Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKI480ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hobin Hood 26-01-2022

Een echte aanrader

Geschreven voor: ETNA AKI480ZT

Wij hebben deze kookplaat gekozen, omdat deze een ingebouwde afzuigkap heeft. Wij hadden daarover gehoord van kennissen die erg enthousiast waren over zo’n afzuiging. Daarnaast staat het mooier. Wij stapte over van gas naar inductie. Dus voor ons was het in het begin wat aftasten hoe het werkt. Maar ik moet zeggen dat de bediening van het apparaat vrij eenvoudig is.
Wij zijn zeer tevreden met het apparaat. En inderdaad alles word afgezogen inclusief vetspetters. Daarnaast zijn de filters zeer makkelijk te reinigen. Wij hebben gekozen om de afgezogen lucht naar buiten te laten gaan. Het is ook mogelijk om de lucht te laten recirculeren. Daarvoor kan een zetje bij gekocht worden. Ik persoonlijk vind het fijner om de lucht naar buiten af te voeren.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Veel lawaai

Officiele reactie van Atag 27-01-2022

Beste Hobin,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Leuk om te lezen dat je door enthousiasme van andere gekozen hebt voor ETNA en wij uw overstap van gas naar inductie koken positief hebben kunnen beïnvloeden.
Wij wensen je veel kookplezier toe de komende jaren.

Marijke Webcareteam ETNA

Nell ALbers 04-04-2021

Inductie kookplaat met afzuiging Etna

Geschreven voor: ETNA AKI480ZT

Heel fijne inductie kookplaat met afzuiging, geïntrigeerde afzuiging werkt heel goed, ik ben er super blij mee

Officiele reactie van Atag 06-04-2021

Beste Nell Albers,

Bedankt voor deze review met mooie reviewscore. Hier zijn wij erg uiteraard erg blij mee. Fijn om te lezen dat je zo super blij bent met de AK1480ZT.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA