienen apparaat. Zelfs zonder de gebruiksinstructie te lezen krijg je de plaat aan het werk.
Gelijk bij de eerste kookbeurt heb ik alle zones tegelijk gebruikt en dat gaat heel goed.
Jarenlang op een pelgrim inductiekookplaat gekookt die ook goed beviel.
Deze inductiekookplaat van Bosch ziet er wel degelijker uit.

Hanka 07-09-2015
  • Product kwartaal in bezit

Fijne kookplaat, eenvoudig te bedienen (nadat je er een tijdje mee hebt gewerkt) en door de goede uitleg van de keukenzaak.

Tyrone 18-08-2015

Voorheen op gas nu inductie, het is wennen maar snel. Het gebruik van de flex-zone maakt het makkelijk om te werken, alleen met het gebruik van een grill pan is effe wennen als je de steel altijd over links heb gebruikt. Misschien toch overgaan op een grill-plaat. qua vormgeving mooi alleen de metalen randen aan de zijkant, deze mochten ze achterwegen laten. Over duurzaamheid zeg ik niks, te kort in bezit misschien over 8 jaar dat ik dit review aanvult.

rene 16-08-2015

prachtig apparaat om te zien. gebruikersvriendelijk. erg snel. makkelijk schoon te maken. mooi ruim van opzet.

R. Roters 13-07-2015

Helemaal blij met de kookplaat, set pannen kado gekregen, helemaal goed!! Kookplaat ziet er prachtig uit en makkelijk schoon te maken.

Peter 473 12-07-2015

Top! kan dmv zonnepanelen mijn eten koken etc.zeer duurzaam, makkelijk etc.
Ook heb ik een extra groot keukenblad voor bereiding